Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Titan/Unicorn (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=227)
-   -   Titan's Official Spam Thread! (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=368643)

Lord_Foo 04-20-2009 13:01

Quote:

Originally Posted by LegendaryChick (Post 10308104)
ewwwww i dont wanna be just like you o.O

You wanna be like me, you just haven't realized it yet.

.Hell. 04-20-2009 13:02

Quote:

Originally Posted by LegendaryChick (Post 10308107)
*hides*

*Cuddles* yo do not have to hide , im here <3

Lord_Foo 04-20-2009 13:02

Quote:

Originally Posted by Nibor (Post 10307922)
*Ah-Ah-AH-AHH!!-Sneeze!*

S> Handkerchief 250 gneh

LegendaryChick 04-20-2009 13:34

Quote:

Originally Posted by Lord_Foo (Post 10308342)
You wanna be like me, you just haven't realized it yet.

ewww hellz no... then id lose my boobso.O and i suddenly wud have a ****

*shivers*

LegendaryChick 04-20-2009 13:35

Quote:

Originally Posted by .Hell. (Post 10308346)
*Cuddles* yo do not have to hide , im here <3

you gonna save me from the robin virus ?

youre a true hero <3

Lord_Foo 04-20-2009 13:46

Quote:

Originally Posted by LegendaryChick (Post 10308460)
ewww hellz no... then id lose my boobso.O and i suddenly wud have a ****

*shivers*

True. That would be a damn big loss. Still, you'd have superior intelligence though.

Nibor 04-20-2009 14:20

Quote:

Originally Posted by Lord_Foo (Post 10308347)
S> Handkerchief 250 gneh

I bay 5 men for 2 dp ok or no.

Quote:

Originally Posted by Lord_Foo (Post 10308492)
True. That would be a damn big loss. Still, you'd have superior intelligence though.

LOL ****ING PAWNED

.Hell. 04-20-2009 16:09

:)

LegendaryChick 04-21-2009 08:22

Quote:

Originally Posted by Lord_Foo (Post 10308492)
True. That would be a damn big loss. Still, you'd have superior intelligence though.


lmao yeah then i sure wud know a lot about pointless stuff which dont matter at all like conquer. and how to do the d/t **** in dutch.
But nah id rather prefer my amazing brain with lots of information which some day will save this planet and all of you on it

then you will thank me and then you all will finally respect me !

Nibor 04-21-2009 09:04

Quote:

Originally Posted by LegendaryChick (Post 10311531)
then you will thank me and then you all will finally respect me !

I have respect for you already, but I don't often tend to show it

Lord_Foo 04-21-2009 09:53

Quote:

Originally Posted by Nibor (Post 10308610)
I bay 5 men for 2 dp ok or no.



LOL ****ING PAWNED

K, I sent you 5 by post. Gimme my 2 dbs now please :).

Quote:

Originally Posted by LegendaryChick (Post 10311531)
amazing brain with lots of information

Give me an example?

LoveLetters 04-21-2009 14:25

hai

Lord_Foo 04-22-2009 04:50

Quote:

Originally Posted by LoveLetters (Post 10312503)
hai

What about April 26, 2009?

Nibor 04-22-2009 10:51

Quote:

Originally Posted by LoveLetters (Post 10312503)
hai

I'll guess its your birthday? Or someone elses birthday? Or an anniversary?

Lord_Foo 04-23-2009 09:26

Quote:

Originally Posted by Nibor (Post 10315595)
I'll guess its your birthday? Or someone elses birthday? Or an anniversary?

Or maybe she's planning to destroy the universe that day.


All times are GMT -7. The time now is 10:49.