Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

^^SSJ4Goku^^ 11-12-2007 07:30

Quote:

Originally Posted by Borny (Post 6733408)
np mate, what's your rep now? :à)

I have 1703. :)
BTW, when do I get the title that reads, "... has reputation above repute"?

Borny 11-12-2007 07:30

Quote:

Originally Posted by HaZarDouS (Post 6733428)
5029 :D

so when Can I be on permanent rep and <3 list? :rolleyes::o xD

Borny 11-12-2007 07:31

Quote:

Originally Posted by ^^SSJ4Goku^^ (Post 6733450)
I have 1703. :)
BTW, when do I get the title that reads, "... has reputation above repute"?

over 2 k

HaZarDouS 11-12-2007 07:32

Quote:

Originally Posted by Borny (Post 6733452)
so when Can I be on permanent rep and <3 list? :rolleyes::o xD

sure, sure :)

Borny 11-12-2007 07:33

Quote:

Originally Posted by HaZarDouS (Post 6733470)
sure, sure :)

lolz is that the same as : no way in hell? :D :p

HaZarDouS 11-12-2007 07:34

Quote:

Originally Posted by Borny (Post 6733484)
lolz is that the same as : no way in hell? :D :p

read lol.

^^SSJ4Goku^^ 11-12-2007 07:34

Quote:

Originally Posted by Borny (Post 6733466)
over 2 k

Aww. :( That seems like a long way down the road.
And we made it into Hazard's siggy. :p

Borny 11-12-2007 07:34

Quote:

Originally Posted by HaZarDouS (Post 6733488)
read lol.

hell yeah lol

<3

Quote:

Originally Posted by ^^SSJ4Goku^^ (Post 6733489)
Aww. :( That seems like a long way down the road.

you'll get there :) I got there :p alot of peeps got there :)

^^SSJ4Goku^^ 11-12-2007 07:36

Quote:

Originally Posted by Borny (Post 6733494)
hell yeah lol

<3


you'll get there :) I got there :p alot of peeps got there :)

Yup, I won't give up. I don't give up easily.
Have you seen my characters, lolz. :D

FatTrojan 11-12-2007 07:39

il rep u all back who reped me.. in 24 hours added all for today hehe :)

tnx all :)

.†Brandøn†. 11-12-2007 07:43

Im Finally on the first page #35

badkitti 11-12-2007 07:43

Quote:

Originally Posted by FatTrojan (Post 6733257)
i rep u :P 1 is better than 0 :D

ty ill rep in 24 hrs..

Sum0 11-12-2007 07:43

Nikkuhz stole my bike.

Borny 11-12-2007 07:45

Quote:

Originally Posted by .†Brandøn†. (Post 6733582)
Im Finally on the first page #35

omg Brandon ! dude long time :o,

you stopped liking me/talking to me? :D :p

badkitti 11-12-2007 07:46

Quote:

Originally Posted by Haydz...xD (Post 6733277)
lol hey guys im back :).... anyone wants rep just rep me i rep j00 back :)

i wanna rep joo but 24 hr rule


All times are GMT -7. The time now is 04:47.