PDA

View Full Version : o.o


Momochi~Zabuza
11-26-2007, 04:33
hello! o_o

http://bbs.conqueronline.com/showthread.php?t=439484

Slanesh
11-26-2007, 04:44
TQ </3

makin socs in items with 12 dbs...hilarious...no wait, rather absurd. sry tq but thats really a big big ****. And if this wasnt already enough, u can also make 2soc items with dbs now, lmfao. have fun db-buyers, ****ing ****...

VendettaEUP
11-26-2007, 06:53
Can you say, Homosexual?

Think'a the poor *******s who db bulked just for single sockets. Muwhaha. I laugh at you.

Sotnos
11-26-2007, 10:41
theres no thread now =[ i wanna see it

Momochi~Zabuza
11-26-2007, 12:46
was working earlier o.o"
momo will looky for another thread thingy o.o

edit: http://www.conqueronline.com/content/2007-11-26/20071126010629018.shtml

http://bbs.conqueronline.com/showthread.php?t=439574

o.o"

FreakyStylie
11-26-2007, 18:18
thats pritty fvckin ***

VendettaEUP
11-26-2007, 18:52
thats pritty fvckin ***

Im have good inglish plz mastor I?

YouzY
11-26-2007, 22:34
Its not so bad theres 2 new guest's also cant find the npc's tho :/

DanceWithArrows
11-26-2007, 23:02
wow, i lol'd when i saw that. and btw...didnt they say they were doing offline TG? forgetfulor are they just implementing the things that they thing would make insane players buy dbs...i think the latter would do fine =)

Zero18
11-26-2007, 23:09
hello! o_o

Wow, that greeting is so pedophile o.o

Sum0
11-26-2007, 23:48
hello! o_o



hi o.o...no touchy pls

Sotnos
11-27-2007, 00:08
those new quests take forever.. the soul collecting takes forever, with killing a ****load of monsters.....

just for 5 exp balls. jesus. like a 2 hour quest even one hitting ****.

Slanesh
11-27-2007, 00:17
erm i had no time to do the quest with the reward of 5exp balls, but if it really takes ONLY 2 hours, its kinda cool. i mean 5 exp balls would give my warrior around 30pct i guess...and im 122 =o

i mean, what do u expect? 5mins for a quest that gives u exp of 5 exp balls, or maybe not only the exp, but the exp balls themselves (not sure, didnt do the quest so far). Anyway i saw exp balls for 7kk, so u get exp worth of 35kk in 2 hours O.O

Sotnos
11-27-2007, 00:23
yeah i guess.. but i mean they couldve made it a real quest, instead of a boring dis city thingy.


cause killing things with one hit, 5000 times gets kinda boring and tiring

Slanesh
11-27-2007, 09:41
i correct myself, this quest sux and its ****in boring