Showing results 1 to 30 of 145
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: alexkassie
Forum: Community Forum 09-16-2015, 10:05
Replies: 13
Views: 2,745
Posted By alexkassie
how do you obtain this garment?

how do you obtain this garment?
Forum: Community Forum 09-10-2015, 23:37
Replies: 17
Views: 10,165
Posted By alexkassie
can anyone confirm that when you kill 2 mobs at...

can anyone confirm that when you kill 2 mobs at the same time it doesnt give you exp or cps it just says 'you have no ticket' or something.
Forum: Community Forum 09-08-2015, 23:42
Replies: 2
Views: 559
Posted By alexkassie
22nd september.

22nd september.
Forum: Community Forum 09-06-2015, 22:41
Replies: 159
Views: 42,682
Posted By alexkassie
Thumbs up its postponed to the 22nd of september

its postponed to the 22nd of september
Forum: Community Forum 08-29-2015, 01:14
Replies: 159
Views: 42,682
Posted By alexkassie
they postponed it because they wanted to release...

they postponed it because they wanted to release team building event and shopping rush first in september so ppl can waste more cps before releasing wings..
Forum: Community Forum 07-01-2015, 10:59
Replies: 45
Views: 12,306
Posted By alexkassie
yeah i have dw helm/armour since i got the set...

yeah i have dw helm/armour since i got the set haha.
Forum: Community Forum 06-30-2015, 07:54
Replies: 45
Views: 12,306
Posted By alexkassie
HAHA i couldn't think of anything :rolleyes:

HAHA i couldn't think of anything :rolleyes:
Forum: Community Forum 06-30-2015, 02:18
Replies: 45
Views: 12,306
Posted By alexkassie
my setup atm

my setup atm
Forum: Community Forum 06-30-2015, 00:38
Replies: 45
Views: 12,306
Posted By alexkassie
Talking i ended up being full +12 Dragon warrior. no...

i ended up being full +12 Dragon warrior. no regrets, switching from ninja! on Eternity atm
Forum: Community Forum 05-20-2015, 19:58
Replies: 19
Views: 6,039
Posted By alexkassie
i only got to design it when i won an event. i...

i only got to design it when i won an event. i dont spend anymore money on the game haha.
Forum: Community Forum 05-20-2015, 06:41
Replies: 19
Views: 6,039
Posted By alexkassie
Thumbs up Dragon Flame

Glad people actually bought my skill soul haha.
Forum: Community Forum 03-26-2015, 09:43
Replies: 4
Views: 727
Posted By alexkassie
im moving from neptune to storm

im moving from neptune to storm
Forum: Community Forum 03-26-2015, 06:24
Replies: 4
Views: 727
Posted By alexkassie
Server Transfers not working?

title says it all
Forum: Community Forum 03-23-2015, 22:25
Replies: 45
Views: 12,306
Posted By alexkassie
so are there any other full bp dragon warriors,...

so are there any other full bp dragon warriors, besides the kings on venus, napster and tactics? lol
Forum: Community Forum 03-21-2015, 19:51
Replies: 45
Views: 12,306
Posted By alexkassie
get on co la! :D

get on co la! :D
Forum: Community Forum 03-21-2015, 05:58
Replies: 45
Views: 12,306
Posted By alexkassie
Talking Full BP Dragon warriors!

Do any exists? Lmao
And where xD
Forum: Community Forum 02-23-2015, 21:09
Replies: 48
Views: 9,545
Posted By alexkassie
so conclusion? is it worth trading full lvl 140...

so conclusion? is it worth trading full lvl 140 ninja gear/epics for same as DW?
Forum: Pyramid (formerly CO2Alpha) 02-07-2015, 23:31
Replies: 9
Views: 1,567
Posted By alexkassie
im on neptune atm, use to play Azumi

im on neptune atm, use to play Azumi
Forum: Community Forum 01-31-2015, 08:23
Replies: 48
Views: 12,711
Posted By alexkassie
someone won 900k a few days ago lol Cps he...

someone won 900k a few days ago lol

Cps he won, didnt even last long. he donated 500k cps to become king and the rest on stats and maybe some items lmao
Forum: Community Forum 12-22-2014, 22:43
Replies: 3
Views: 500
Posted By alexkassie
Which Battleping Server to use

From Australia, any ideas which server i shud use? recently moved to wildswan
Forum: Community Forum 12-04-2014, 21:44
Replies: 26
Views: 2,216
Posted By alexkassie
ive saved for a while hehe. think i will start...

ive saved for a while hehe. think i will start spamming my phoenix at 300k
Forum: Community Forum 12-04-2014, 09:33
Replies: 26
Views: 2,216
Posted By alexkassie
Hey you think i will get at least 1 orange stat...

Hey you think i will get at least 1 orange stat in phoenix with 200k chi points? lol
Forum: Community Forum 11-25-2014, 00:45
Replies: 184
Views: 31,985
Posted By alexkassie
its next to TC boxers.

its next to TC boxers.
Forum: Community Forum 11-25-2014, 00:21
Replies: 184
Views: 31,985
Posted By alexkassie
Forum: Community Forum 11-05-2014, 03:34
Replies: 5
Views: 9,437
Posted By alexkassie
Dragon Warrior Attribute Points

anyone got link to dragon warrior attribute points?
Forum: Community Forum 10-12-2014, 10:03
Replies: 107
Views: 30,868
Posted By alexkassie
So if you were from Australia which server would...

So if you were from Australia which server would you have picked for Battleping? ive got membership for battleping (this 2nd time) because wtfast's interface looks too complicated and had too many...
Forum: Community Forum 10-11-2014, 06:47
Replies: 107
Views: 30,868
Posted By alexkassie
so out of the list which shud i choose?

so out of the list which shud i choose?
Forum: Community Forum 10-11-2014, 06:22
Replies: 107
Views: 30,868
Posted By alexkassie
hmm ive got, west coast (L.A, SJ, Seattle) , east...

hmm ive got, west coast (L.A, SJ, Seattle) , east coast (NY,washington,Atlanta, Florida). texas/chicago. and i have no idea which is best for me. lol
Forum: Community Forum 10-11-2014, 04:09
Replies: 107
Views: 30,868
Posted By alexkassie
im from australia, any ideas which server i...

im from australia, any ideas which server i should pick?
Forum: Community Forum 10-10-2014, 07:16
Replies: 107
Views: 30,868
Posted By alexkassie
already asked, you wont get banned for using to...

already asked, you wont get banned for using to get better ping to play. but you will get banned for editing the client etc.
Showing results 1 to 30 of 145

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 09:57.