Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: xAcidBurNx
Forum: Scorpio 03-12-2010, 16:40
Replies: 37
Views: 1,835
Posted By xAcidBurNx
WAZZZUPPPPPPPPPP................ haha just...

WAZZZUPPPPPPPPPP................ haha just thought i'd check this forum again. NOTHING NEW lol :D Anyway to those asking what I've been doing, I just tried out this MMORPG from perfect world...
Forum: Scorpio 10-01-2009, 19:20
Replies: 18
Views: 749
Posted By xAcidBurNx
play restaurant city in facebook =))

play restaurant city in facebook =))
Forum: Scorpio 10-01-2009, 12:51
Replies: 37
Views: 1,835
Posted By xAcidBurNx
whoah i still remember my forum account haha....

whoah i still remember my forum account haha. good times.. good times.. :D thanks for the thread bro lol. rock on :cool:
Forum: Scorpio 07-10-2009, 02:02
Replies: 5
Views: 238
Posted By xAcidBurNx
wonder why.... lol

wonder why.... lol
Forum: Trade of Scorpio 07-08-2009, 19:22
Replies: 2
Views: 568
Posted By xAcidBurNx
MY ELITE ITEMS FOR SALE xD

+12 fan -1
+12 cap -7
+12 robe -7
+8 bag -7 =
+12 mana bs -7 =
+7 tower -1 =
+7 boots -7 =

RUSH SALE ! :D
Forum: Honor/Justice 05-16-2009, 01:14
Replies: 15
Views: 480
Posted By xAcidBurNx
sorry just spamming lol..im just lookin for more...

sorry just spamming lol..im just lookin for more english players ahah =p
Forum: Off Topic 05-12-2009, 09:44
Replies: 10
Views: 492
Posted By xAcidBurNx
it is p2p. and i pay coz i can and i want to....

it is p2p. and i pay coz i can and i want to. people have different tastes of mmorpg. just like how some ppl can choose runescape over other free mmorpgs :p
Forum: Off Topic 05-11-2009, 19:06
Replies: 10
Views: 492
Posted By xAcidBurNx
idk where the old one went. yeah it aint against...

idk where the old one went. yeah it aint against the rules. rules only said DONT POST LINKS TO OTHER GAMES. im merely posting a youtube video. its not the link to their website. and this is the OT...
Forum: Off Topic 05-11-2009, 16:02
Replies: 10
Views: 492
Posted By xAcidBurNx
AION ONLINE anyone? lol

hehe aside from the beautiful graphics.. heres my lvl 32 sorc owning some players in a duel :D

I'm playing in the chinese version so there are a few english players in the server i'm playin so it...
Forum: Scorpio 05-08-2009, 06:51
Replies: 2
Views: 224
Posted By xAcidBurNx
im out of CO for the time being. playing AION...

im out of CO for the time being. playing AION ONLINE in chinese version.. but with english patch.. its awesome :D lvl 31 Sorcerer now woot wooot
Forum: Scorpio 05-08-2009, 06:48
Replies: 7
Views: 347
Posted By xAcidBurNx
if i was still as active as i used to i would...

if i was still as active as i used to i would tell u to join my guild. then again, im assuming a lot of my members already left to some other active guilds :)
Forum: Community Forum 04-12-2009, 00:43
Replies: 111
Views: 7,310
Posted By xAcidBurNx
the fire on the vid was only fooling around....

the fire on the vid was only fooling around. thats me and my brother(nin-nin-nin). so yeah i may have suckd in the vid :mad: wasnt even trying lol. enuf said :p
Forum: Suggestions 04-06-2009, 10:23
Replies: 940
Views: 185,347
Posted By xAcidBurNx
Server:Scorpio Split or Merge:Split, please....

Server:Scorpio
Split or Merge:Split, please. And if possible merge us after with a server that needs to merge with someone. Thank you.
Reason:Too laggy, and overcrowded all the time.
Forum: Scorpio 04-01-2009, 20:08
Replies: 11
Views: 313
Posted By xAcidBurNx
acidburn is dead. Azwra|th FTW!

acidburn is dead. Azwra|th FTW!
Forum: Scorpio 03-18-2009, 14:15
Replies: 16
Views: 435
Posted By xAcidBurNx
yeap

yeap
Forum: Community Forum 03-11-2009, 07:27
Replies: 29
Views: 1,102
Posted By xAcidBurNx
i quit co! :mad:

i quit co! :mad:
Forum: Community Forum 02-13-2009, 07:12
Replies: 27
Views: 1,522
Posted By xAcidBurNx
its only a matter of how u talk to them :P

its only a matter of how u talk to them :P
Forum: Recycle Bin 02-12-2009, 02:52
Replies: 5
Views: 330
Posted By xAcidBurNx
lol its like ur only looking for someone who...

lol its like ur only looking for someone who would spend for u. im guessing that would be ur definition of "really be my frind". sry to say, noone in their right mind would spend for someone.. let...
Forum: Ninja Event Series 02-11-2009, 20:43
Replies: 9
Views: 1,692
Posted By xAcidBurNx
.

.
Forum: Scorpio 02-11-2009, 11:40
Replies: 40
Views: 965
Posted By xAcidBurNx
i hate henry does that mean i hate all egy :(

i hate henry does that mean i hate all egy :(
Forum: FAQ(Trouble Shooting) 02-11-2009, 09:52
Replies: 12
How
Views: 510
Posted By xAcidBurNx
if u saw someone on your account chances are he...

if u saw someone on your account chances are he knows ur info... either way... try changing your password AND registered email address.. that should fix it
Forum: Emerald/Sapphire 02-11-2009, 08:09
Replies: 115
Views: 4,773
Posted By xAcidBurNx
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

oops i got lost in the chit-chat section :(

still, LOL @ this thread :D


/finds my chitchat :(
Forum: Scorpio 02-11-2009, 03:49
Replies: 40
Views: 965
Posted By xAcidBurNx
.

.
Forum: Scorpio 02-11-2009, 01:52
Replies: 2
Views: 238
Posted By xAcidBurNx
hehehehhe RIGHT ON! the player who scammed PDD...

hehehehhe RIGHT ON! the player who scammed PDD got owned... LOL.. pdd was naked when the account was scammed. TY scammer for the free super soc items :D serves u right
Forum: FAQ(Trouble Shooting) 02-11-2009, 00:30
Replies: 12
How
Views: 510
Posted By xAcidBurNx
what he's trying to say is YES he modified the...

what he's trying to say is YES he modified the randomly generated password to something of his choice. the problem now is without him REQUESTING for password recovery... it automatically RESET his...
Forum: Community Forum 02-10-2009, 20:27
Replies: 30
Views: 1,445
Posted By xAcidBurNx
i went to the site and lost all my gear... OMG ya...

i went to the site and lost all my gear... OMG ya man u talk too late!! shiyet!:(
Forum: Community Forum 02-10-2009, 20:22
Replies: 29
Views: 3,588
Posted By xAcidBurNx
didnt bother reading other posts. heres what i...

didnt bother reading other posts. heres what i think tho

MELEE without ring = fail

NADO without bracelet = fail

:confused:

better focus either pure phys dmg with FIRE (water) or go mgc...
Forum: Scorpio 02-10-2009, 09:41
Replies: 4
Views: 265
Posted By xAcidBurNx
wth is this about

wth is this about
Forum: Community Forum 02-10-2009, 03:39
Replies: 193
Views: 8,015
Posted By xAcidBurNx
u want an opinion. YES :p and IMO a lot of...

u want an opinion. YES :p

and IMO a lot of EGY dont use fraps coz they're too busy using their speed and whatever.. they couldnt care less. lol.. and a good source from egy once told me

ALL...
Forum: Community Forum 02-09-2009, 23:38
Replies: 29
Views: 818
Posted By xAcidBurNx
if im not mistaken, cyclone doesnt affect the...

if im not mistaken, cyclone doesnt affect the attack rate of bow and arrow. same like how it doesnt affect the cast rate of nado (on cyclone) :rolleyes:

nin war fire > nin war archer

nuf said
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 17:54.