Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG

Conquer Online Forum - Free Kung Fu MMORPG (http://bbs.co.99.com/index.php)
-   Community Forum (http://bbs.co.99.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   How much rep/nep do you have? (http://bbs.co.99.com/showthread.php?t=403676)

Craneses 12-09-2007 15:06

Quote:

Originally Posted by C-dot (Post 6967438)
I was just gonna say that in my last post, but nooooo thats like an execution =/ You wouldn't be able to live with yourself after that. And you'd probably be screwed for life too.
Trust me, just kick him in the face :cool:

Yeah yeah, i was kidding also. =P

C.O RAZOR 12-09-2007 15:06

Rep me and ill rep ya back a.s.a.p :)

LiLAnGeL698607 12-09-2007 15:07

Dang......Too much violence...I would rather talk about love...and that is saying somthing

Craneses 12-09-2007 15:07

Quote:

Originally Posted by HaZarDouS (Post 6967440)
now that made me cringe... if he is biting the curb and you was to stomp him? wudnt that like split his head :p

We were watchin this movie in school, American History X.
http://youtube.com/watch?v=Ylps23Gkc2Q

C-dot 12-09-2007 15:07

Quote:

Originally Posted by HaZarDouS (Post 6967440)
now that made me cringe... if he is biting the curb and you was to stomp him? wudnt that like split his head :p

Yes. Thats what making them 'bit the curb' is. Curbstomp with their jaws open, hence the 'bitting' part. Probably the most disgusting thing you could do in a fight
Quote:

Originally Posted by Craneses (Post 6967469)
We were watchin this movie in school, American History X.
http://youtube.com/watch?v=Ylps23Gkc2Q

As if you watched that in school? What class rofl

badkitti 12-09-2007 15:07

Quote:

Originally Posted by HaZarDouS (Post 6967412)
sorry for not having a first grade knowledge in shortened typing.. -.-



sorry i talk to a lot of BRs and stuff and when ur on an archer and ur being spamed u learn to type quick didnt mean to offend you hun

TehPandaKing 12-09-2007 15:07

Quote:

Originally Posted by Craneses (Post 6967423)
Ahh Thanks, and yeah alright, n dont forget.

We run this ****.:cool:

Hahaha. Of course, we always do. :cool:

Just been a confusing couple of days. Haha.

badkitti 12-09-2007 15:08

Quote:

Originally Posted by C.O RAZOR (Post 6967459)
Rep me and ill rep ya back a.s.a.p :)

done!

LiLAnGeL698607 12-09-2007 15:09

Quote:

Originally Posted by badkitti (Post 6967476)
sorry i talk to a lot of BRs and stuff and when ur on an archer and ur being spamed u learn to type quick didnt mean to offend you hun


Actually i believe that last comment was directed at me

anatomy 12-09-2007 15:09

I remember in high school I kissed this I guy I liked for the first time and it felt like, my soul was swept out of my body and I can hear my heart beat outloud, like speakers in my body....but it wasnt meant to happen so we grew apart :(

blessguy 12-09-2007 15:11

Quote:

Originally Posted by JennYp (Post 6967370)
yeah im bored i just wont talk bout sex no more lol

and my fave thread got closed :(

yeap i got infracted cuz i remade the thread

C-dot 12-09-2007 15:11

Quote:

Originally Posted by anatomy (Post 6967501)
I remember in high school I kissed this I guy I liked for the first time and it felt like, my soul was swept out of my body and I can hear my heart beat outloud, like speakers in my body....but it wasnt meant to happen so we grew apart :(

The way you put that makes it sound like hes been doing a little too much of something o.o Maddd DSL's haha (for whoever knows what those are, Idk if everyone would)

blessguy 12-09-2007 15:12

Quote:

Originally Posted by anatomy (Post 6967501)
I remember in high school I kissed this I guy I liked for the first time and it felt like, my soul was swept out of my body and I can hear my heart beat outloud, like speakers in my body....but it wasnt meant to happen so we grew apart :(

i feel ur pain =p
alot of ppl n this world do

anatomy 12-09-2007 15:13

Quote:

Originally Posted by C-dot (Post 6967510)
The way you put that makes it sound like hes been doing a little too much of something o.o Maddd DSL's haha (for whoever knows what those are, Idk if everyone would)

Idk :( please explain

Craneses 12-09-2007 15:13

Quote:

Originally Posted by C-dot (Post 6967510)
The way you put that makes it sound like hes been doing a little too much of something o.o Maddd DSL's haha (for whoever knows what those are, Idk if everyone would)

DSL? Lol your not talking about the kind of internet are you?
**** sucking lips?


All times are GMT -7. The time now is 00:44.