Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

C-dot 12-02-2007 09:36

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6904747)
i'm good thx ;)

:)

Who pep'd me and just put 'pep' lol?
Quote:

Originally Posted by Raptura (Post 6904756)
Someone pepped me without a name, they pepped for 107 :D

I'm thinkin we're searchin for the same fella' ;o

Tecuh 12-02-2007 09:37

Quote:

Originally Posted by Raptura (Post 6904756)
Someone pepped me without a name, they pepped for 107 :D

It looked like a 7 to me

HaZarDouS 12-02-2007 09:37

hi

Raptura 12-02-2007 09:38

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6904660)
Wow! That is sweet <3

Yeah, I love it, I watch it over and over xD

TrueSpudskater 12-02-2007 09:39

Whats up with this pep thing?

Raptura 12-02-2007 09:40

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6904762)
It looked like a 7 to me

Woops, I thought I was on 5599 not 5699, so looked like 107 :p

Tecuh 12-02-2007 09:41

Quote:

Originally Posted by TrueSpudskater (Post 6904771)
Whats up with this pep thing?

People are starting to rape instead of repping.

royal13 12-02-2007 09:42

post under me to get rep! :D

-bored-

KrAzY 12-02-2007 09:43

Quote:

Originally Posted by C-dot (Post 6904759)
:)

Who pep'd me and just put 'pep' lol?
I'm thinkin we're searchin for the same fella' ;o

why ya askin me ?? It wasn't me i give alot more then 107 lmao

yexie 12-02-2007 09:43

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6904457)
tisk tisk where was my return pep in that list ?? :(

NO love

HOLD IT! :eek:
i could be a pedant now and remind you that your last rep was a return to mine... you even said it in your lil spread text...(wanna see??? :D)

but i'm NOT gonna say all that now... :p:o
so be patient you'll always get pepped by me anyhow...

KrAzY 12-02-2007 09:46

Quote:

Originally Posted by yexie (Post 6904802)
HOLD IT! :eek:
i could be a pedant now and remind you that your last rep was a return to mine... you even said it in your lil spread text...(wanna see??? :D)

but i'm NOT gonna say all that now... :p:o
so be patient you'll always get pepped by me anyhow...

lol that was days ago hun your slow :P I re pep'd ya again yesterday and that wasn't a return ..lol but your right ya always get around to me sooner or later.


*hangs head* :( my bad <3

C-dot 12-02-2007 09:47

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6904797)
why ya askin me ?? It wasn't me i give alot more then 107 lmao

I wasn't, just felt like sayin hai, then I noticed. Hence the lines of space in between the two comments :p But whats up!?

KrAzY 12-02-2007 09:49

Quote:

Originally Posted by C-dot (Post 6904820)
I wasn't, just felt like sayin hai, then I noticed. Hence the lines of space in between the two comments :p But whats up!?

heh notta just tryin to wake up i was up till like 3 am killin stupid waterlord to drop me a frickin cleanwater so i could rb my 63rd char :D

whats up with you buddy ??

Valkyrie 12-02-2007 09:50

^^

C-dot 12-02-2007 09:50

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6904830)
heh notta just tryin to wake up i was up till like 3 am killin stupid waterlord to drop me a frickin cleanwater so i could rb my 63rd char :D

whats up with you buddy ??

At work atm, examing coming up next few weeks, life as usual lol. Nothing exceptional. But later this month....I'm seeing someone special :o and my Birthday is comin :D


All times are GMT -7. The time now is 02:43.