Showing results 1 to 30 of 453
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: kirby8787
Forum: Community Forum 12-10-2012, 23:38
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
****s takin way to long

****s takin way to long
Forum: Community Forum 12-10-2012, 23:06
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
Carina: How can I help you? justin: when is...

Carina:
How can I help you?
justin:
when is the sever merge gonna be done?
Carina:
Could you please try to log in after 20 minutes?
Carina:
Some of them are open now, but some are not....
Forum: Community Forum 12-10-2012, 22:29
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
lies

lies
Forum: Community Forum 12-10-2012, 22:08
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
my buddy asked help desk 5n mins ago they said 20...

my buddy asked help desk 5n mins ago they said 20 mins so another hour to go
Forum: Community Forum 12-10-2012, 21:37
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
ya no kidding instead 2-3 now its 3-5 well ****...

ya no kidding instead 2-3 now its 3-5 well **** you ****s lol
Forum: Community Forum 12-10-2012, 21:18
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
help desk wont even anwser

help desk wont even anwser
Forum: Community Forum 12-10-2012, 21:08
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
well tq siad 2-3 hours so 8 mins ago it was done...

well tq siad 2-3 hours so 8 mins ago it was done but since its tq 2-3 days?
Forum: Community Forum 12-10-2012, 18:41
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
hes very good with his skills tho lol.

hes very good with his skills tho lol.
Forum: Community Forum 12-10-2012, 18:29
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
are kings are kill able cause there chi isnt the...

are kings are kill able cause there chi isnt the best lol. iv seen some people on ur server with way better chi lol but hes got 41k hp on his pirate
Forum: Community Forum 12-10-2012, 18:13
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
2 of the kings are 385 spirit devils and cute...

2 of the kings are 385 spirit devils and cute rebel are. black day is a Gl hes a DL of AimBotters. and with the switch over if your around 3.3bil you will have to donate to keep prince
Forum: Community Forum 12-10-2012, 16:28
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
see how the week plays out some of the guilds...

see how the week plays out some of the guilds might become friends but as for pluto its freedoms and aimbotters vs every other guild almost lol.

they bot/ hack and we bulk and they ***** about how...
Forum: Community Forum 12-10-2012, 13:27
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
rank 25 on pluto or neptune. i assume neptune...

rank 25 on pluto or neptune. i assume neptune cause our nobility is super high lol. id be like top 10 on ur server 25th on mine
Forum: Community Forum 12-10-2012, 13:24
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
the strong people have kinda left banshee alone...

the strong people have kinda left banshee alone of pluto for the lowers to have something.

and we win gw/ ctf/ elite pk team pk almost every week. lost elite pk to anoob tro thats +12 cause our...
Forum: Community Forum 12-10-2012, 12:49
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
ya most of us on pluto are looking forward to it....

ya most of us on pluto are looking forward to it. especially for gw the other side doesnt put up much of a fight lol
Forum: Community Forum 12-10-2012, 12:34
Replies: 63
Views: 2,252
Posted By kirby8787
Pluto's info so yes our top 4 nobility...

Pluto's info


so yes our top 4 nobility spots are owned by 1 guy, 2 of them are trojans 1 pirate another is a monk.

our market is cps based as 80pct of the people buy dbs. we have a few...
Forum: Community Forum 12-09-2012, 17:19
Replies: 640
Views: 199,285
Posted By kirby8787
server: pluto/jupitor cant even get on the...

server: pluto/jupitor

cant even get on the server says server is busy please try again in 2 mins. takes like half hour to even get on. maybe time for a split?
Forum: Community Forum 12-05-2012, 05:38
Replies: 6
Views: 681
Posted By kirby8787
offline tg you buy them :)

offline tg you buy them :)
Forum: Pluto / Jupiter 06-11-2011, 01:13
Replies: 14
Views: 857
Posted By kirby8787
ag even play any more? heard hes in botjail for...

ag even play any more? heard hes in botjail for good
Forum: Community Forum 06-07-2011, 23:31
Replies: 150
Views: 5,859
Posted By kirby8787
i am as well but i take alot of breaks

i am as well but i take alot of breaks
Forum: Community Forum 06-04-2011, 01:36
Replies: 10
Views: 1,932
Posted By kirby8787
if u can bulk monk, if not ninja. i cant bulk...

if u can bulk monk, if not ninja. i cant bulk well refuse to and i can 1 hit BT any one with out stgs in there gears with 320 bp
Forum: Community Forum 06-04-2011, 01:35
Replies: 86
Views: 12,317
Posted By kirby8787
i won a +8 boot then a +8 ring with in 24 hours

i won a +8 boot then a +8 ring with in 24 hours
Forum: Community Forum 06-04-2011, 01:32
Replies: 15
Views: 3,457
Posted By kirby8787
u are very wrong there. 364 tro that hercs a...

u are very wrong there.

364 tro that hercs a 364 monk does 3k fb for 5ks BTs for around 14k monks get 20K+ hp so GG

now that same monk can go down to 361 is loses king and still 1 hit that tro...
Forum: Community Forum 05-20-2011, 03:47
Replies: 30
Views: 2,284
Posted By kirby8787
u get 900 hp from lvl 9, learn to read

u get 900 hp from lvl 9, learn to read
Forum: Community Forum 05-17-2011, 03:49
Replies: 66
Views: 2,760
Posted By kirby8787
for pking id go pure ninja with katanas, for...

for pking id go pure ninja with katanas, for messing around pure monk for banshe and ****,

to make people made pure water tao with 8 STGS just sit in GW and laugh as i tank tons of people
Forum: Community Forum 05-16-2011, 07:46
Replies: 17
Views: 1,076
Posted By kirby8787
if u have a dex ring u dont have to put any...

if u have a dex ring u dont have to put any points into agi but 15-25 doesnt hurt, when i wa spure water and monk-war-water

i put 176 str o agi had 1k mana, and rest hp

we had 2 water taos one...
Forum: Community Forum 05-13-2011, 20:32
Replies: 8
Views: 1,403
Posted By kirby8787
it cost 1 stone every time u wanna switch a perma...

it cost 1 stone every time u wanna switch a perma ds if u already cover all the progress
Forum: Community Forum 05-12-2011, 15:59
Replies: 66
Views: 3,184
Posted By kirby8787
the only mine i cant port into is MZ mine so they...

the only mine i cant port into is MZ mine so they why didnt they write all the mines with the same code?
Forum: Community Forum 05-09-2011, 09:27
Replies: 26
Views: 1,492
Posted By kirby8787
its actualy been bugged since it was released, 1...

its actualy been bugged since it was released, 1 bp difference nullifies 50pct dmg then it goes by 14pct lol

test it out ur selfs

2 trojans hit each other for 20-25k at 140 but if one of them...
Forum: Community Forum 05-07-2011, 07:46
Replies: 36
Views: 2,410
Posted By kirby8787
when db sales drop it will be released to improve...

when db sales drop it will be released to improve db sales, what else do u expect.

why do u think they release a new class around the new year/ christmas, cause its when little kiddys get money to...
Forum: Community Forum 05-05-2011, 10:44
Replies: 31
Views: 3,064
Posted By kirby8787
i won the 6900 one 2x and 4 1350 one with in...

i won the 6900 one 2x and 4 1350 one with in 20mins after server maint me and my friend was laughing i wasted it all on 1k boxes after for exp and got 135 at 35pct from 134 67pct
Showing results 1 to 30 of 453

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 03:39.