Showing results 1 to 30 of 252
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: LidoMzKimmie
Forum: Off Topic 04-05-2010, 12:28
Replies: 16
Views: 705
Posted By LidoMzKimmie
omg, haha.

omg, haha.
Forum: Classic CO 04-04-2010, 10:15
Replies: 21
Views: 1,442
Posted By LidoMzKimmie
mabye i'll try Liberty out then ^_^ as for the...

mabye i'll try Liberty out then ^_^ as for the fake eggie, if you don't pay attention to them, their e-peen shrinks. everyopne knows that :P
Forum: Classic CO 04-03-2010, 18:40
Replies: 21
Views: 1,442
Posted By LidoMzKimmie
yeah.. "classic CO" hasn't been living up to the...

yeah.. "classic CO" hasn't been living up to the hype. i played an hour and got bored & deleted my char. i guess its just not fun without friends D: oh well, I guess I'll be back whenever monk comes...
Forum: Classic CO 04-03-2010, 11:58
Replies: 21
Views: 1,442
Posted By LidoMzKimmie
RoyaltyEU ^_^

RoyaltyEU ^_^
Forum: Classic CO 04-03-2010, 09:04
Replies: 21
Views: 1,442
Posted By LidoMzKimmie
thank you, haha.

thank you, haha.
Forum: Classic CO 04-02-2010, 20:32
Replies: 21
Views: 1,442
Posted By LidoMzKimmie
thank you celticfrost ^-^

thank you celticfrost ^-^
Forum: Classic CO 04-02-2010, 18:35
Replies: 21
Views: 1,442
Posted By LidoMzKimmie
Where to DL classic CO

Just can't seem to find where to download classic conquer. jeez such a noob T_T
Forum: Triumph 09-07-2009, 10:49
Replies: 56
Views: 2,992
Posted By LidoMzKimmie
yay im remembered :]

yay im remembered :]
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-25-2009, 06:33
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
think ur talking about my sister noob >_> ...

think ur talking about my sister noob >_>



zomg hai <3 im doing ok, just real bored with nothing to do n all, u? im actually nocturnal now~i r vampire, *bites* heuhe 9am im off to be, nite :D
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-24-2009, 04:32
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
HA very funny >_>

HA very funny >_>
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-18-2009, 19:13
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
i dont remember you sorry :p

i dont remember you sorry :p
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-13-2009, 12:34
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
lol bro got my account temp banned....waiting for...

lol bro got my account temp banned....waiting for him to pay the stupid balance off ~.~

@ Majin~Vegeta lol. i'll be on the lookout for ya D:
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-12-2009, 16:46
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
aw too bad. hope CO classic would be as fun :3

aw too bad. hope CO classic would be as fun :3
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-11-2009, 17:53
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
omg hi there xD good times we had pwning those...

omg hi there xD good times we had pwning those camel jockies D:






erm..im kim. and stayed in triumph through all the splits n my friends ended up here D: I dont play CO atm. just forum...
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-10-2009, 13:10
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
hi there, who are you? xD

hi there, who are you? xD
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-10-2009, 05:17
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
hiya :> its been too long. i see you max ur fire...

hiya :> its been too long. i see you max ur fire out, must have felt great for the first few mins then u realized you had nothing left to do xD i've been playing different games and have got me...
Forum: Triumph 08-10-2009, 03:20
Replies: 103
Views: 12,787
Posted By LidoMzKimmie
plvl mannnnnnnn kosmak

plvl mannnnnnnn kosmak
Forum: Triumph 08-10-2009, 00:44
Replies: 103
Views: 12,787
Posted By LidoMzKimmie
yes, but wait time is so long :[

yes, but wait time is so long :[
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 08-09-2009, 01:12
Replies: 64
O.o
Views: 1,700
Posted By LidoMzKimmie
!!! cant believe you still play o.o....

!!! cant believe you still play o.o....
Forum: Triumph 08-09-2009, 01:01
Replies: 103
Views: 12,787
Posted By LidoMzKimmie
JianShen? not yet :p but still with him ^_^ ...

JianShen? not yet :p but still with him ^_^

-yes i know i need a haircut xD
Forum: Triumph 03-17-2009, 06:38
Replies: 103
Views: 12,787
Posted By LidoMzKimmie
hope a flying cow hits you in the head

hope a flying cow hits you in the head
Forum: Basilisk/Pegasus/Medusa 03-04-2009, 23:24
Replies: 16
Views: 1,756
Posted By LidoMzKimmie
noob!

noob!
Forum: Triumph 03-04-2009, 23:18
Replies: 103
Views: 12,787
Posted By LidoMzKimmie
updated

updated
Forum: Triumph 03-04-2009, 23:13
Replies: 56
Views: 2,992
Posted By LidoMzKimmie
oh lordy :D

oh lordy :D
Forum: Triumph 11-02-2008, 08:44
Replies: 8
Views: 394
Posted By LidoMzKimmie
ur just a typical noob that thinks hes the best....

ur just a typical noob that thinks hes the best. ur not. get over it. i was top fber in tri when i played. and yes, without hacking. it dun matter if u believe me, i know it, and the ppl i owned know...
Forum: Triumph 10-27-2008, 19:28
Replies: 8
Views: 394
Posted By LidoMzKimmie
hypocrite, don't act like you never speeded,...

hypocrite, don't act like you never speeded, hacked, botted, etc..just alot of bs. everyone does it atleast once unless ur one of those "SPECIAL" few that can't [:
Forum: Triumph 10-25-2008, 03:36
Replies: 8
Views: 394
Posted By LidoMzKimmie
way ahead of you. i quit months ago :D glad i did.

way ahead of you. i quit months ago :D glad i did.
Forum: Triumph 10-22-2008, 03:54
Replies: 20
Views: 951
Posted By LidoMzKimmie
T_T i liked the chinese + viet era

T_T i liked the chinese + viet era
Forum: Triumph 10-22-2008, 03:51
Replies: 9
Views: 612
Posted By LidoMzKimmie
noob dont u owe me somthing >:[

noob dont u owe me somthing >:[
Forum: Recycle Bin 07-25-2008, 17:05
Replies: 35
Views: 1,541
Posted By LidoMzKimmie
this is the reason i dont play CO anymore, rofl....

this is the reason i dont play CO anymore, rofl. illiterate eggies FTL.
Showing results 1 to 30 of 252

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 18:02.