Showing results 1 to 30 of 223
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: thyrus
Forum: Recycle Bin 09-19-2007, 05:42
Replies: 23
Views: 782
Posted By thyrus
bogus, i can log my mains in but i cant log my...

bogus, i can log my mains in but i cant log my nubs wit my real equips.
btw was lvling weap prof
Forum: Forum Games 09-19-2007, 05:31
Replies: 47,719
Views: 1,072,343
Posted By thyrus
17515

17515
Forum: FAQ(Trouble Shooting) 09-19-2007, 05:29
Replies: 65
Views: 1,844
Posted By thyrus
Well, this sux >.> I can log in all my other...

Well, this sux >.> I can log in all my other characters except the ones with my mets and supers. Im so screwed
Forum: Community Forum 09-18-2007, 13:10
Replies: 65
Views: 3,147
Posted By thyrus
wow, they so lied on that damn billboard

wow, they so lied on that damn billboard
Forum: Tips and hints 09-17-2007, 11:16
Replies: 55
Views: 5,600
Posted By thyrus
Works pretty good for me. Now i can play at...

Works pretty good for me. Now i can play at school. Yay
Forum: Newcomer's Harbor 09-16-2007, 06:20
Replies: 3
Views: 237
Posted By thyrus
Yea, u can get banned. One dude on here got...

Yea, u can get banned. One dude on here got banned cause the gm saw him do it and banned him. He had to explain how he did it and how it was not hack.
Forum: Suggestions 09-12-2007, 21:38
Replies: 20
Views: 580
Posted By thyrus
Explain how the hell am i suppose to keep track...

Explain how the hell am i suppose to keep track of my items in bi, with like millions of other archers scattering.
Forum: Suggestions 09-12-2007, 21:23
Replies: 20
Views: 580
Posted By thyrus
What he said, and i hate looters they steal...

What he said, and i hate looters they steal everything.
Forum: Community Forum 09-10-2007, 20:22
Replies: 100
Views: 4,667
Posted By thyrus
That was a very good rant. Made lots of valid...

That was a very good rant. Made lots of valid points. However TQ is a failing company in America. Now if this was TQ china then all our prayers would be heard. However this is the american one. So...
Forum: Community Forum 09-09-2007, 13:15
Replies: 4
Views: 292
Posted By thyrus
Nah, she not a nazi. She just strict :p

Nah, she not a nazi. She just strict :p
Forum: Suggestions 09-09-2007, 11:54
Replies: 27
Views: 884
Posted By thyrus
That would never happen, it would cut into TQ db...

That would never happen, it would cut into TQ db buyings
Forum: Denied Suggestions 09-09-2007, 11:53
Replies: 1
Views: 170
Posted By thyrus
nice idea, but i doubt TQ would implement it ...

nice idea, but i doubt TQ would implement it
signed btw
Forum: Suggestions 09-09-2007, 09:56
Replies: 25
Views: 861
Posted By thyrus
sounds fun

sounds fun
Forum: Newcomer's Harbor 09-09-2007, 09:53
Replies: 8
Views: 357
Posted By thyrus
They both do the same damn thing.

They both do the same damn thing.
Forum: Newcomer's Harbor 09-09-2007, 09:30
Replies: 23
Views: 617
Posted By thyrus
If he got a couple of secret commands from the...

If he got a couple of secret commands from the mouse then its possible.
Forum: Tips and hints 09-09-2007, 07:35
Replies: 10
Views: 608
Posted By thyrus
nice armor

nice armor
Forum: Newcomer's Harbor 09-08-2007, 18:23
Replies: 7
Views: 748
Posted By thyrus
1. yes 2. the old gem will get replaced with...

1. yes
2. the old gem will get replaced with the new one.
Forum: Newcomer's Harbor 09-08-2007, 11:48
Replies: 23
Views: 617
Posted By thyrus
Just do it 2morrow, your luck should change.

Just do it 2morrow, your luck should change.
Forum: Newcomer's Harbor 09-08-2007, 11:27
Replies: 23
Views: 617
Posted By thyrus
Wow, youre having bad lucky 2day. This happen to...

Wow, youre having bad lucky 2day. This happen to me one time before. I went like 1 hour straight with a gold needle and never caught that damn mouse.
Forum: Newcomer's Harbor 09-08-2007, 10:57
Replies: 23
Views: 617
Posted By thyrus
If your using a silver needle i find it very hard...

If your using a silver needle i find it very hard to catch him. But gold your luck is way better.
Forum: Tips and hints 09-06-2007, 11:54
Replies: 2
Views: 272
Posted By thyrus
You can use the guild conductresses to take u to...

You can use the guild conductresses to take u to the guy who teleports you there. But it depends on your server. Just ask around i bet youll find out which one it is soon.
Forum: Community Forum 09-05-2007, 19:50
Replies: 18
Views: 833
Posted By thyrus
Now, why doesnt she be like that all the time....

Now, why doesnt she be like that all the time. BTW that raptor has to be the dumbest dude ever, he cant scare anyone with his pathetic threats. LOL nub.
Forum: Newcomer's Harbor 09-05-2007, 19:46
Replies: 5
Views: 333
Posted By thyrus
What he said, btw nice explanation

What he said, btw nice explanation
Forum: Community Forum 09-05-2007, 19:43
Replies: 5
Views: 250
Posted By thyrus
Only water taos can get reborn before 120. They...

Only water taos can get reborn before 120. They can get reborn at 110. Most high lvl archers 120+ raise waters for the db and supa gem from promotion and rebirth. Other classess have to get at reborn...
Forum: Community Forum 09-05-2007, 19:32
Replies: 5
Views: 546
Posted By thyrus
Your banned someone report you for botting or...

Your banned someone report you for botting or hacking etc. Or they made a mistake. Just email TQ can if your lucky you will get your acc back.
Forum: Newcomer's Harbor 09-05-2007, 16:53
Replies: 6
Views: 292
Posted By thyrus
No problem, there is also another spawn to the...

No problem, there is also another spawn to the far left and slighty down with Giant Apes
Forum: Newcomer's Harbor 09-05-2007, 16:44
Replies: 6
Views: 292
Posted By thyrus
I suggest mini macques in Ape City, 2nd map.

I suggest mini macques in Ape City, 2nd map.
Forum: Community Forum 09-05-2007, 16:32
Replies: 7
Views: 483
Posted By thyrus
Buy lots of bulk packs and ask TQ to let you be...

Buy lots of bulk packs and ask TQ to let you be gm :eek:
Forum: Completed Suggestions 09-05-2007, 16:24
Replies: 154
Views: 7,802
Posted By thyrus
nice idea signed

nice idea signed
Forum: Tips and hints 09-05-2007, 15:52
Replies: 19
Views: 888
Posted By thyrus
Wasnt that Pikaboo ? Got 2nd rb in 12 days. if i...

Wasnt that Pikaboo ? Got 2nd rb in 12 days. if i remember right >.>
Showing results 1 to 30 of 223

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 03:43.