Showing results 1 to 30 of 91
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: PapaElf
Forum: CO: Mac Edition 04-10-2011, 08:43
Replies: 49
Views: 55,828
Posted By PapaElf
is it just me or is it a little bit odd that on...

is it just me or is it a little bit odd that on the apple version we need to have snow leopard in order for it to work. and the pc version isnt really even made for windows 7.... so why why is it a...
Forum: CO: Mac Edition 04-08-2011, 10:40
Replies: 16
Views: 25,752
Posted By PapaElf
sounds good to me. i dont question ur guys'...

sounds good to me. i dont question ur guys' expertise when it comes to the game. but would be good for us to be able to ask questions to someone regarding the game and how it works around the mac os....
Forum: CO: Mac Edition 04-08-2011, 07:17
Replies: 16
Views: 25,752
Posted By PapaElf
Guys im sure u two are very competent moderators,...

Guys im sure u two are very competent moderators, but wouldnt it be beneficial for us all to have atleast one moderator or a "technerd" who actually uses an apple on a daily basis. Since there are...
Forum: CO: Mac Edition 04-08-2011, 06:45
Replies: 2
Views: 404
Posted By PapaElf
A quick check here...

I'm a bit curious whether or not the client works for anyone so far? Since people have only posted about the client not working. So would be interesting to know if it actually works for someone out...
Forum: CO: Mac Edition 04-08-2011, 06:27
Replies: 431
Views: 365,208
Posted By PapaElf
i got exactly the same problem most likely since...

i got exactly the same problem most likely since i have the same computer...
however, were not talking about some crappy ass 500 buck pcs, so would be
much appreciated if this problem would get...
Forum: Sunshine/Blizzard 05-29-2010, 13:21
Replies: 19
Views: 706
Posted By PapaElf
aah, gotcha... well i think i might download the...

aah, gotcha... well i think i might download the first season of dexter then... might as well give it a shot =)

(but its not gonna be as good as lost ;))
Forum: Sunshine/Blizzard 05-29-2010, 01:14
Replies: 19
Views: 706
Posted By PapaElf
a stupid question here... dexters the serial...

a stupid question here... dexters the serial killer dude right?
Forum: Sunshine/Blizzard 05-27-2010, 13:13
Replies: 19
Views: 706
Posted By PapaElf
u guys suck... lost rules, and the reason it...

u guys suck... lost rules, and the reason it rules is due to the psychological aspect of the show, u never know whats going to happen in lost. and yeah it is kinda unique, i like =)

have to admit...
Forum: Sunshine/Blizzard 05-25-2010, 15:39
Replies: 19
Views: 706
Posted By PapaElf
u should start watching it again then. its really...

u should start watching it again then. its really awesome... the final episode aired last sunday... 2 hours of lost. btw even the final episode kinda makes u go WTF, have to love lost =)
Forum: Sunshine/Blizzard 05-24-2010, 10:48
Replies: 19
Views: 706
Posted By PapaElf
Lost....

anyone seen the first part of "The End" yet?

gonna download it here in a few secs... kinda crapping my pants waiting for it... why does work have to be so time consuming... like one hour would be...
Forum: Sunshine/Blizzard 05-20-2010, 16:39
Replies: 27
Views: 779
Posted By PapaElf
you're welcome ;)

you're welcome ;)
Forum: Sunshine/Blizzard 03-14-2010, 16:01
Replies: 73
Views: 2,082
Posted By PapaElf
lol are u really this stupid. english isnt her...

lol are u really this stupid. english isnt her profession. just because ur a teacher doesnt mean ur profession is "english"... and dude keep in mind english isn the native language for most ppl...
Forum: Sunshine/Blizzard 03-02-2010, 18:01
Replies: 58
Views: 1,641
Posted By PapaElf
lmfao... you still going on about this eric? and...

lmfao... you still going on about this eric? and ur lovely little site with ur altered chats and how u havent done anything, well what can i say ur fogetting something: I WAS THERE. i think this...
Forum: Sunshine/Blizzard 12-01-2009, 09:15
Replies: 96
Views: 2,753
Posted By PapaElf
to be honest i didnt think he was capable of...

to be honest i didnt think he was capable of anything like that untill i talked with him a few days ago... all he could say was how angry he was and there was no reasoning with him what so ever......
Forum: Sunshine/Blizzard 11-30-2009, 12:38
Replies: 96
Views: 2,753
Posted By PapaElf
i dont mind ur game at all... but... ur the one...

i dont mind ur game at all... but... ur the one who said u were going after her werent u, and also said she had nothing on you... "shes had her fun, now im gonna have mine", "amy has ****ed with me...
Forum: Sunshine/Blizzard 11-30-2009, 11:53
Replies: 96
Views: 2,753
Posted By PapaElf
so if i kill myself on another of my own chars,...

so if i kill myself on another of my own chars, do i get a db? and im only worth one db comon...

oh and btw, i find it funny how blind u really are, the forums is apart of the game... and btw, if...
Forum: Sunshine/Blizzard 10-29-2009, 09:34
Replies: 32
haX
Views: 854
Posted By PapaElf
i wasnt even talking to you, and normally we do...

i wasnt even talking to you, and normally we do have like way more ppl show up than the other side. this week and the last the numbers were more equal. but guess what, i dont mind at all. id rather...
Forum: Sunshine/Blizzard 10-28-2009, 09:35
Replies: 32
haX
Views: 854
Posted By PapaElf
well, u guys had more than "slightly more than...

well, u guys had more than "slightly more than 15" ppl there. but we didnt have "many" ppl show up either, not considering how many usually show up. so this time u guys cant really complain on the...
Forum: Sunshine/Blizzard 10-27-2009, 10:50
Replies: 16
Views: 612
Posted By PapaElf
grats on the kido, how does it feel to be a dad?

grats on the kido, how does it feel to be a dad?
Forum: Sunshine/Blizzard 10-27-2009, 10:49
Replies: 32
haX
Views: 854
Posted By PapaElf
pwnt! =)

pwnt! =)
Forum: Trade Of Sunshine/Blizzard 10-04-2009, 19:09
Replies: 1
Views: 168
Posted By PapaElf
B> +8 or double soc ninja armour

what the title says...
Forum: Sunshine/Blizzard 08-27-2009, 16:03
Replies: 20
Views: 665
Posted By PapaElf
lol, and how long ago was this again...? =)

lol, and how long ago was this again...? =)
Forum: Sunshine/Blizzard 08-24-2009, 12:57
Replies: 20
Views: 665
Posted By PapaElf
umm ok good for u, u were in od what 5 years ago?...

umm ok good for u, u were in od what 5 years ago? u think the doors been open to u the last few years in od? ofcourse they were, ur such an awsome friend and player, i mean everyone in od loves u......
Forum: Sunshine/Blizzard 08-22-2009, 12:52
Replies: 20
Views: 665
Posted By PapaElf
awww, u butthurt u got banned and no one gives a...

awww, u butthurt u got banned and no one gives a ****? and ofcourse u dont "care" about OD, because u were never interesting enough to be let into that closed society...
Forum: Sunshine/Blizzard 07-10-2009, 11:42
Replies: 37
Views: 930
Posted By PapaElf
i agree with u that the talismans and **** are...

i agree with u that the talismans and **** are just retarded, and that the ninja skills are abit over powered... however this time tq actually make an attempt to break the hierarchy in the game...
Forum: Sunshine/Blizzard 07-10-2009, 07:19
Replies: 37
Views: 930
Posted By PapaElf
hmm just a thought here, but do u guys really...

hmm just a thought here, but do u guys really think the ninjas made the game all that much worse? most of u guys here on the forums complain about every single expansion and add on tq releases for...
Forum: Sunshine/Blizzard 05-31-2009, 19:11
Replies: 27
Views: 474
Posted By PapaElf
i say got with option 3... a macbook pro ...

i say got with option 3... a macbook pro

www.apple.com


;)
Forum: Sunshine/Blizzard 05-17-2009, 17:42
Replies: 78
Views: 1,865
Posted By PapaElf
ofcourse u can. however, u always were a member...

ofcourse u can. however, u always were a member whether u knew it or not... ;)
Forum: Sunshine/Blizzard 05-16-2009, 11:10
Replies: 78
Views: 1,865
Posted By PapaElf
im not saying ppl cant get better at something....

im not saying ppl cant get better at something. but when u suddently increase ur skill a ****load, and then as fast as u gained this skill lose it when others enter it is somewhat questionable... and...
Forum: Sunshine/Blizzard 05-16-2009, 09:31
Replies: 78
Views: 1,865
Posted By PapaElf
everyone? i dont blame everyone for using aimbot....

everyone? i dont blame everyone for using aimbot. only the ones who miraculously can increase their hit rate with a 1000%ish when no big names or big crowds are around... i dunno about you, but to me...
Showing results 1 to 30 of 91

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 08:56.