Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

Konor 08-30-2007 11:49

Quote:

Originally Posted by RoidB*tch (Post 6173859)
I hit you back as soon as my 24 hour thingie goes away. TYVM btw. :)

I got ya some rep. :)

Kamui 08-30-2007 11:59

Quote:

Originally Posted by Konor (Post 6174044)
I got ya some rep. :)

and i got you some :)

itamouse 08-30-2007 12:02

Quote:

Originally Posted by RoidB*tch (Post 6173859)
I hit you back as soon as my 24 hour thingie goes away. TYVM btw. :)


no problem xD

i need 27 more pep's and i got my 2 bars :eek:

itamouse 08-30-2007 12:04

Quote:

Originally Posted by Konor (Post 6174044)
I got ya some rep. :)

i got joo some too xD

Oblivinator 08-30-2007 12:05

89 reputation points. Oh and this whole repping thing is kinda getting boring now lol.

Kamui 08-30-2007 12:07

Quote:

Originally Posted by Oblivinator (Post 6174209)
89 reputation points. Oh and this whole repping thing is kinda getting boring now lol.

yea it is.... + rep for noticing that its getting boring :sarcasm:

NewShinyCDv2 08-30-2007 12:15

I want some rep.

Kamui I pepd you.

Kamui 08-30-2007 12:17

Thx, pep'ed back.

Oblivinator 08-30-2007 12:18

Quote:

Originally Posted by Kamui (Post 6174223)
yea it is.... + rep for noticing that its getting boring :sarcasm:

Lol and thanks. I got 99 reputation points now.

itamouse 08-30-2007 12:19

Quote:

Originally Posted by NewShinyCDv2 (Post 6174293)
I want some rep.

Kamui I pepd you.

you have been violated, i mean, pep'd xD

itamouse 08-30-2007 12:20

Quote:

Originally Posted by Oblivinator (Post 6174337)
Lol and thanks. I got 99 reputation points now.

i pep'd joo too :eek:

*Starlet* 08-30-2007 12:24

112:D:cool::D:cool::D123456789

Kamui 08-30-2007 12:25

itamouse trying to get a higher post count then me by double posting :(

Fake edit: she already has!!!! no waiiiiiiiiii

bored haha :p

War! 08-30-2007 12:25

Quote:

Originally Posted by *Starlet* (Post 6174395)
112:D:cool::D:cool::D123456789

Just pepped ya.

*Starlet* 08-30-2007 12:27

Quote:

Originally Posted by War! (Post 6174407)
Just pepped ya.

Thnx :) ill pep ya after the 24 hrs is up lol


All times are GMT -7. The time now is 05:02.