Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

ReGiMe~CreW 10-09-2007 18:02

rep is for losers its all about negative rep red > green so stfu and kill urself u noobs im the best and aint a dam thing u gonna do about it

Taavi 10-09-2007 18:10

2200+ rep atm

and kane i think u owe me a rep! :D

*Napoleon* 10-09-2007 18:12

everyone rep me ill write your name down to rep you back

im at 270 i want 300 before i go bed plx :(

Psychedelic 10-09-2007 18:18

i pep'd everyone back who pep'd me i still got a few left :P

ULTIMA_ARCHER 10-09-2007 18:19

Quote:

Originally Posted by ReGiMe~CreW (Post 6461656)
rep is for losers its all about negative rep red > green so stfu and kill urself u noobs im the best and aint a dam thing u gonna do about it


your gray boxes are useless:cool:.

Cry 10-09-2007 18:19

tay zonday

T.I.Marbury!! 10-09-2007 18:20

Quote:

Originally Posted by ULTIMA_ARCHER (Post 6461759)
your gray boxes are useless:cool:.

LAWL

kingjr1992 10-09-2007 18:20

Quote:

Originally Posted by ULTIMA_ARCHER (Post 6461759)
your gray boxes are useless:cool:.

yea still got the same points

*Napoleon* 10-09-2007 18:30

come on 300 rep go go go

lols im getting closer keep reping me and ill add joo to list
more you rep me the more the reps ill give in return
:)

Måckk 10-09-2007 18:47

217.

Repped everyone for now, 24 hours til go. ;)

.†Brandøn†. 10-09-2007 18:53

No Longer pepping or neping is kinda dumb sof yaa sorry if u peped meh =o

mercenary 10-09-2007 19:00

Quote:

Originally Posted by Cry (Post 6461767)
tay zonday

Quote:

Originally Posted by ShankMaster (Post 6461611)
i hope u havnt became like mercinary...going around diffrent servers on forums and asking for rep:D

Quote:

Originally Posted by Cry (Post 6461738)
nah i got alot from posting that thread on mercinary.

o rly?:rolleyes:

Quote:

Originally Posted by mercenary (Post 6351000)
owe rep to:
Nem~UK
DustiJade(spread)

2014

1

kingjr1992 10-09-2007 19:49

Going to sleep. Good Night.

Mikey<3 10-09-2007 19:57

Rep me

HERZELEID 10-09-2007 19:58

Rape me, i mean rep me lol


All times are GMT -7. The time now is 13:56.