Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Titan/Unicorn (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=227)
-   -   Titan's Official Music Thread! (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=618927)

Nibor 07-03-2009 13:58

Quote:

Originally Posted by .Hell. (Post 10552376)
For you sure it is x] W/e paint big teddybear smiley on your face befor you go to bed :p

Your taste in music is terrible, and Plain White T's do suck, they have one good song. ONE. Now you can't say "you just have another taste of music", because I like that kinda music, thats my favourite Genre, Plain White T's just suck.

Cept the song Breakdown, its a very very good song.

In~Flames 07-03-2009 14:28

God Is An Astronaut - Fire Flies And Empty Skies (only instrumental but i like it)

.Hell. 07-03-2009 14:34

Quote:

Originally Posted by Nibor (Post 10552531)
Your taste in music is terrible, and Plain White T's do suck, they have one good song. ONE. Now you can't say "you just have another taste of music", because I like that kinda music, thats my favourite Genre, Plain White T's just suck.

Cept the song Breakdown, its a very very good song.

For your knowledge i never like one kind of music i listen to all the kinds of music but im still all into classic music
And i didnt say that Plain White T's is so perfect cuz all i have listened so far to them was the " 1234 " song and i loved it
And my taste is better or your taste is better does that rly matters to you ? x]


P.s : You and foo gettin so drama and annoyed about me for reason i dont know what is it even . hope you both calm and act mature cuz this all is sooo childish :)

Lord_Foo 07-03-2009 14:39

Quote:

Originally Posted by .Hell. (Post 10552667)
For your knowledge i never like one kind of music i listen to all the kinds of music but im still all into classic music
And i didnt say that Plain White T's is so perfect cuz all i have listened so far to them was the " 1234 " song and i loved it
And my taste is better or your taste is better does that rly matters to you ? x]


P.s : You and foo gettin so drama and annoyed about me for reason i dont know what is it even . hope you both calm and act mature cuz this all is sooo childish :)

Why don't you put that hope up your ass and then fart really big :eek:

.Hell. 07-03-2009 21:08

Quote:

Originally Posted by Lord_Foo (Post 10552691)
Why don't you put that hope up your ass and then fart really big :eek:

Lol you even dont give any mature come backs anymore x] lame
Anyway i wont comment back at this , wont low down of my self to this plus haa cuz one day you were good friend of my gf , So its all pointless

Back to the topic : Fort Minor - Believe Me

Lord_Foo 07-04-2009 02:45

Quote:

Originally Posted by .Hell. (Post 10553630)
Lol you even dont give any mature come backs anymore x] lame
Anyway i wont comment back at this , wont low down of my self to this plus haa cuz one day you were good friend of my gf , So its all pointless

Back to the topic : Fort Minor - Believe Me

It's your immature mind that converts my mature comments into immature.

Btw, don't you ever listen to anything besides Fort Minor besides that other crap?

.Hell. 07-04-2009 06:21

Bla bla bla :) bla bla ?

Greg Laswell - The One I Love

Lord_Foo 07-04-2009 08:50

Quote:

Originally Posted by .Hell. (Post 10554558)
Bla bla bla :) bla bla ?

Greg Laswell - The One I Love

Who's immature now eh.

Eels - Tremendous Dynamite

.Hell. 07-04-2009 10:34

You

Muse - Hysteria

Lord_Foo 07-04-2009 10:55

Quote:

Originally Posted by .Hell. (Post 10555052)
You

Muse - Hysteria

No you.

The Beatles - I Need You

.Hell. 07-04-2009 11:52

Skillet - Under My Skin

Lord_Foo 07-04-2009 12:12

You give up. I win.

The Drowners - Is There Something on Your Mind

.Hell. 07-04-2009 12:26

Bla bla ?


Eric Clapton - Blue Eyes Blue

Lord_Foo 07-04-2009 14:31

Haha. Can't handle your loss?

Thou - Entering yours (At 5 AM)

Nibor 07-04-2009 15:32

Quote:

Originally Posted by .Hell. (Post 10552667)
And my taste is better or your taste is better does that rly matters to you ? x]


P.s : You and foo gettin so drama and annoyed about me for reason i dont know what is it even . hope you both calm and act mature cuz this all is sooo childish :)

Music is the most important thing in the world to me, so yes, music taste is vital. If I can't find ONE song or even band that a person im talking to likes, I find it hard to like them :o

And I'm allowed to be immature, I'm not 18 till tuesday.


All times are GMT -7. The time now is 08:54.