Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

Valkyrie 11-03-2007 21:47

Quote:

Originally Posted by trigeki (Post 6655271)
repped brandon, legacywep, exxerraticxx, gonawyn, mercanry, fullmetal, jennyp, krazy & sumo

OMGWTF :mad::mad::mad:

:p

Sum0 11-03-2007 21:48

Quote:

Originally Posted by JennYp (Post 6655297)
O really :)

O rlly yesh o.o"...what do i haff 2 do to prove myself worth~ish u.u

Holey-Monk 11-03-2007 21:49

rep is 149 now :) rep me ill rep back Make sure to leave your name tho... Thanks I can rep again in 10 hrs.

KrAzY 11-03-2007 21:52

Quote:

Originally Posted by PurpleHayez (Post 6655267)
Pep'd all on page


your rep is pointless because you don't have more then 69 posts it gives 0 rep lol but thx

Valkyrie 11-03-2007 21:55

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6655300)
lmao i'm sorry but that is just sad making mass accounts to rep yourself just to have more then everyone else.:rolleyes:

I hope you are not serious about what you just said :confused:
He was obviously joking:rolleyes:

.†Brandøn†. 11-03-2007 21:55

lol

Holey-Monk 11-03-2007 21:57

if that is true some one has way to much time on there hands lol.

Valkyrie 11-03-2007 21:57

hmm so I have two to rep.Whom shall I rep...

Sum0 11-03-2007 21:58

Quote:

Originally Posted by Valkyrie (Post 6655357)
hmm so I have two to rep.Whom shall I rep...

me o.o"

.†Brandøn†. 11-03-2007 22:01

meh

Holey-Monk 11-03-2007 22:03

ill take a rep :)

.†Brandøn†. 11-03-2007 22:04

rep meh

Holey-Monk 11-03-2007 22:05

O crap I Hear Cops Time to Run Laters all. Rep Me pls ill rep u back hopefully ! !!

Valkyrie 11-03-2007 22:05

Quote:

Originally Posted by Holey-Monk (Post 6655352)
if that is true some one has way to much time on there hands lol.

yeah right, making one zillion accounts, spending 2 hours trying to reach 50 posts and pepping myself every week...:rolleyes: when I can gain 2000 a week alone by recieving 20+ per person. How do you explain for getting full bars in less than a week? Don't you get 40 reps from your fellow forum posters?

That question was asked for a different intent

Holey-Monk 11-03-2007 22:11

Quote:

Originally Posted by Valkyrie (Post 6655390)
yeah right, making one zillion accounts, spending 2 hours trying to reach 50 posts and pepping myself every week...:rolleyes: when I can gain 2000 a week alone by recieving 20+ per person. How do you explain for getting full bars in less than a week? Don't you get 40 reps from your fellow forum posters?

That question was asked for a different intent

im not saying its a lie. Im just saying wow why be that dam surrious on a forum. I mean seems like a waste. Not like we win a car for being the best ya know.


All times are GMT -7. The time now is 10:20.