Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Emerald/Sapphire (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Fighted at a club, got some pics of what happend. (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=641110)

UltimateBuzz 09-11-2009 18:25

Fighted at a club, got some pics of what happend.
 
2 Attachment(s)
Well i gone out tonight with some friends, i was kissing with a girl, some turk got jealouse and stared to me 2 mins long, well eye contact. I was like what u looking at, He was like what u wanna do, i was like gtfo or you'll see. Then we fought. He's left eye is blue and swollen. But i got this on my freaking nose haha. and no id ont feel any pain o_O



Attachment 122714 <-- My nose but i dont feel any pain.

Attachment 122715 <-- The girl i protected.

Arronax 09-11-2009 18:34

How unselfish of you! You're my hero now.

UltimateBuzz 09-11-2009 18:37

Quote:

Originally Posted by Arronax (Post 10699105)
How unselfish of you! You're my hero now.

well, i reported it to the police that guy also dmged my scooter so hello new scooter :D


Edit: Going to bed gnight.

Arronax 09-11-2009 19:01

Quote:

Originally Posted by UltimateBuzz (Post 10699109)
well, i reported it to the police that guy also dmged my scooter so hello new scooter :D


Edit: Going to bed gnight.

You.... drive a scooter?

..







....




.....







I think I will hang your picture on my wall and worship you as a god.

ShellShock 09-11-2009 19:22

cool did you fb his eye with your trojan

KENSHIN666 09-11-2009 19:53

Quote:

Originally Posted by UltimateBuzz (Post 10699099)
Well i gone out tonight with some friends, i was kissing with a girl, some turk got jealouse and stared to me 2 mins long, well eye contact. I was like what u looking at, He was like what u wanna do, i was like gtfo or you'll see. Then we fought. He's left eye is blue and swollen. But i got this on my freaking nose haha. and no id ont feel any pain o_O



Attachment 122714 <-- My nose but i dont feel any pain.

Attachment 122715 <-- The girl i protected.

You got a little Boo Boo.

Wanna see my battle scars? heh...

ChaoticArcher 09-11-2009 21:03

Quote:

Originally Posted by ShellShock (Post 10699166)
cool did you fb his eye with your trojan

he did some super cool thunder dance and som electrical tornado hit the guy but he had a few beers and didnt feel any pain so he farted some toxic smell and the beers effect were not enough to stop the pain

/super co addict story

Jubei~ 09-11-2009 21:29

Failed :cool:

ShellShock 09-11-2009 21:48

He meant to say he fell and hit his nose in the bathroom. then he poorly photoshopped himself with a google image girl.

Dex3 09-11-2009 22:29

1 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by ShellShock (Post 10699166)
cool did you fb his eye with your trojan

No cause then he would have missed. I get in fights alot and you don't see me going on forums posting pics or telling everyone what happens it's just life not something to be really proud of...

Edit: Shouldn't it also be fighting not fighted, or fought good effort though

UltimateBuzz 09-12-2009 02:23

Quote:

Originally Posted by Dex3 (Post 10699469)
No cause then he would have missed. I get in fights alot and you don't see me going on forums posting pics or telling everyone what happens it's just life not something to be really proud of...

Edit: Shouldn't it also be fighting not fighted, or fought good effort though

Am not saying im proud of it, just wanna share the info ^^.

UltimateBuzz 09-12-2009 02:25

Quote:

Originally Posted by Arronax (Post 10699133)
You.... drive a scooter?

..







....




.....







I think I will hang your picture on my wall and worship you as a god.

Yes, i drive a scooter. I'm 16 no lisence for a car yet at 18 i can get it -_- Anyways, i was inside and that guy was dmging my scooter, my cousin kicked in hes face and then police came that guy ran away. But i know who he is got hes info where he lives, Monday the police wants me to go to the office and tell everything gotta show the picture as proof.

UltimateBuzz 09-12-2009 02:29

1 Attachment(s)
Found a picture of my nephew and a good friend that protected me against more people.

Attachment 122736

Left one is me, the middle one is Milan a good friend, Right one is my cousin of 15 that kicked that guy outside cuz he was trying to dmg my scooter more.


Here i didnt had that weird thing on my nose o_O

Boberth 09-12-2009 04:37

i thought turks use knifes so you were lucky lol

UltimateBuzz 09-12-2009 04:53

Quote:

Originally Posted by Boberth (Post 10699813)
i thought turks use knifes so you were lucky lol

I'm self half Turk/Dutch but i had a weapon in my buddy lol. a gummy club :X the club that polices uses ahah. But he wanted to use a metal stick, then the polices came he ran away.


All times are GMT -7. The time now is 22:32.