Showing results 1 to 30 of 187
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Grafhbot
Forum: Crystal 12-18-2013, 13:34
Replies: 117
Views: 9,565
Posted By Grafhbot
u wut m8?

u wut m8?
Forum: Crystal 10-06-2013, 16:29
Replies: 7
Views: 852
Posted By Grafhbot
Here I am, though I don't know what to say as so...

Here I am, though I don't know what to say as so much has changed since the conquer days. I pretty much will be playing COD BO2, Ghost, and Dark souls 2 in my coming future for the ps3. Can't...
Forum: Crystal 04-05-2013, 07:09
Replies: 5
Views: 329
Posted By Grafhbot
Hi Crystal Vets

Im new here and was wondering if there are tips that can be given? Like what the new classes do and such. Thx mighty vets.
Forum: Crystal 05-03-2012, 17:42
Replies: 25
Views: 966
Posted By Grafhbot
Plz respond! :D

Plz respond! :D
Forum: Crystal 12-19-2011, 16:00
Replies: 1
Views: 210
Posted By Grafhbot
Wow none of you have a ps3, I wanna play with my...

Wow none of you have a ps3, I wanna play with my old buddies.
Forum: Crystal 12-19-2011, 15:58
Replies: 12
Views: 737
Posted By Grafhbot
As I miss you Rellie aka Suki =)

As I miss you Rellie aka Suki =)
Forum: Crystal 12-19-2011, 15:57
Replies: 12
Views: 737
Posted By Grafhbot
I miss all you guys so much, and I miss the...

I miss all you guys so much, and I miss the orginal game. I love all of you and will never forget our times on crystal server and the players that were on it. All of you added to this community and...
Forum: Crystal 09-08-2011, 19:07
Replies: 12
Views: 737
Posted By Grafhbot
You jelly I was the first god of the crystal server?

You jelly? Yea you jelly. I am the cot damn king, god, and orginal savior of the crystal server. The first to super all thier gear, the first to reborn a fire tao, the first to have full soc. The...
Forum: Crystal 09-08-2011, 19:01
Replies: 7
Views: 597
Posted By Grafhbot
I love you Drory. I had a crush on you for...

I love you Drory. I had a crush on you for years...
Forum: Crystal 04-23-2011, 18:28
Replies: 1
Views: 231
Posted By Grafhbot
I challenge you to Mortal Komabt Ps3

PS3 name: Kurropt


Fight me in Mortal Kombat and experiance rape sauce. :D
Forum: Crystal 04-23-2011, 18:26
Replies: 25
Views: 1,688
Posted By Grafhbot
www.bodybuilding.com forums misc section is da...

www.bodybuilding.com forums misc section is da best. Just hang out there :D or 4chan.
Forum: Crystal 04-23-2011, 18:22
Replies: 4
Views: 513
Posted By Grafhbot
Good to see your doing well Yang :) You got style...

Good to see your doing well Yang :) You got style brah.
Forum: Crystal 01-08-2011, 19:28
Replies: 1
Views: 210
Posted By Grafhbot
my PS3 name : Kurropt

Add me on your friends list if you have a ps3 maybe we can play some
RE 5
uncharted 2
or
Red dead redemption toghther.
Forum: Crystal 01-08-2011, 19:25
Replies: 8
Views: 679
Posted By Grafhbot
Yup I remember.

Yup I remember.
Forum: Trade of Liberty/Prosperity 01-08-2011, 12:00
Replies: 3
Views: 387
Posted By Grafhbot
S> 130 130 134 W, W, Ninja with lots of items cheap!

Super +4 SDG SDG warrior helm -1 blessed!
Super +4 necklace
Super +4 Lvl 127 katana rdg rdg
super +4 lvl 127 katana rdg rdg
elite +4 SDG SDG warrior armor -1 blessed!
Super +4 boots
Super +3...
Forum: Community Forum 07-07-2010, 22:05
Replies: 33
Views: 1,465
Posted By Grafhbot
I never went to botjail :D now stfu with your...

I never went to botjail :D now stfu with your negativity noob, how does my ass taste? :D
Forum: Community Forum 07-07-2010, 20:34
Replies: 33
Views: 1,465
Posted By Grafhbot
shut up forum noob alot of innocent people have...

shut up forum noob alot of innocent people have been botjailed. Just stfu newbie. Thanks.
Forum: Community Forum 07-06-2010, 21:33
Replies: 5
Views: 325
Posted By Grafhbot
Classic is much better than that 2.0 crap and you...

Classic is much better than that 2.0 crap and you won't have to spend as much money as bp doesn't do anything pvp wise. Prosperity is a good classic server, lots of good gws. Wars still suck and...
Forum: Community Forum 07-06-2010, 21:29
Replies: 20
Views: 908
Posted By Grafhbot
Warriors- If trojans can have 2x the attack a...

Warriors- If trojans can have 2x the attack a warrior should have 2x the defence both magic and physical. nothing more is needed.

Trojan- Nothing they are fine.

Fire- Get rid of those...
Forum: Suggestions 07-06-2010, 13:21
Replies: 83
Views: 4,399
Posted By Grafhbot
Weaken warriors they are too strong poll.

Warriors are way overpowered, they get to use a shield which has insane defense and hit me for 5k with full 2soc fastblade! And they now get to use a 2hander and a shield, have you seen the range of...
Forum: Suggestions 07-06-2010, 13:16
Replies: 2
Views: 340
Posted By Grafhbot
A db to upgrade every level

I come up with this great Idea. Why not instead of using meteors to upgrade the level of weopons we use dbs! That way we can spend more money on this game because thats what we like to do. :D
Forum: Community Forum 07-06-2010, 13:10
Replies: 35
Views: 1,532
Posted By Grafhbot
Nah lets keep fires real powerfull, in fact they...

Nah lets keep fires real powerfull, in fact they should have a AOE that 1 hits everything on the map for all these new playing noobs who never knew what skill was.
Forum: Suggestions 07-06-2010, 13:09
Replies: 25
Views: 1,134
Posted By Grafhbot
Wow what a bunch of nerds I mean serious lvling...

Wow what a bunch of nerds I mean serious lvling up takes no skill and theres nothing special about it, Ive made plenty of 2nd reborns in the past and all I felt after I was done was, thank god...
Forum: Suggestions 07-05-2010, 16:24
Replies: 25
Views: 1,134
Posted By Grafhbot
yea full srg....

yea full srg....
Forum: Suggestions 07-05-2010, 12:52
Replies: 25
Views: 1,134
Posted By Grafhbot
oh well i forgot to mention im also on classic,...

oh well i forgot to mention im also on classic, Which means no unlimited shop of exp pots.
Forum: Suggestions 07-04-2010, 20:56
Replies: 25
Views: 1,134
Posted By Grafhbot
Remove 3x slower lveling rate for 2nd reborns

Alot of the reason for botting is you have casual players who are older and do not have lots of free time to level all day long. Many who bulk do it to get there faster, and even if you have great...
Forum: Community Forum 07-04-2010, 13:59
Replies: 65
Views: 3,285
Posted By Grafhbot
What server you play at? I want to see you 1 on...

What server you play at? I want to see you 1 on 1 a good ninja or fb'r and win with dash
Forum: Community Forum 07-04-2010, 13:20
Replies: 65
Views: 3,285
Posted By Grafhbot
no sorry but pro fb/ss > pro melee. Everytime!

no sorry but pro fb/ss > pro melee. Everytime!
Forum: Community Forum 07-04-2010, 10:40
Replies: 65
Views: 3,285
Posted By Grafhbot
Lol first off i don't play on noob bp servers...

Lol first off i don't play on noob bp servers like you. But even if I did no ****ty warrior is going to hit me unless he has fb or ss. I been been playing much longer than you obviously and no...
Forum: Community Forum 07-02-2010, 06:21
Replies: 65
Views: 3,285
Posted By Grafhbot
Fly is stanima based, xp shield is exp based and...

Fly is stanima based, xp shield is exp based and anyclass can get it it reborned in the right order. Scatter at poles in gw keeps people from gaining stanima which may slow them down in gw. Archers...
Showing results 1 to 30 of 187

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 04:09.