Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

CiDhed 01-23-2008 08:41

Quote:

Originally Posted by blessguy (Post 7327905)
morning all

Howdy.

Craneses 01-23-2008 08:43

Quote:

Originally Posted by Discordia (Post 7327909)
Morning

soooo What's new?

Giant 01-23-2008 08:46

Back

Discordia 01-23-2008 08:47

Quote:

Originally Posted by Craneses (Post 7327918)
soooo What's new?

Not much >.>

Yourself?

blessguy 01-23-2008 08:48

OOohhh thanks for the morning yall i gotta go class be back later... i just read a thread to close this thread down... wow i just confused myself seeya!

Craneses 01-23-2008 08:50

Quote:

Originally Posted by Discordia (Post 7327941)
Not much >.>

Yourself?

Oh i see.

Lol samee. 9 minutes left in class. then im outtaa heree. 2nd period i might drop in. lol hope the thread wont be dead.

Giant 01-23-2008 08:50

Quote:

Originally Posted by blessguy (Post 7327950)
OOohhh thanks for the morning yall i gotta go class be back later... i just read a thread to close this thread down... wow i just confused myself seeya!

Too bad u going already :(

See ya!

Craneses 01-23-2008 08:54

Quote:

Originally Posted by blessguy (Post 7327950)
OOohhh thanks for the morning yall i gotta go class be back later... i just read a thread to close this thread down... wow i just confused myself seeya!

peace out.

Craneses 01-23-2008 08:55

Alright, class is overrrr, peace out everyone ill ttylll.


Have Fun Discordia! =P

Discordia 01-23-2008 08:56

Quote:

Originally Posted by Craneses (Post 7327954)
Oh i see.

Lol samee. 9 minutes left in class. then im outtaa heree. 2nd period i might drop in. lol hope the thread wont be dead.

Okay, have fun in class :p

Quote:

Originally Posted by Giant (Post 7327956)
Too bad u going already :(

See ya!

I just read 5 pages of that thread x.x I dunno why I even bothered reading it.

PandysBaby 01-23-2008 08:58

omg it is freezin out

Discordia 01-23-2008 08:58

Quote:

Originally Posted by Craneses (Post 7327983)
Alright, class is overrrr, peace out everyone ill ttylll.


Have Fun Discordia! =P

:) Thanks.

SchoneVoske 01-23-2008 08:59

Happy Humpday Everyone!!! <33333333

Discordia 01-23-2008 08:59

Quote:

Originally Posted by PandysBaby (Post 7327991)
omg it is freezin out

Indeed >.<

CiDhed 01-23-2008 09:03

Quote:

Originally Posted by Discordia (Post 7327999)
Indeed >.<


Even in TX? I know its cold up here.


All times are GMT -7. The time now is 16:46.