Showing results 1 to 30 of 58
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: BananaHammock
Forum: Community Forum 04-21-2010, 11:09
Replies: 101
Views: 2,922
Posted By BananaHammock
FAIL /crymore :D

FAIL

/crymore

:D
Forum: Community Forum 04-20-2010, 07:41
Replies: 113
Views: 5,440
Posted By BananaHammock
I agree with most of what you said, but you have...

I agree with most of what you said, but you have to look at it from TQ's point of view: By the time new players/bulkers realize they spent money on what botters get for free - its too late to get...
Forum: Community Forum 04-20-2010, 05:33
Replies: 113
Views: 5,440
Posted By BananaHammock
lol I knew there was reason they weren't...

lol I knew there was reason they weren't improving the game, it's just nice to hear someone say it.

botters > TQ > db buyers/legit players

Good job, TQ!!
Forum: Bugs 04-06-2010, 05:45
Replies: 14
Views: 603
Posted By BananaHammock
Err, CindyZ "you" have made such a large error I...

Err, CindyZ "you" have made such a large error I feel I must point it out...it was the promo DB you got rid of, not the bots. Now that I have cleared that up that unfortunate mistake, we can all...
Forum: Community Forum 03-08-2010, 01:14
Replies: 50
Views: 2,206
Posted By BananaHammock
There is. TQ doesn't implement it or admit it...

There is. TQ doesn't implement it or admit it exists, lol, but it does.
Forum: Community Forum 02-28-2010, 09:32
Replies: 49
Views: 1,787
Posted By BananaHammock
Why don't you just change servers? Meteor will...

Why don't you just change servers? Meteor will never be even 50% English speaking so whats the point in staying.
Forum: Community Forum 02-27-2010, 06:59
Replies: 196
Views: 8,057
Posted By BananaHammock
No, all you are saying is TQs "auto botjail"...

No, all you are saying is TQs "auto botjail" fails - and then blaming legit players for being unhappy when they find themselves in botjail for no reason.

@Panda - hemp denied your reality and...
Forum: Community Forum 02-25-2010, 08:19
Replies: 196
Views: 8,057
Posted By BananaHammock
You're kinda smexy when you're demanding. ...

You're kinda smexy when you're demanding.

But not as smexy as teh Panda.
Forum: Community Forum 02-24-2010, 12:18
Replies: 196
Views: 8,057
Posted By BananaHammock
Say what you will. What was the rationale you...

Say what you will. What was the rationale you used for not protecting the client better......oh yea, it was "Scouts honor".

Seriously though. This has gone on for 5+ years and it could have been...
Forum: Community Forum 02-23-2010, 10:41
Replies: 12
Views: 615
Posted By BananaHammock
But it IS a major problem! The Super Moderator...

But it IS a major problem! The Super Moderator told them to contact Help Desk or Service and THEN wished them good luck

I can't stop laughing.
Forum: Community Forum 02-23-2010, 10:05
Replies: 196
Views: 8,057
Posted By BananaHammock
esque = In the manner or style of; having the...

esque = In the manner or style of; having the quality of, like.


"It's been widely reported and that makes it fact-esque."
-Stephen Colbert

lol.
Forum: Community Forum 02-23-2010, 09:42
Replies: 196
Views: 8,057
Posted By BananaHammock
You'll notice not one word has been said by TQ...

You'll notice not one word has been said by TQ about the Vikingesque rape and pillage of Conquer over the last two weeks.

What was the question again?
Forum: Community Forum 02-23-2010, 05:18
Replies: 196
Views: 8,057
Posted By BananaHammock
Er, sorry hemp. You know how people keep saying...

Er, sorry hemp. You know how people keep saying TQ needs to change the encryption on the client to stop bots? Good private servers do that. So yea, kids ****ing around with a private server...
Forum: Community Forum 02-20-2010, 10:24
Replies: 196
Views: 8,057
Posted By BananaHammock
Maybe they will when they realize their CP based...

Maybe they will when they realize their CP based botjail system, vidsters, and GM's are of no use?

LOL! I made a funny.
Forum: Community Forum 02-20-2010, 10:06
Replies: 13
Views: 910
Posted By BananaHammock
If you bot then they're good, if you don't then...

If you bot then they're good, if you don't then they're bad...
Forum: Community Forum 02-20-2010, 08:15
Replies: 196
Views: 8,057
Posted By BananaHammock
New announcement from GM's after 9 days!! ...

New announcement from GM's after 9 days!!

"Click and Buy payment option no longer available."

Does that you help you at all? If not, sorry for any inconvenience.
Forum: Community Forum 02-18-2010, 11:14
Replies: 13
Views: 910
Posted By BananaHammock
Every monster I go near.

Every monster I go near.
Forum: Community Forum 02-18-2010, 10:23
Replies: 13
Views: 910
Posted By BananaHammock
No more levelling for anyone except ninjas! YAY!

Well. Who thinks ninjas are the best thing to happen to Conquer since...um...hmmm....NINJAS!!!!!

There are so many things RIGHT with this class, I love it. To all you whiners who used to whine...
Forum: Liberty/Prosperity 02-09-2010, 19:50
Replies: 173
Views: 8,501
Posted By BananaHammock
/lol'd. Sucks to b u.

/lol'd. Sucks to b u.
Forum: Fire/Water 02-08-2010, 11:05
Replies: 46
Views: 1,264
Posted By BananaHammock
Stranger danger? Go nearest Block Parent house.

Stranger danger? Go nearest Block Parent house.
Forum: Classic CO 02-08-2010, 10:53
Replies: 8
Views: 1,255
Posted By BananaHammock
Well, I'm pretty sure that like 2 years ago quest...

Well, I'm pretty sure that like 2 years ago quest was bugged so if you had the bead u could skip the 2nd stage or w/e and summon satan. So thats where all this comes from.
Forum: Ruby 02-07-2010, 20:18
Replies: 39
Views: 1,657
Posted By BananaHammock
I is forum raider -.-

I is forum raider -.-
Forum: Community Forum 02-07-2010, 16:50
Replies: 81
Views: 5,196
Posted By BananaHammock
lol exactly what I thought. "That would be...

lol exactly what I thought.

"That would be hilarious!" <-- yeah prolly. but calling in the roflcopter and wanting it implemented are DIFFERENT.

Its crap poll + results aren't considered...
Forum: Ruby 02-07-2010, 15:20
Replies: 39
Views: 1,657
Posted By BananaHammock
HEY! I can laff at joo stupid fking friend...

HEY! I can laff at joo stupid fking friend anytime I want!

@ the pathetic one is ur self-owned friend, lol.
Forum: Ruby 02-07-2010, 08:10
Replies: 39
Views: 1,657
Posted By BananaHammock
LOL! U mad bc wherever u leeched ur multi they...

LOL! U mad bc wherever u leeched ur multi they didnt add high jumping on steeds?

Next time: Use your clean install of CO to take ur SS.

p.s. I save ur epic pic in case u decide to remove it,...
Forum: Fire/Water 02-05-2010, 06:18
Replies: 46
Views: 1,264
Posted By BananaHammock
WAT?!?!?! This isn't Ruby???????? o teh...

WAT?!?!?! This isn't Ruby????????

o teh lulz.
Forum: Community Forum 02-04-2010, 08:00
Replies: 138
Views: 5,432
Posted By BananaHammock
Thanks to your DB purchases I can sell you stuff...

Thanks to your DB purchases I can sell you stuff I botted and you can pay me for it!! Thanks men you're the best!!
Forum: Community Forum 02-04-2010, 07:33
Replies: 138
Views: 5,432
Posted By BananaHammock
lol. Yea thats fair :D

lol. Yea thats fair :D
Forum: Community Forum 02-03-2010, 22:48
Replies: 35
Views: 2,437
Posted By BananaHammock
Epic customer service :rolleyes:

Epic customer service :rolleyes:
Forum: Fire/Water 02-01-2010, 11:25
Replies: 46
Views: 1,264
Posted By BananaHammock
?? Wow dude, thats the lamest comeback ever...

?? Wow dude, thats the lamest comeback ever since I avoided nothing and you just keep changing the subject. Now be a good little bytch and talk to the "friends" you have here instead of me, k?

...
Showing results 1 to 30 of 58

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 06:50.