Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

Tecuh 11-08-2007 04:01

Quote:

Originally Posted by <>N<> (Post 6697212)
cmon i need more rep1!!!

Me too.

KrAzY 11-08-2007 04:02

4269 so i take that back i should rep for about 48 now :D

When i rep'd val earlier i was still at 4153 maybe 50 by tomarrow if i get more peps;)

Tecuh 11-08-2007 04:03

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6697224)
4269 so i take that back i should rep for about 48 now :D

When i rep'd val earlier i was still at 4153 maybe 50 by tomarrow if i get more peps;)

Valkyrie-sama gives almost double ^^

^^SSJ4Goku^^ 11-08-2007 04:03

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6697211)
You think it will? ^^

I sure hope so. :o

Quote:

Originally Posted by <>N<> (Post 6697212)
cmon i need more rep1!!!

You have enough already. :p
Gimme some!
[bows down to <>N<>'s feet]

*ItamousE* 11-08-2007 04:03

Quote:

Originally Posted by ^^SSJ4Goku^^ (Post 6697135)
Wow! I think we started at the same time in getting rep's and you totally are like burning me now. :)



Yeah I thought so.
I wish I was like you and Valkyrie. *sigh*

i used to have 4.7k rep
and 5.8k posts

until dumb admin banned my account for a ghay reason :mad:

Tecuh 11-08-2007 04:04

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697236)
i used to have 4.7k rep
and 5.8k posts

until dumb admin banned my account for a ghay reason :mad:

Well. It sure was not reasonable but I still do get the point. Though I've never thought about it before you got banned.

^^SSJ4Goku^^ 11-08-2007 04:07

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697236)
i used to have 4.7k rep
and 5.8k posts

until dumb admin banned my account for a ghay reason :mad:

Damn the admin! They do stupid stuff like that at times.
But you seem be getting back up there just finely. ^^

*ItamousE* 11-08-2007 04:07

Quote:

Originally Posted by ^^SSJ4Goku^^ (Post 6697231)
I sure hope so. :o



You have enough already. :p
Gimme some!
[bows down to <>N<>'s feet]

no no GIVE MEEEEEEEEEEEEEEEEEe
i'm almost at my last green shin'neh barrrrrrrrrrrrrrrrr

Tecuh 11-08-2007 04:08

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697270)
no no GIVE MEEEEEEEEEEEEEEEEEe
i'm almost at my last green shin'neh barrrrrrrrrrrrrrrrr

Me too! I am at my last green shiny bar.

<>N<> 11-08-2007 04:08

Quote:

Originally Posted by ^^SSJ4Goku^^ (Post 6697231)
I sure hope so. :o



You have enough already. :p
Gimme some!
[bows down to <>N<>'s feet]

i got only 5.5k =/

*ItamousE* 11-08-2007 04:08

Quote:

Originally Posted by ^^SSJ4Goku^^ (Post 6697264)
Damn the admin! They do stupid stuff like that at times.
But you seem be getting back up there just finely. ^^

yesh, i r ***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829; my forum buds :)

Tecuh 11-08-2007 04:09

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697283)
yesh, i r ***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829; my forum buds :)

<3

TitusDotel 11-08-2007 04:09

I'm almost at 1300 rep.

Come on ppls, pep me pls.


KTHX BBai

Tecuh 11-08-2007 04:10

Quote:

Originally Posted by TitusDotel (Post 6697293)
I'm almost at 1300 rep.

Come on ppls, pep me pls.


KTHX BBai

I'm sorry but I can not.

KrAzY 11-08-2007 04:10

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697283)
yesh, i r ***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829; my forum buds :)

and we <3 our mouse ;)

<>N<> 11-08-2007 04:11

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697283)
yesh, i r ***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829; my forum buds :)

i shall belong to your signature

Tecuh 11-08-2007 04:11

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6697307)
and we <3 our mouse ;)

I concur

^^SSJ4Goku^^ 11-08-2007 04:12

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697283)
yesh, i r ***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829; my forum buds :)

HAX! You did the cool hearts!

***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829;***9829; Hehe, I are a true copy and paster. Muahahaha! xD

<>N<> 11-08-2007 04:12

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6697316)
I concur

i disagree, HA HA HA!

Tecuh 11-08-2007 04:12

I'm going to sleep! Good night everyone!

Please let me wake up and see I have more reputation than I had when I left.

^^SSJ4Goku^^ 11-08-2007 04:13

Quote:

Originally Posted by TitusDotel (Post 6697293)
I'm almost at 1300 rep.

Come on ppls, pep me pls.


KTHX BBai

Hey! I was first in line. :p

<>N<> 11-08-2007 04:13

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6697326)
I'm going to sleep! Good night everyone!

Please let me wake up and see I have more reputation than I had when I left.

G'nite!

KrAzY 11-08-2007 04:13

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6697326)
I'm going to sleep! Good night everyone!

Please let me wake up and see I have more reputation than I had when I left.

have a good one tecuh

^^SSJ4Goku^^ 11-08-2007 04:14

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6697326)
I'm going to sleep! Good night everyone!

Please let me wake up and see I have more reputation than I had when I left.

Night buddy.
Yeah hope you do have more rep than you last saw.
Then when you wake up, you shall rep me too. :p

<>N<> 11-08-2007 04:14

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6697331)
have a good one tecuh

what's your rep? 4k+?

KrAzY 11-08-2007 04:15

Quote:

Originally Posted by <>N<> (Post 6697350)
what's your rep? 4k+?

4269

*ItamousE* 11-08-2007 04:15

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6697280)
Me too! I am at my last green shiny bar.

meanie :(

*pouts*

*ItamousE* 11-08-2007 04:17

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6697326)
I'm going to sleep! Good night everyone!

Please let me wake up and see I have more reputation than I had when I left.

nightie night tecuh

<>N<> 11-08-2007 04:17

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697362)
meanie :(

*pouts*

i want to signature





i go to sleep, bb!!!:)

^^SSJ4Goku^^ 11-08-2007 04:19

Well, time for me to go too.
Bye everyone.
I have a terrible neck pain now, cuz I was on counting threads for like 2hrs trying to build up my post counts. :p

^^SSJ4Goku^^ 11-08-2007 04:20

Quote:

Originally Posted by *ItamousE* (Post 6697379)
nightie night tecuh

:eek: I'm not in your <3 siggy! :o

---YaS--- 11-08-2007 04:34

Reping in a few hours :)

0 cooL 11-08-2007 04:40

white devil!

AK-47 11-08-2007 04:42

291 point(s) total << rep meh plz

blessguy 11-08-2007 04:42

I have to say ... the best thread ever was created in our forums in Pyramid (wonders)...

The Official Boob thread
25 pages in 2 days

pretty damn fast ;>

Randomguy46 11-08-2007 04:52

978... rep me and i will rep you guys, sorry i cant chat again.... still grounded, at school now

KrAzY 11-08-2007 04:57

wow what happened to everyone lol usually when i go to another thread then real quick and back it's gone up almost 2 pages in posts.

AksiS 11-08-2007 04:59

lalal <3

Guh 11-08-2007 05:00

26 only :(

0 cooL 11-08-2007 05:02

ill take some rep =P


All times are GMT -7. The time now is 07:02.