Showing results 1 to 30 of 228
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Goober.
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 09-25-2009, 06:36
Replies: 260
Views: 11,138
Posted By Goober.
i never thoght it would happen lolz if i actuly...

i never thoght it would happen lolz if i actuly had a pc to play co oni mght actuly come back lol
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-09-2009, 19:27
Replies: 161
Views: 6,077
Posted By Goober.
y ty lolz

y ty lolz
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-08-2009, 19:23
Replies: 69
Views: 1,605
Posted By Goober.
naaa ill never come back i dont play any comp...

naaa ill never come back i dont play any comp games anymore
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-08-2009, 09:52
Replies: 69
Views: 1,605
Posted By Goober.
yah i gave him all my stuff lol

yah i gave him all my stuff lol
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-08-2009, 09:38
Replies: 69
Views: 1,605
Posted By Goober.
got bored of it moved on and quit thats what...

got bored of it moved on and quit thats what happend lolz yah i gave carlos all my gear and accounts so yah thats pretty much it and you are an aimer :p
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-08-2009, 09:33
Replies: 69
Views: 1,605
Posted By Goober.
lmao that was some funny ****

lmao that was some funny ****
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-08-2009, 09:32
Replies: 47
Views: 874
Posted By Goober.
it dose sometimes :p

it dose sometimes :p
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-08-2009, 09:30
Replies: 709
Views: 30,157
Posted By Goober.
^^ is an idiot hahahahahahaha

^^ is an idiot hahahahahahaha
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-08-2009, 09:28
Replies: 19
Views: 557
Posted By Goober.
noob cakes :) whats goin on in this lonly world...

noob cakes :) whats goin on in this lonly world besides flaming like me...
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-08-2009, 09:23
Replies: 69
Views: 1,605
Posted By Goober.
im sad every opne forgot bout the black man :(...

im sad every opne forgot bout the black man :( how unfair lolz

and my list is all my noob friends from back in the day


y cuz i had fun pking talking **** fighting and laughing with them all
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 04-07-2009, 08:57
Replies: 161
Views: 6,077
Posted By Goober.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBBBBBBBBBBBBBBBBB...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cant belive u guys still play...
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 02-25-2009, 21:10
Replies: 36
Views: 731
Posted By Goober.
o well ps3 and x box pretty much have the same...

o well ps3 and x box pretty much have the same games besides halo lmao
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 02-24-2009, 22:11
Replies: 36
Views: 731
Posted By Goober.
Ps3 Online gamer tags

my gamer tag is xXGooberXx
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 01-04-2009, 10:22
Replies: 28
Views: 628
Posted By Goober.
for the first tiem i agree with you ditch this...

for the first tiem i agree with you ditch this game its gaeh as hell get a ps3 and play cod4 like i do :D
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-18-2008, 13:39
Replies: 13
Views: 756
Posted By Goober.
here is a pic :D best paint skillz ever ...

here is a pic :D

best paint skillz ever

http://img125.imageshack.us/my.php?image=13932107eo8.png
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-18-2008, 02:46
Replies: 53
Views: 1,551
Posted By Goober.
i dont recall stacey ****ing me over :p

i dont recall stacey ****ing me over :p
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-16-2008, 23:16
Replies: 75
Views: 2,646
Posted By Goober.
not taking up for jane jsut mabe she dosent want...

not taking up for jane jsut mabe she dosent want to loose her virgo yet >.<
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-16-2008, 23:04
Replies: 53
Views: 1,551
Posted By Goober.
and who gives a **** about what some one sounds...

and who gives a **** about what some one sounds like they cant help that there voice dosent sound like ours and you also got to think she isnt from the usa so stop talking about **** that dont even...
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-16-2008, 23:02
Replies: 53
Views: 1,551
Posted By Goober.
welll im on ur side of gw and i dont care what...

welll im on ur side of gw and i dont care what you ****ing say you scammed my cousins **** so **** off
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-16-2008, 22:50
Replies: 292
Views: 14,681
Posted By Goober.
BerzerkRhino is mike

BerzerkRhino is mike
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-16-2008, 03:57
Replies: 292
Views: 14,681
Posted By Goober.
i love how you guys always put the blame on...

i love how you guys always put the blame on vannja look at mike he scammed pit WTF y ain you talking aobut that

o i know cuz hammy is a *** that thinks he rules co >.> and hes your is leader and...
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-16-2008, 03:53
Replies: 292
Views: 14,681
Posted By Goober.
cuz im his cousin and kilarea did take his **** i...

cuz im his cousin and kilarea did take his **** i think id know how many dbs he has got and money or ****
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-15-2008, 23:03
Replies: 19
Views: 407
Posted By Goober.
IM A NIKER>.> ermmm guess i shud say...

IM A NIKER>.>


ermmm guess i shud say grats since we r family ;o but grats hoe am now keel u so u nat rech 131 k?




no you cant keel me xD
Forum: Trade of Bluebird 12-15-2008, 10:15
Replies: 1
Views: 289
Posted By Goober.
T/ my gear

T/Super +5 sdg sdg club lvl 125 for Super +5 sdg sdg club lvl 130
T/ Super +5 sdg sdg -1 pzn blade For Super +5 sdg sdg -1 pzn blade 130 :D
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-15-2008, 10:06
Replies: 10,638
Views: 179,894
Posted By Goober.
6994

6994
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-15-2008, 10:01
Replies: 2,315
Views: 52,956
Posted By Goober.
fjipxdfjo;jio;jio; dfjip dgr jklern...

fjipxdfjo;jio;jio; dfjip dgr jklern gfljzdfhtdbpiyr5h iojue5y'p jupWRTIP jueprgjopzdi fnhglo ejhyoiwerjglodfogbheioghoibhoeti hyeoruighb dibj pirgip hjogibhgoirghodfi gvdfnhioghtipgb zdpfier...
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-15-2008, 09:55
Replies: 19
Views: 407
Posted By Goober.
YAY I GOT A GRATZ FROM HER

YAY I GOT A GRATZ FROM HER
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-15-2008, 09:54
Replies: 19
Views: 407
Posted By Goober.
Yay!

Yay!
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-15-2008, 07:43
Replies: 17
Views: 553
Posted By Goober.
WTF :eek:

WTF :eek:
Forum: Bluebird - BeautyandBeast 12-15-2008, 07:38
Replies: 19
Views: 407
Posted By Goober.
Thanx

Thanx
Showing results 1 to 30 of 228

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 22:59.