Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: DeathThreat
Forum: Community Forum 01-19-2012, 12:07
Replies: 6
Views: 469
Posted By DeathThreat
Vip?

I just got back into Conquer last week after a 6 year break. And I keep getting DC for some reason and read about the VIP thing. Since they have dibs on log in, was wondering if normal people get DC...
Forum: Bugs 01-19-2012, 12:04
Replies: 1
Views: 385
Posted By DeathThreat
same with me. probably cuz the server sucks and...

same with me. probably cuz the server sucks and is always full and that they cant get a stable server to run **** on
Forum: Lion 01-17-2012, 22:46
Replies: 10
Views: 563
Posted By DeathThreat
I'm guessing everyone disappeared.

I'm guessing everyone disappeared.
Forum: Bugs 01-17-2012, 12:07
Replies: 0
Views: 318
Posted By DeathThreat
Constantly logging out

I keep getting constantly logging out every 30 min. Whether I'm using Fatal Strike (without jumping) or just jumping normally or even being AFK for a bit. I've been DCed from Dis City twice already, ...
Forum: Bugs 01-16-2012, 19:30
Replies: 180
Views: 50,248
Posted By DeathThreat
I keep DCing when using Fatal Strike even when...

I keep DCing when using Fatal Strike even when I'm not jumping. I get random DC constantly
Forum: Lion 06-07-2009, 18:43
Replies: 124
Views: 2,546
Posted By DeathThreat
haha..shows wat u know about the fourms....

haha..shows wat u know about the fourms. naughtygirl has so many banned acc and is like a pro at being flamed on. and before u talk about ppls post, look at ur own.
Forum: Tips and hints 06-07-2009, 15:06
Replies: 12
Views: 555
Posted By DeathThreat
i never said the skill was ineffective. im saying...

i never said the skill was ineffective. im saying ur method on using the skill is ineffective cuz u dont give much help but chase them down and 2fold them.
Forum: Tips and hints 06-07-2009, 15:04
Replies: 15
Views: 871
Posted By DeathThreat
ya..wait for one to be available in market....

ya..wait for one to be available in market. someone was selling one for 4 dbs which is the last offer given to me. i was thinkong of getting super instead. if i get super, i can have a chance to add...
Forum: Tips and hints 06-07-2009, 12:34
Replies: 15
Views: 871
Posted By DeathThreat
katana

we all know katanas 2 soc is hard to obtain. should i wait for a elite 2 soc or just buy a elite L5 at shopping mall and super it and add a 1 soc to it?
Forum: Tips and hints 06-07-2009, 10:55
Replies: 12
Views: 555
Posted By DeathThreat
all ur guide said is to chase them down and 2fold...

all ur guide said is to chase them down and 2fold them. yeah........very effective.
Forum: Community Forum 06-07-2009, 10:52
Replies: 28
Views: 1,349
Posted By DeathThreat
suggestion forum

suggestion forum
Forum: Tips and hints 06-07-2009, 10:31
Replies: 12
Views: 555
Posted By DeathThreat
there is no way to effectively use 2fold. its...

there is no way to effectively use 2fold. its basically get as close as u can to them and right click. since u dont lose any stamina wen u right click, just keep jumping and keep clicking the right...
Forum: Lion 06-07-2009, 10:28
Replies: 124
Views: 2,546
Posted By DeathThreat
should i even both arguing with a 7 year old? ill...

should i even both arguing with a 7 year old? ill make this quick

FAIL!
Forum: Lion 06-07-2009, 10:24
Replies: 30
Views: 1,002
Posted By DeathThreat
i doubt its multiclient since probably half the...

i doubt its multiclient since probably half the server is using it rite now. nonetheless, u deserve it for watever reason TQ put u in botjail for.
Forum: Ninja Event Series 06-07-2009, 10:21
Replies: 3
Views: 786
Posted By DeathThreat
i alrdy know that. i just want to know if i...

i alrdy know that. i just want to know if i should go and buy elite 2 soc or make a super lvl 5 1 soc instead?

im planning to buy a elite lvl 5 katana from shopping mall and try my luck to super...
Forum: Ninja Event Series 06-06-2009, 22:08
Replies: 3
Views: 786
Posted By DeathThreat
katana help

ok..we all know elite 2 soc katana is only obtainable from lotto. my server, not a lot of ppl do lotto anymore so its really rare to buy a elite 2 soc katana unless u try ur luck at lotto. rite now i...
Forum: Lion 06-06-2009, 17:57
Replies: 124
Views: 2,546
Posted By DeathThreat
r u stupid? if specie even means metal money as u...

r u stupid? if specie even means metal money as u claim it does, ur using that word out of context.

u said and i quote "whose said it's egyptian name about you asking specie is specie" ur...
Forum: Lion 06-06-2009, 09:03
Replies: 124
Views: 2,546
Posted By DeathThreat
HAHA..I WAS RIGHT. u r a stupid little 7 year old...

HAHA..I WAS RIGHT. u r a stupid little 7 year old douchebag. u didnt get ur wya so ur gonna go cry to ur mom now? oh wait a minute, i cant use the number 7 anymore. ur actually a 8 year old...
Forum: Community Forum 06-05-2009, 19:07
Replies: 8
Views: 504
Posted By DeathThreat
i think it depends on the monsters. i killed...

i think it depends on the monsters. i killed tombbats and got 19 mets under 1k kills.
Forum: Community Forum 06-05-2009, 19:06
Replies: 58
Views: 2,043
Posted By DeathThreat
i got around 15 mets from tombbat at pc cave...

i got around 15 mets from tombbat at pc cave under 1k kills. the next day, i barely got any mets.
Forum: Trade Of Lion 06-05-2009, 16:09
Replies: 0
Views: 590
Posted By DeathThreat
B> 2 Soc Katana

Need 2 Elite 2 soc Katana
Forum: Lion 06-05-2009, 14:54
Replies: 124
Views: 2,546
Posted By DeathThreat
WTF? HAHA. u r just tryin to make urself look...

WTF? HAHA. u r just tryin to make urself look smart as possible rite now..which isnt really happening. wat? i cant use the number 7 anymore? how bout ur a 8 year old douchebag? or maybe a 9 year old...
Forum: Suggestions 06-05-2009, 12:12
Replies: 2
Views: 228
Posted By DeathThreat
Shift key? Show names option?

Shift key? Show names option?
Forum: Lion 06-05-2009, 11:20
Replies: 124
Views: 2,546
Posted By DeathThreat
HAHA..im not welcome in ur post? haha..u really r...

HAHA..im not welcome in ur post? haha..u really r a 7 years old douchebag. go cry to ur mom.
Forum: Lion 06-05-2009, 10:30
Replies: 124
Views: 2,546
Posted By DeathThreat
WTF is a snoop? God..make sense of ur post or...

WTF is a snoop? God..make sense of ur post or dont post at all.
Forum: Lion 06-05-2009, 09:45
Replies: 124
Views: 2,546
Posted By DeathThreat
WTF?

WTF?
Forum: Community Forum 06-04-2009, 23:58
Replies: 7
Views: 453
Posted By DeathThreat
oh ya huh..didnt think about that. Thx

oh ya huh..didnt think about that. Thx
Forum: Community Forum 06-04-2009, 23:52
Replies: 7
Views: 453
Posted By DeathThreat
Tali in TG

Does tali add damage in TG or is that only when you attack monsters?
Forum: Suggestions 06-04-2009, 14:51
Replies: 15
Views: 873
Posted By DeathThreat
problem is every server is alrdy packed full.

problem is every server is alrdy packed full.
Forum: Suggestions 06-04-2009, 13:36
Replies: 20
Views: 670
Posted By DeathThreat
WAT?!?! the pictures r the size of the forum...

WAT?!?! the pictures r the size of the forum avatar. i doubt ur computer is that slow to be able to load those pic unless u have like windows 97 or something like that.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 02:08.