Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: SaonNalang
Forum: Community Forum 08-08-2019, 07:18
Replies: 123
Views: 23,562
Posted By SaonNalang
You are living in the past and now is the future.

You are living in the past and now is the future.
Forum: Community Forum 08-03-2019, 04:30
Replies: 123
Views: 23,562
Posted By SaonNalang
I still have my immunity save on my chi. I only...

I still have my immunity save on my chi. I only change the JH which can be change easily later on. The fact that you are fighting 10 vs 100 all the time, making an anti build is not really a bad idea...
Forum: Community Forum 08-02-2019, 04:20
Replies: 123
Views: 23,562
Posted By SaonNalang
Bro I aint bangroc and jefe, i never played with...

Bro I aint bangroc and jefe, i never played with roc but i did help jefe in the past. They were both competitive but none closer to us who gives problem and beat hb this much without the help of...
Forum: Community Forum 08-01-2019, 18:36
Replies: 123
Views: 23,562
Posted By SaonNalang
What? Lol.

What? Lol.
Forum: Community Forum 07-31-2019, 19:21
Replies: 123
Views: 23,562
Posted By SaonNalang
Not really when u r the highest bp.

Not really when u r the highest bp.
Forum: Community Forum 07-31-2019, 03:07
Replies: 123
Views: 23,562
Posted By SaonNalang
King Odin :) ...

King Odin :)

http://http://bbs.co.99.com/attachment.php?attachmentid=151393&stc=1&d=1564564319
Forum: Community Forum 07-31-2019, 03:05
Replies: 18
Views: 4,904
Posted By SaonNalang
Is it bahubali? It tooks me like 5m chi points...

Is it bahubali? It tooks me like 5m chi points for my tiger to be perfect 400 with the right stat i needed. Mainly depends with luck tho.
Forum: Community Forum 07-31-2019, 02:49
Replies: 0
Views: 942
Posted By SaonNalang
Smile Odin

Hi, just dropping by with my old forum account.
Forum: Community Forum 05-04-2016, 00:02
Replies: 10
Views: 3,203
Posted By SaonNalang
Thanks bro but its fine I am just spending a...

Thanks bro but its fine I am just spending a fraction of my money on it. Besides I am currently working on the remote part of the earth where no other entertainment than internet. At-least this...
Forum: Community Forum 05-01-2016, 13:45
Replies: 10
Views: 3,203
Posted By SaonNalang
Mystery Fruit Sales bring it back ASAP

Idk if TQ have marketing but if they have they should be doing the wrong things. Anyway if TQ will put back the Mystery Fruit sales then they can get more cps sales guaranteed as me myself will buy...
Forum: Community Forum 04-22-2016, 13:07
Replies: 14
Views: 3,332
Posted By SaonNalang
No one do water farming now but I assume it...

No one do water farming now but I assume it should be the same.

1-70 Bird Island or alien ape
70-88? Senior Serpent with noob xp + spouse the archer
88-93 Alien Serpent with noob xp + spouse...
Forum: Community Forum 04-11-2016, 16:42
Replies: 5
Views: 2,551
Posted By SaonNalang
Back

Mystery Fruit Sales When?
Forum: Community Forum 09-12-2015, 05:53
Replies: 18
Views: 4,361
Posted By SaonNalang
Chi?

I think Josh Dejavu has the best stat on entire conquer server. PVP he is one of the best also.

http://bbs.co.91.com/attachment.php?attachmentid=150684&stc=1&d=1442058675
Forum: Community Forum 09-03-2015, 23:54
Replies: 324
Views: 71,019
Posted By SaonNalang
We smell some terrible things happened to sophia...

We smell some terrible things happened to sophia people. It seems that they had a massive botjail. Good job TQ, please keep doing it.
Forum: Community Forum 08-28-2015, 05:35
Replies: 86
Views: 8,918
Posted By SaonNalang
Sorry man if I made a wild guess but I just read...

Sorry man if I made a wild guess but I just read it somewhere there near the coworker thread.
Forum: Community Forum 08-27-2015, 20:25
Replies: 86
Views: 8,918
Posted By SaonNalang
How about coworker? They are using debugger to...

How about coworker? They are using debugger to hook on functions from conquer client, is it hard to detect? Your previous antibot can detect client edit or online debugging better than the current...
Forum: Community Forum 08-27-2015, 18:34
Replies: 33
Views: 6,938
Posted By SaonNalang
Your retardation going to a new level. Congratz...

Your retardation going to a new level. Congratz my old time friend.
Forum: Community Forum 08-27-2015, 18:26
Replies: 33
Views: 6,938
Posted By SaonNalang
Rigby is a legit retard acting a fail troll.

Rigby is a legit retard acting a fail troll.
Forum: Community Forum 08-27-2015, 17:22
Replies: 324
Views: 71,019
Posted By SaonNalang
We can win it all the way but we have life other...

We can win it all the way but we have life other than co. When we chose to play we can beat ur ass and u saw that from ur own eyes how we beat ur whole squad fair and square even majority of ur ppl r...
Forum: Community Forum 08-26-2015, 16:25
Replies: 324
Views: 71,019
Posted By SaonNalang
And they will tell you its legit bro. That zika...

And they will tell you its legit bro. That zika guy is the most hypocrite and liar whom I have ever known. Look, when dejavu beat cesiang last epk he said that it was not him on it and he said he...
Forum: Community Forum 08-26-2015, 15:27
Replies: 324
Views: 71,019
Posted By SaonNalang
Pathetic why you change the topic to blade when...

Pathetic why you change the topic to blade when our group rape your gang so badly. Yah thats how our small group can dismantle your noob team. On side note we have no access on blade but we dont need...
Forum: Community Forum 08-26-2015, 06:58
Replies: 324
Views: 71,019
Posted By SaonNalang
Meanwhile in icey, we are raping sophia gangs so...

Meanwhile in icey, we are raping sophia gangs so badly.
Forum: Community Forum 08-23-2015, 02:27
Replies: 33
Views: 6,938
Posted By SaonNalang
Lol are you one of the people we ****ed up for....

Lol are you one of the people we ****ed up for. Well if you want we can create our own war in lion though. We are so bored with noob and retarded enemies in icey.
Forum: Community Forum 08-23-2015, 00:35
Replies: 33
Views: 6,938
Posted By SaonNalang
I thought ur trolling but no doubt ur a genuine...

I thought ur trolling but no doubt ur a genuine idiot.
Forum: Community Forum 08-22-2015, 23:59
Replies: 33
Views: 6,938
Posted By SaonNalang
Hey where is ur awful video showing ur ****ty...

Hey where is ur awful video showing ur ****ty skills. Btw ur group are retarded.
Forum: Community Forum 08-22-2015, 23:53
Replies: 324
Views: 71,019
Posted By SaonNalang
It is ok to lie as long as you are consistent....

It is ok to lie as long as you are consistent. Last time we chat was that you are in vacation both of you and mimi but your statement now just conflicting each other. If only you have a common sense...
Forum: Community Forum 08-22-2015, 08:04
Replies: 10
Views: 1,598
Posted By SaonNalang
Honestly I can play better than you on my 200...

Honestly I can play better than you on my 200 ping lol. Your skill sux.
Forum: Community Forum 08-22-2015, 05:59
Replies: 324
Views: 71,019
Posted By SaonNalang
Obviously they are just garbage trying to get...

Obviously they are just garbage trying to get attention like the girl who recruited them. Did you rape them in mercury bro, why they so mad on you. I heard dejavu humiliate cesiang so badly earlier...
Forum: Community Forum 08-15-2015, 01:36
Replies: 13
Views: 1,907
Posted By SaonNalang
I am planning to go back in kylin maybe next...

I am planning to go back in kylin maybe next year. But I don't know if you guys will be going back there.
Forum: Community Forum 08-13-2015, 03:36
Replies: 13
Views: 1,907
Posted By SaonNalang
Play on europe server and enjoy the benefits of...

Play on europe server and enjoy the benefits of having a Godly ping.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 03:09.