Showing results 1 to 30 of 257
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: StromBreaker
Forum: Neptune 01-05-2011, 14:34
Replies: 4,803
Views: 136,134
Posted By StromBreaker
4467

4467
Forum: Suggestions 01-05-2011, 14:20
Replies: 19
Views: 1,671
Posted By StromBreaker
I agree, even tho I'm one of the people spamming...

I agree, even tho I'm one of the people spamming your fc xD but even tho I was talkin up a storm yesterday, it just kept sending me system messages from when I was killin rats, and it got annoying,...
Forum: Liberty/Prosperity 03-08-2010, 16:53
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
meh ok sorry then i take stuff seriously...

meh ok sorry then i take stuff seriously sometimes and being canadian would actually be cool...anyways yeah..... thanks for the advise
Forum: Liberty/Prosperity 03-08-2010, 16:51
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
really i aint a guy and i dont like being called...

really i aint a guy and i dont like being called one if u want proof have fun tryin to find my myspace or facebook or maybe an old picture on player forums or w/e but meh this is bs

and if u keep...
Forum: Suggestions 03-07-2010, 18:31
Replies: 10
Views: 517
Posted By StromBreaker
heh i like that solution xD

heh i like that solution xD
Forum: Liberty/Prosperity 03-07-2010, 18:30
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
lol if u say so... to everyone else meh...

lol if u say so...

to everyone else meh leave me alone xD and 1 i aint a guy ima girl dumb nuts... and meh this is the last im checkin this form so w/e
Forum: Suggestions 03-06-2010, 22:48
Replies: 10
Views: 517
Posted By StromBreaker
lol im not gonna vote, but yeah, i think yall...

lol im not gonna vote, but yeah, i think yall both have good points and stuff, and sorry if im a little un understandable atm its 1 am my time and im really tired xD, but yall have good points just...
Forum: Liberty/Prosperity 03-06-2010, 22:45
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
To the real Fletch: im sorry i thought it was you...

To the real Fletch: im sorry i thought it was you im sorry i got mad at you im sorry i was an ass.
Forum: Liberty/Prosperity 03-06-2010, 22:43
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
lol 1, im a 17 yr old teenager who plays in spare...

lol 1, im a 17 yr old teenager who plays in spare time so i dont want to punctuate when im in a hurry, i dont edit anything, and i play my way so meh... and yeah we've established he didnt pk me i...
Forum: Liberty/Prosperity 03-06-2010, 11:22
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
iunno it could be gliched ORRRRRRRRRRRR the fake...

iunno it could be gliched ORRRRRRRRRRRR the fake fletch i guess is in the guild that has the alt code space for a guild name because hes comeing up as a manager for the guild. but meh... im sorry i...
Forum: Liberty/Prosperity 03-06-2010, 11:15
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
but look ill be fair if u can find me the other...

but look ill be fair if u can find me the other fletch ill say sorry i can be wrong or i cant be, but all i know is A Fletch killed my character. If im totally wrong im sorry to the Fletch on Unity...
Forum: Liberty/Prosperity 03-06-2010, 11:10
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
my god i cant edit **** even if my life depended...

my god i cant edit **** even if my life depended on it u can ask anyone that knows me and i dont give a damn what the rules say he pked me and i dunno why his guild name wasnt showing up on the enemy...
Forum: Suggestions 03-06-2010, 10:59
Replies: 10
Views: 517
Posted By StromBreaker
Guards in Arena

Meh...yeah yeah im complaining, but here goes. Not all of us are reborn or have top gear that can withstand guard hits, it just makes it all the more worse when the guards killing you are in arena...
Forum: Liberty/Prosperity 03-02-2010, 18:24
Replies: 94
Views: 3,327
Posted By StromBreaker
lol so.... im to lazy to read what the other...

lol so.... im to lazy to read what the other comments say but i have to say this to vent, some of the members are just ****ing idiots, Fletch killed my tao down near pc mine and his response: Wrong...
Forum: Community Forum 02-07-2010, 18:20
Replies: 5
Views: 588
Posted By StromBreaker
maroon white black white white + white black...

maroon white black white white + white black maroon black black + black maroon maroon maroon white white black maroon black black + black maroon white ? T_T i know its long but is that right for...
Forum: Suggestions 02-07-2010, 18:03
Replies: 14
Views: 675
Posted By StromBreaker
as to advantages, i mean some players will be...

as to advantages, i mean some players will be happy, my friend was on classic, and left because of all the jproxy people and that TQ wouldnt do a roll back after they messed up a server manitnce and...
Forum: Suggestions 02-07-2010, 18:00
Replies: 14
Views: 675
Posted By StromBreaker
yeah i noticed the thing about the fonts im sad...

yeah i noticed the thing about the fonts im sad bout it cause i cant change black letters in my signature =(, anyways yeah i want a real co 1.0 i mean, we can keep some stuff but get rid of some...
Forum: Community Forum 02-07-2010, 17:51
Replies: 5
Views: 588
Posted By StromBreaker
Question BlazeHoof

So, my friend wants to make a BlazeHoof but no one we know knows the combo for it. So dose anyone know the combo? And i was told not to get a Sunset horse because it now turns beige so yeah...
Forum: Denied Suggestions 02-07-2010, 07:33
Replies: 2
Views: 292
Posted By StromBreaker
Horse - No Poll

Not really a suggestion but a question. My friend wants to make a Blazehoof but no one we know knows the combo, iv read it comes from a sunset steed but what is the combo? Thanks for any help =)
Forum: Suggestions 02-06-2010, 23:43
Replies: 14
Views: 675
Posted By StromBreaker
meh, well i mean like its a negotiable thing with...

meh, well i mean like its a negotiable thing with a number of these, you got some good points, why not keep the graphics and other stuff? I mean i just the good old times before towers, my archer...
Forum: Suggestions 02-05-2010, 12:00
Replies: 14
Views: 675
Posted By StromBreaker
anyone else got any input on this?

anyone else got any input on this?
Forum: Neptune 02-02-2010, 22:47
Replies: 47
Views: 1,983
Posted By StromBreaker
=o no wonder iv been playin on nep a bit more,...

=o no wonder iv been playin on nep a bit more, they had chocolate cookies o_O
Forum: Neptune 02-02-2010, 11:31
Replies: 47
Views: 1,983
Posted By StromBreaker
yeah i heard there were some that speak English...

yeah i heard there were some that speak English but i havent seen it...guess its cause i dunno em xD lol i still think 50 is low too because i played Neptune back in its glory days o_o i remember...
Forum: Suggestions 02-02-2010, 11:28
Replies: 14
Views: 675
Posted By StromBreaker
well like, uh...lol (bare with me i get confused...

well like, uh...lol (bare with me i get confused easy and may confuse others) what i was thinkin is u know how CO atm on your desptop or w/e u have it says CO 2.0 or what have u...well i think we...
Forum: Neptune 02-02-2010, 00:10
Replies: 47
Views: 1,983
Posted By StromBreaker
Unhappy Neptune is deadddd

So...from my stand point as an English speaking player, i think Neptune is dead because many of the players on Neptune dont speak English...i only know of a few that still do and a few are on my...
Forum: Suggestions 02-02-2010, 00:03
Replies: 14
Views: 675
Posted By StromBreaker
This also includes no noob protection areas and...

This also includes no noob protection areas and pk able maps, I'll agree jars should stay and arena, no VIP stuff, no shopping mall or cps. Im really aiming for original CO 1.0 stuff, but I think...
Forum: Suggestions 02-01-2010, 23:49
Replies: 14
Views: 675
Posted By StromBreaker
Lightbulb Separate CO Clients

So, this is originally my friends idea, but I decided to make a poll for it. I have been playing conquer for about 5-6 years and i have played CO 1.0, and I loved it xD. My friend had the idea for TQ...
Forum: Liberty/Prosperity 12-27-2009, 19:52
Replies: 34
Views: 1,576
Posted By StromBreaker
"Dont Cry Because Its Over Smile Because It...

"Dont Cry Because Its Over Smile Because It Happened"- Dr. Seuss, means dont be sad hes gone be glad u got to know him
Forum: Liberty/Prosperity 12-27-2009, 19:27
Replies: 48
Views: 5,405
Posted By StromBreaker
yeah....i laughed at em when i tanked for my...

yeah....i laughed at em when i tanked for my friend in adventure zone....then get annoyed at em xD and thenn lol pking some of em <_<
Forum: Liberty/Prosperity 12-23-2009, 20:28
Replies: 48
Views: 5,405
Posted By StromBreaker
i kinda liked it when none of the gears could be...

i kinda liked it when none of the gears could be locked and if u killed someone they dropped it if they were red and tc mine chasing pkers in there
Showing results 1 to 30 of 257

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 21:26.