Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

KrAzY 12-02-2007 23:32

Quote:

Originally Posted by Snuggs (Post 6909933)
I heard theres a top rep list somewhere..can someone direct me to the link plz & ty :)

click memberslist then click whre it says reputation andit ranks highest to lowest :)

Baraxus 12-02-2007 23:33

Give rep please, leave a name and I'll return the favour :)

Snuggs 12-02-2007 23:36

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6909996)
click memberslist then click whre it says reputation andit ranks highest to lowest :)


ahh ty its too bad it does not show the number though :(

KrAzY 12-02-2007 23:46

Quote:

Originally Posted by Snuggs (Post 6910009)
ahh ty its too bad it does not show the number though :(

yeah i know that would be nice

Snuggs 12-02-2007 23:48

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6910052)
yeah i know that would be nice

well I suppose we can count ourselves lucky we can even see the list sorted from top to bottom..this is CO after all..hehehehehe

blessguy 12-02-2007 23:52

so quiet did ever spammer go to bed?

Snuggs 12-02-2007 23:53

All the spammers left when you said you were leaving :eek:

KrAzY 12-02-2007 23:53

Quote:

Originally Posted by blessguy (Post 6910083)
so quiet did ever spammer go to bed?

lol i guess i'm headed to bed myself in about 5 mins just finishing something in a game i'm doin first :D

JennYp 12-02-2007 23:57

Quote:

Originally Posted by TehPandaKing (Post 6909151)
Lmfao! xD

Was talking to Jen on Yahoo, and she was describing her beer pong game last night. Well, one of the rules is girls are aloud to blow the thingy since they're girls. :p So she was describing it, and sent me just the statement "I blew so hard".

Big mistake. :cool:

grr it was beer pong and my job was to blow the ping pong balls out of the cups and i was just saying how i blew so hard i blew the ball and the beer out of the cup :mad:

Tecuh 12-02-2007 23:58

Good morning everyone!
Going to school. See you later ^^

blessguy 12-02-2007 23:58

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6910091)
lol i guess i'm headed to bed myself in about 5 mins just finishing something in a game i'm doin first :D

what game?

blessguy 12-03-2007 00:00

Quote:

Originally Posted by Tecuh (Post 6910108)
Good morning everyone!
Going to school. See you later ^^

morning tecuh =P

oh great the spammer is leavin

KrAzY 12-03-2007 00:03

Quote:

Originally Posted by blessguy (Post 6910110)
what game?

RPG golf lol i'm lvl 75 out of 100 heh it's fun if ya like golf + mmorpg

ya lvl up to increase stats like power/impact/skill/stamina so ya can hit further and more accurately ect and ya can but better clubs as ya lvl with higher stats on them and tons of different styles of clothes and stuff for guys and girls lol it's pretty fun...And it's F2P :)

JennYp 12-03-2007 00:10

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6910138)
RPG golf lol i'm lvl 75 out of 100 heh it's fun if ya like golf + mmorpg

ya lvl up to increase stats like power/impact/skill/stamina so ya can hit further and more accurately ect and ya can but better clubs as ya lvl with higher stats on them and tons of different styles of clothes and stuff for guys and girls lol it's pretty fun...And it's F2P :)

I havnt played a game in a long time

KrAzY 12-03-2007 00:10

Quote:

Originally Posted by JennYp (Post 6910157)
I havnt played a game in a long time

why not ??



well i'm done heh i'm off to bed,

have a wonderful night/morning/afternoon guys and gals <3

blessguy 12-03-2007 00:14

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6910138)
RPG golf lol i'm lvl 75 out of 100 heh it's fun if ya like golf + mmorpg

ya lvl up to increase stats like power/impact/skill/stamina so ya can hit further and more accurately ect and ya can but better clubs as ya lvl with higher stats on them and tons of different styles of clothes and stuff for guys and girls lol it's pretty fun...And it's F2P :)

Games are sooooooooo addicting thats why im done =X

im kinda semi- retired from co too ... just go for gw

least u find a game thats worth playing XD

JennYp 12-03-2007 00:17

Quote:

Originally Posted by KrAzY (Post 6910159)
why not ??



well i'm done heh i'm off to bed,

have a wonderful night/morning/afternoon guys and gals <3

better thangs to do :)

blessguy 12-03-2007 00:24

Quote:

Originally Posted by JennYp (Post 6910189)
better thangs to do :)

Like? work =P?

JennYp 12-03-2007 00:24

Quote:

Originally Posted by blessguy (Post 6910215)
Like? work =P?

yeah i love da money k

Tanzeh 12-03-2007 00:46

I love emos xD

blessguy 12-03-2007 00:50

Quote:

Originally Posted by Tanzeh (Post 6910296)
I love emos xD

wwwwwwwwwoooot u <3 me =0

Tanzeh 12-03-2007 00:51

Quote:

Originally Posted by blessguy (Post 6910315)
wwwwwwwwwoooot u <3 me =0

Ofcourse.

Whisker_Bizkit 12-03-2007 00:57

Woot!!! I Have a Reputation Beyond Repute Finally WOOOOOOOOOOT!!!!! xD

2060 pep to be exact

JennYp 12-03-2007 01:01

Quote:

Originally Posted by Tanzeh (Post 6910296)
I love emos xD

i shoot emo's

Tanzeh 12-03-2007 01:01

Quote:

Originally Posted by JennYp (Post 6910352)
i shoot emo's

x.x But they are cute!

blessguy 12-03-2007 01:04

Quote:

Originally Posted by JennYp (Post 6910352)
i shoot emo's

OMG *hides behind tanzy* shes going to shoot me!

<>N<> 12-03-2007 01:14

Good morning people!

SickNasty 12-03-2007 01:29

morning, pepped the ones i could

JennYp 12-03-2007 01:32

good morning

<>N<> 12-03-2007 01:33

Quote:

Originally Posted by SickNasty (Post 6910420)
morning, pepped the ones i could

I'll rep you back later. Can't yet-

SickNasty 12-03-2007 01:33

Quote:

Originally Posted by <>N<> (Post 6910436)
I'll rep you back later. Can't yet-

lier :)

<>N<> 12-03-2007 01:42

Quote:

Originally Posted by SickNasty (Post 6910439)
lier :)

nuu, i can rep tonight

JennYp 12-03-2007 01:43

Quote:

Originally Posted by <>N<> (Post 6910487)
nuu, i can rep tonight

<3

<>N<> 12-03-2007 01:47

Quote:

Originally Posted by JennYp (Post 6910489)
<3

u've all passed me in reps =/

SickNasty 12-03-2007 01:48

Quote:

Originally Posted by <>N<> (Post 6910487)
nuu, i can rep tonight

okay

Borny 12-03-2007 01:53

Good Morning people ^^:)

Trilok 12-03-2007 01:54

<33

Valkyrie 12-03-2007 01:56

I'm trying this game called silkroad. Sucks that I didn't try it out long ago since it seems pretty interesting. I'm just having a hard time to choose my class :(

JennYp 12-03-2007 01:56

<3

<>N<> 12-03-2007 01:58

morning borny.
damn i gotta kill 1800 bloodybats. this is gonna take a while


All times are GMT -7. The time now is 17:32.