Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

Craneses 12-15-2007 13:17

See wut hurts me the most is u wont admit u was wrong, *****, do your song, keep tellin urself that you were the mom. But how dare u try to take what you didn't help me to get, you selfish *****, I hope you ****in' burn in hell for this ****!

blessguy 12-15-2007 13:18

I found out i can give massages last night ^^

PandyBear 12-15-2007 13:19

Quote:

Originally Posted by Craneses (Post 7024836)
See wut hurts me the most is u wont admit u was wrong, *****, do your song, keep tellin urself that you were the mom. But how dare u try to take what you didn't help me to get, you selfish *****, I hope you ****in' burn in hell for this ****!

Remember when Ronnie died, n you said you wished it was me? Well, guess what? I am dead; DEAD TO YOU AS CAN BE!



I lol'd, him rapping makes me laugh for some reason. xD

FaTaL_ErRoR 12-15-2007 13:23

ello and afk while i make lunch

|BrokenLullaby| 12-15-2007 13:24

c'mon guys rep me please ill rep yall back :(

brakachu 12-15-2007 13:25

Quote:

Originally Posted by FaTaL_ErRoR (Post 7024871)
ello and afk while i make lunch

i want lunch plz

blessguy 12-15-2007 13:25

Quote:

Originally Posted by Craneses (Post 7024836)
See wut hurts me the most is u wont admit u was wrong, *****, do your song, keep tellin urself that you were the mom. But how dare u try to take what you didn't help me to get, you selfish *****, I hope you ****in' burn in hell for this ****!

Eminem was and always will be a legend =)

"you better lose yourself in the music

FaTaL_ErRoR 12-15-2007 13:25

Quote:

Originally Posted by brakachu (Post 7024876)
i want lunch plz

me too and theres like nothin here at the house, and its rainin so i dont wanna go anywhere ;\

cereal_killa 12-15-2007 13:27

Morning ppl... :D

Anka 12-15-2007 13:28

I hate it when no one gives pep back :(

FaTaL_ErRoR 12-15-2007 13:29

Quote:

Originally Posted by Anka (Post 7024897)
I hate it when no one gives pep back :(

im in pep jail so gotta wait -_-

Fallen_Star 12-15-2007 13:30

Quote:

Originally Posted by FaTaL_ErRoR (Post 7024884)
me too and theres like nothin here at the house, and its rainin so i dont wanna go anywhere ;\

Morning?

Sumeshi 12-15-2007 13:30

Quote:

Originally Posted by Anka (Post 7024897)
I hate it when no one gives pep back :(

Ohya I remember you making lists over who owed you pep, telling them to pep you back.
Jezus ur a ****tard. and an MKD. *****.

Craneses 12-15-2007 13:30

Quote:

Originally Posted by PandyBear (Post 7024850)
Remember when Ronnie died, n you said you wished it was me? Well, guess what? I am dead; DEAD TO YOU AS CAN BE!



I lol'd, him rapping makes me laugh for some reason. xD

Lol his songs are like made for people to relate to them.

FaTaL_ErRoR 12-15-2007 13:31

Quote:

Originally Posted by Fallen_Star (Post 7024912)
Morning?

mornin? i been up awhile, been playin call of duty 4 on xbox ;o


All times are GMT -7. The time now is 19:57.