Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

specialweapon 08-27-2007 20:35

Quote:

Originally Posted by Kamui (Post 6153529)
i give you a cookie until system lets me rep again :(

do you want some rep from little old me? :cool:

Tonks 08-27-2007 20:37

Quote:

Originally Posted by Munkies (Post 6153626)
i think i reped u too o.o

Thank you very much also for the rep.

Kamui 08-27-2007 20:39

Quote:

Originally Posted by specialweapon (Post 6153633)
do you want some rep from little old me? :cool:

i +rep'ed you ;)

specialweapon 08-27-2007 20:39

Quote:

Originally Posted by Kamui (Post 6153682)
i +rep'ed you ;)

ok then, there u go

Kamui 08-27-2007 20:42

Quote:

Originally Posted by specialweapon (Post 6153689)
ok then, there u go

Thank you :)

Tonks 08-27-2007 20:46

I'm up to 14 rep hehe

specialweapon 08-27-2007 20:47

Quote:

Originally Posted by Kamui (Post 6153714)
Thank you :)

np













im at 600 posts now...i have no life...congratz to me...woo?













shuts up-


until next post that is

Tonks 08-27-2007 20:49

Quote:

Originally Posted by specialweapon (Post 6153772)
np













im at 600 posts now...i have no life...congratz to me...woo?













shuts up-


until next post that is

I got no life, but I only got ummmmmmm




Well......



This makes 19 lol:D

Munkies 08-27-2007 20:51

Quote:

Originally Posted by Tonks (Post 6153788)
I got no life, but I only got ummmmmmm




Well......



This makes 19 lol:D

uneed to spam more SPAMM!!!

specialweapon 08-27-2007 20:52

Quote:

Originally Posted by Tonks (Post 6153788)
I got no life, but I only got ummmmmmm




Well......



This makes 19 lol:D

yay for no life -attemps to high-five and falls flat on face-





and alot of my posts r spam if u havnt noticed :rolleyes:

Tonks 08-27-2007 20:55

Quote:

Originally Posted by specialweapon (Post 6153835)
yay for no life -attemps to high-five and falls flat on face-





and alot of my posts r spam if u havnt noticed :rolleyes:

No life FTW.........




-attempts to highfive and smacks self in the face-




I need to spam more

Munkies 08-27-2007 20:56

Quote:

Originally Posted by Tonks (Post 6153867)
No life FTW.........




-attempts to highfive and smacks self in the face-




I need to spam more

moreevery minute!!!

Tonks 08-27-2007 20:59

Crap......



I'm losing Rep......




Who here hates me enough to do that to me.... -cries-

Kamui 08-27-2007 21:03

Quote:

Originally Posted by Tonks (Post 6153928)
Crap......



I'm losing Rep......




Who here hates me enough to do that to me.... -cries-

probally the same person that just - rep'ed me too.

Munkies 08-27-2007 21:04

Quote:

Originally Posted by Tonks (Post 6153928)
Crap......



I'm losing Rep......




Who here hates me enough to do that to me.... -cries-

some noops aroundthat wanna make people lose rep but we all lubs u

Tonks 08-27-2007 21:05

Quote:

Originally Posted by Munkies (Post 6153967)
some noops aroundthat wanna make people lose rep but we all lubs u

Awwwwwwwwwww thanks yous I loves yous too ;)

Munkies 08-27-2007 21:07

alex for teh looser!!!

~*IXLegacyXI*~ 08-27-2007 22:27

I still have some Rep' left. :p

Rep' me and leave a name. :)

mercenary 08-27-2007 22:29

Quote:

Originally Posted by specialweapon (Post 6153477)
i still got rep points to give..i think

pass em on, leave names and ill get ya back
48

Kamui 08-27-2007 22:30

Quote:

Originally Posted by mercenary (Post 6154081)
pass em on, leave names and ill get ya back
48

gave you 1 before Forum crashed.

War! 08-27-2007 22:31

Quote:

Originally Posted by ~*IXLegacyXI*~ (Post 6154066)
I still have some Rep' left. :p

Rep' me and leave a name. :)

Plus reputation

~*IXLegacyXI*~ 08-27-2007 22:35

Quote:

Originally Posted by War! (Post 6154097)
Plus reputation

Thank you. :)

I Rep'd you back. :D I still got a lot of Rep' left to give out. :)

Kamui 08-27-2007 22:36

You have given out too much Reputation blah blah, hater forum :(

~*IXLegacyXI*~ 08-27-2007 22:40

Quote:

Originally Posted by Kamui (Post 6154141)
You have given out too much Reputation blah blah, hater forum :(

This is why it's good to have more than 1 acc you can use for Repping. :P

I love your avatar, btw. :p

Kamui 08-27-2007 22:43

Quote:

Originally Posted by ~*IXLegacyXI*~ (Post 6154172)
This is why it's good to have more than 1 acc you can use for Repping. :P

I love your avatar, btw. :p

thanks....

~*IXLegacyXI*~ 08-27-2007 22:43

Quote:

Originally Posted by ~*IXLegacyXI*~ (Post 6147930)
I have available Rep' now. Keep in mind that when I Rep' you, you will receive a minimum of 10-15 points. :D

.....................

mercenary 08-27-2007 22:43

Quote:

Originally Posted by Kamui (Post 6154093)
gave you 1 before Forum crashed.

i saw im out atm i got 1 other ahead of you when i get my refil:)

keep the reps comin and leave names :D

48

Hellz is back 08-27-2007 22:47

104 rep

Hellz is back 08-27-2007 22:49

Quote:

Originally Posted by ~*IXLegacyXI*~ (Post 6154172)
This is why it's good to have more than 1 acc you can use for Repping. :P

I love your avatar, btw. :p

Wont let me rep you, says I have to srpead the love more

*Starlet* 08-27-2007 22:50

50 rep keep reppin' and ill keep reppin' back lol

THE_OLD_MAN 08-28-2007 01:18

116 now, keep it coming, <3 you all xD

~*IXLegacyXI*~ 08-28-2007 02:10

Quote:

Originally Posted by THE_OLD_MAN (Post 6154547)
116 now, keep it coming, <3 you all xD

Pep'd you. :)

Also:

Quote:

Originally Posted by ~*IXLegacyXI*~ (Post 6154201)
I have available Rep' now. Keep in mind that when I Rep' you, you will receive a minimum of 10-15 points. :D.....................


Sonomakia 08-28-2007 06:28

49 here, I keep getting loads of noobs telling me to **** off and they give me Grey squares XD

heavens_fury 08-28-2007 06:31

Quote:

Originally Posted by ~*IXLegacyXI*~ (Post 6154846)
Pep'd you. :)

Also:

lol i rep'd u :p

-DD- 08-28-2007 06:33

Quote:

Originally Posted by ~*IXLegacyXI*~ (Post 6154846)
Pep'd you. :)

Also:

Bored... pep'd you. How much did I give?

If someone wants pep.. let me know. Might pep you if I feel like it..

Edit - I have 126 rep. <_<;

heavens_fury 08-28-2007 06:34

Quote:

Originally Posted by -DD- (Post 6155787)
Bored... pep'd you. How much did I give?

If someone wants pep.. let me know. Might pep you if I feel like it..


it wont let me pep you ima cry :(

-DD- 08-28-2007 06:35

Quote:

Originally Posted by heavens_fury (Post 6155791)
it wont let me pep you ima cry :(

Haha yeah.. I tried to pep you too. We'll have to wait awhile, still. :p

heavens_fury 08-28-2007 06:39

Quote:

Originally Posted by -DD- (Post 6155794)
Haha yeah.. I tried to pep you too. We'll have to wait awhile, still. :p

stupid thing lol

Kamui 08-28-2007 08:06

+ rep'ed :)

ScarletSiryn 08-28-2007 09:01

First 3 people to say "boo" get rep'ed just cause im random and bored :D


All times are GMT -7. The time now is 00:25.