Showing results 1 to 30 of 439
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: TigersBl00d
Forum: Community Forum 04-07-2014, 06:46
Replies: 135
Views: 14,764
Posted By TigersBl00d
I want to play CO again. Someone let me use their...

I want to play CO again. Someone let me use their account. It's hack proof anyway :p

Ty :rolleyes:
Forum: Classic CO 04-06-2014, 16:30
Replies: 4
Views: 961
Posted By TigersBl00d
Hi Is Classic CO back? Is it the same at...

Hi

Is Classic CO back? Is it the same at all? I miss CO and kind of want to start playing again, lulz. It got lame with the bulkers and point system :cool:

Let me know please! :p:D;)
Forum: Emerald/Sapphire 04-01-2014, 14:44
Replies: 46
Views: 4,610
Posted By TigersBl00d
omg hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii is this game still...

omg hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
is this game still lame? do you have to bulk to have a chance still? lmfao
:D:D:D
Forum: Emerald/Sapphire 05-26-2013, 13:05
Replies: 6
Views: 525
Posted By TigersBl00d
Patching

I have version 1206 for Mac and have downloaded the Patch 1207-1213 and it will not update. I don't get it. I feel like I've tried everything possible lol
help me:eek:
Forum: Emerald/Sapphire 05-25-2013, 09:44
Replies: 0
^_^
Views: 139
Posted By TigersBl00d
^_^

Someone should let me use an account for Guild Wars :>
Like, it's not like I can hack you with how Conquer is now @_@
Please?
A Water tao or Trojan preferred :)
Forum: Emerald/Sapphire 05-25-2013, 09:42
Replies: 5
Views: 441
Posted By TigersBl00d
Living life and downloading CO right now lol ...

Living life and downloading CO right now lol
How bout you?!
Forum: Emerald/Sapphire 05-24-2013, 07:54
Replies: 12
Views: 1,497
Posted By TigersBl00d
Hai

Hai
Forum: Emerald/Sapphire 05-24-2013, 07:53
Replies: 5
Views: 441
Posted By TigersBl00d
Hi!!!

Hi everyone :)

It's Devin
It's been awhile and I want to come back and play for a bit.
Does anyone remember me or still play from when I did? xD
:p
Forum: Emerald/Sapphire 06-03-2009, 07:55
Replies: 13
Views: 421
Posted By TigersBl00d
You shoulda posted at least a good song, like No....

You shoulda posted at least a good song, like No. 5 or *****es. lol
Forum: Emerald/Sapphire 06-02-2009, 21:49
Replies: 13
Views: 421
Posted By TigersBl00d
HI MY LOVEEEEEEEEEEEE

HI MY LOVEEEEEEEEEEEE
Forum: Emerald/Sapphire 06-02-2009, 11:01
Replies: 13
Views: 421
Posted By TigersBl00d
lol just now figuring out who hollywood undead is?

lol just now figuring out who hollywood undead is?
Forum: Emerald/Sapphire 05-31-2009, 13:53
Replies: 41
Views: 994
Posted By TigersBl00d
HIIIII JILLLLLLLLLLIEEEEEEEEE<3

HIIIII JILLLLLLLLLLIEEEEEEEEE<3
Forum: Emerald/Sapphire 02-12-2009, 19:05
Replies: 169
Views: 2,944
Posted By TigersBl00d
right nowwww? digital love by daft...

right nowwww?


digital love
by
daft punk
Forum: Emerald/Sapphire 02-12-2009, 19:01
Replies: 54
Views: 1,522
Posted By TigersBl00d
LadyCroft is too busy bein' a market ***** as...

LadyCroft is too busy bein' a market ***** as opposed to her normal whoring self.
Forum: Emerald/Sapphire 02-12-2009, 17:58
Replies: 54
Views: 1,522
Posted By TigersBl00d
BAHAHA SUP AND ADINA WILL BE THE 2nd edition of this

http://co.91.com/content/2009-02-10/20090210024426636.shtml




lawlz.
Forum: Emerald/Sapphire 02-12-2009, 10:39
Replies: 115
Views: 5,309
Posted By TigersBl00d
You're an annoying whiny a** b*tch, that's reason...

You're an annoying whiny a** b*tch, that's reason enough to kill you anytime, anywhere.
Forum: Emerald/Sapphire 01-11-2009, 01:34
Replies: 123
Views: 2,698
Posted By TigersBl00d
I didn't know it was his character until after I...

I didn't know it was his character until after I pked it, then he threatened me, so I said **** him :]
Forum: Emerald/Sapphire 01-11-2009, 01:31
Replies: 123
Views: 2,698
Posted By TigersBl00d
You killed your ninja too. So do you kos...

You killed your ninja too. So do you kos yourself?
Killing you doesn't mean I pk all of your guildies. You were the first in a very long time. :]
Forum: Emerald/Sapphire 01-10-2009, 17:41
Replies: 123
Views: 2,698
Posted By TigersBl00d
Lol, the only time I ever have any gear on, is at...

Lol, the only time I ever have any gear on, is at GW. I don't do anything on CO during the week. So I'd like to know how I'd abuse your guildies? :D I don't pk. So with words?
Forum: Emerald/Sapphire 01-09-2009, 15:12
Replies: 118
Views: 2,138
Posted By TigersBl00d
Fataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Fataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Forum: Emerald/Sapphire 01-08-2009, 20:38
Replies: 118
Views: 2,138
Posted By TigersBl00d
Yeah, I'm use to Greg sayin "I'm done now with...

Yeah, I'm use to Greg sayin "I'm done now with this thread," but then he replies 20 more times :p
Forum: Emerald/Sapphire 01-08-2009, 18:56
Replies: 118
Views: 2,138
Posted By TigersBl00d
Lol keep lying, Greg, I don't care. We beat your...

Lol keep lying, Greg, I don't care. We beat your guild once, and will continue to beat it. If your guild cares so much about your ninja getting pk'ed they should donate some xp balls, and stop...
Forum: Emerald/Sapphire 01-08-2009, 15:04
Replies: 25
Views: 484
Posted By TigersBl00d
Oh, and LadyCroft is no one's girl atm. Well...

Oh, and LadyCroft is no one's girl atm.
Well maybe she's everyone's girl. I guess that's up to you to decide.
Forum: Emerald/Sapphire 01-08-2009, 15:02
Replies: 25
Views: 484
Posted By TigersBl00d
hahahah, I don't think he knows what that means...

hahahah, I don't think he knows what that means :confused:
Forum: Emerald/Sapphire 01-08-2009, 15:00
Replies: 118
Views: 2,138
Posted By TigersBl00d
You're just mad because I pwned you in another...

You're just mad because I pwned you in another thread. ;)
Forum: Emerald/Sapphire 01-08-2009, 14:54
Replies: 118
Views: 2,138
Posted By TigersBl00d
1. It was one day. I only talked to you one day. ...

1. It was one day. I only talked to you one day.
2. You killed your ninja, twice. You were blessed on your ninja and clicked revive here. I know it was twice because i was lmao when you did it the...
Forum: Emerald/Sapphire 01-07-2009, 21:27
Replies: 25
Views: 484
Posted By TigersBl00d
Haha, no problemoooo :X

Haha, no problemoooo :X
Forum: Emerald/Sapphire 01-07-2009, 21:25
Replies: 118
Views: 2,138
Posted By TigersBl00d
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, just Greg. hru woman?

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, just Greg.
hru woman?
Forum: Emerald/Sapphire 01-07-2009, 20:41
Replies: 118
Views: 2,138
Posted By TigersBl00d
What does that mean? Is it good or bad? hahah ...

What does that mean? Is it good or bad? hahah
HIIIIIIIIIIIII JILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Forum: Emerald/Sapphire 01-07-2009, 18:54
Replies: 25
Views: 484
Posted By TigersBl00d
Less than you, considering he doesn't play CO,...

Less than you, considering he doesn't play CO, and isn't in KI suckin her e-**** all day.
Showing results 1 to 30 of 439

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 07:09.