PDA

View Full Version : Gemini Official Spam Thread ~


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15

~Weezy~
10-27-2008, 17:39
they should lock ur account for being asian o.o

THEY SHOULD LOCK UR ACCOUNT FOR MAKING BAD SOCCERBALLS

Roberto~
10-27-2008, 17:44
THEY SHOULD LOCK UR ACCOUNT FOR MAKING BAD SOCCERBALLS

nobody ever complained k

~Weezy~
10-27-2008, 17:52
nobody ever complained k

i did o.o

Roberto~
10-27-2008, 17:59
i did o.o

but ur asian

~Weezy~
10-27-2008, 18:01
but ur asian

so..tq loves egys now

Roberto~
10-27-2008, 18:04
so..tq loves egys now

sim o.o. im goin to bed, night ;D

SpyBot
10-27-2008, 18:04
oh.

~Weezy~
10-27-2008, 18:07
sim o.o. im goin to bed, night ;D

peace

DaRkTrO
10-28-2008, 05:18
peace

hippy

666
10-28-2008, 05:43
*cough* spam

Roberto~
10-28-2008, 09:49
*cough* spam

CUBES OF ICE O_O

SaphiraX
10-28-2008, 10:03
CUBES OF ICE O_O

fire *flammmeee*
o.o''

~Weezy~
10-28-2008, 15:22
homo

Roberto~
10-28-2008, 15:36
homo

dont talk o.o

SpyBot
10-28-2008, 23:56
Don't speak. I know just what you're sayin. So please stop explainin', don't tell me cause it hurts.

666
10-29-2008, 00:04
Don't speak. I know just what you're sayin. So please stop explainin', don't tell me cause it hurts.

o.o...?

Roberto~
10-29-2008, 01:14
o.o...?

that means.. /cut o.o

666
10-29-2008, 01:20
that means.. /cut o.o

you shut your br up >_<

Roberto~
10-29-2008, 01:24
you shut your br up >_<

WTF dont talk with me like that =[

666
10-29-2008, 01:26
WTF dont talk with me like that =[

_|_!

ArashÓdo
10-29-2008, 20:25
I am Jack Skellington for halloween cuz i'm pro o.o
:):confused::eek::mad::rolleyes::cool::p;):D:o:(<--Lookie emoticons!

SpyBot
10-29-2008, 20:34
I am Jack Skellington for halloween cuz i'm pro o.o
:):confused::eek::mad::rolleyes::cool::p;):D:o:(<--Lookie emoticons!
That movie rocks many of my socks =]

~Weezy~
10-29-2008, 23:50
WTF dont talk with me like that =[

o.o

JayJayTao
10-30-2008, 07:16
coconuts o.o

SpyBot
10-30-2008, 13:58
I've got a lovely bunch of coconuts, and there they are a standing in a row.

BerzerkUnicorn
10-30-2008, 16:09
I've got a lovely bunch of coconuts, and there they are a standing in a row.

jglklllgkgjhl

Roberto~
10-30-2008, 17:00
jglklllgkgjhl

hhhhhhhhhh egyptian style o.o

anath
11-02-2008, 01:32
Coconut Rum Recipe:
1 coconut (or more)
brown sugar
glass (and some pineapple juice and rum to make a pina colada later lol)
hammer
large nail
paraffin wax

Use hammer and nail to poke hole in one of the eyes of the coconut.
Drain juice into glass and set aside for your pina colada lol.
Stuff coconut with brown sugar packing it in tight.
Seal with paraffin wax.
Let sit in cool, dark place for 6 months to ferment.
Unseal, strain and enjoy.
Don't forget to crack that sucka open and eat the meat.

DaRkTrO
11-02-2008, 03:32
hhhhhhhhhh egyptian style o.o

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Oadoadsaj adjapodjksa O_O yo nop i pru kai?

anath
11-03-2008, 10:33
Vote me for worse ss/ff/nado'r on server!

This forum requires that you wait 60 seconds between posts. Please try again in 8 seconds.

anath
11-03-2008, 10:35
jglklllgkgjhl

Holy ****! You one of the Zerks originally from Triumph?
I miss all the Berzerk's!!! :(

>>MitchB<<
11-04-2008, 14:16
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!wth

Roberto~
11-04-2008, 14:18
.

































































































































.

666
11-04-2008, 14:19
leave this thread you fdp br _|_

Roberto~
11-04-2008, 17:04
leave this thread you fdp br _|_

LEAVE ME ALONE >_<

ArashÓdo
11-04-2008, 22:16
Here goes out to all my enemies I love it when you laugh...just a slam of the keyboard for you all!
huasshuaashuashuasdhuashusahasashuasasassaasasiia o.o
Thats all folks:cool:

SpyBot
11-04-2008, 22:19
no waiz.

ArashÓdo
11-04-2008, 22:22
Now i'm bored so I think that i'm doing being a forum rat for tonight
Also...if anyone loves Maximum The Hormone raise your hand...if not I only have to say WHY?!?!?!?!?!?:confused::confused:

SpyBot
11-04-2008, 22:40
OBAMA WINS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woot! =]

~Weezy~
11-04-2008, 23:00
OBAMA WINS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woot! =]

xD

Roberto~
11-05-2008, 00:19
xD

y are u happy? hes not even close to be a ***** o.o

666
11-05-2008, 00:22
y are u happy? hes not even close to be a ***** o.o

you shall leave this thread _|_

Roberto~
11-05-2008, 00:24
you shall leave this thread _|_

touch my br o.o

666
11-05-2008, 00:24
touch my br o.o

nao _|_

>>MitchB<<
11-05-2008, 01:52
0.o

SaphiraX
11-05-2008, 05:29
touch my br o.o

pedo br ;(

JayJayTao
11-05-2008, 05:41
nao _|_

go touch sumo's coconuts:D

Roberto~
11-05-2008, 08:37
pedo br ;(

pedo? hes so old he could be ur grandfather o.o

>>MitchB<<
11-05-2008, 23:28
lol

SpyBot
11-05-2008, 23:31
rawr

>>MitchB<<
11-05-2008, 23:36
k

666
11-06-2008, 00:04
rawr

O.O?

Roberto~
11-06-2008, 00:25
O.O?

look, a talkin ice cube!

666
11-06-2008, 00:30
look, a talkin ice cube!

YOUR ASS WILL GO INTO THE HELL OF BALLS >_<

>>MitchB<<
11-06-2008, 03:19
wth lol

SaphiraX
11-06-2008, 10:21
talking ice cube..lol xD

>>MitchB<<
11-06-2008, 13:39
u r a talking ice cube? 0.o lol

SaphiraX
11-06-2008, 23:00
uber cool
;P

talking ice

>>MitchB<<
11-06-2008, 23:26
uber cool? lmfao

SpyBot
11-07-2008, 00:03
uberlicious =]

~Weezy~
11-07-2008, 00:05
ubernoob

>>MitchB<<
11-07-2008, 00:32
hahaaaaa

666
11-07-2008, 02:47
ubernoob

k, you killed it _|_

SpyBot
11-07-2008, 13:37
I don't belong here, we gotta move on now.

666
11-07-2008, 14:07
I don't belong here, we gotta move on now.

o.o?

>>MitchB<<
11-07-2008, 14:32
kjhgfdghjkljhg lol

SpyBot
11-07-2008, 14:46
o.o?
lol...it's a lyric from a song. =]

ArashÓdo
11-07-2008, 16:38
Its great to rock around its tricky...:rolleyes:

>>MitchB<<
11-07-2008, 18:09
dont get it

~Weezy~
11-07-2008, 19:55
****

SaphiraX
11-08-2008, 00:57
vanilla + bananas
:cool:

>>MitchB<<
11-08-2008, 01:14
vanilla+strawberries haha

666
11-08-2008, 01:16
lol...it's a lyric from a song. =]

D=

>>MitchB<<
11-08-2008, 01:17
=D not D= haha

666
11-08-2008, 01:19
=D not D= haha

you will shhh o.o

>>MitchB<<
11-08-2008, 01:30
wat if no?

666
11-08-2008, 01:33
wat if no?

or i will kill a ***** >_<

>>MitchB<<
11-08-2008, 01:36
kill a ***** 0.o

Roberto~
11-08-2008, 11:48
****

SaphiraX
11-08-2008, 11:52
vicodin

SpyBot
11-08-2008, 12:33
percocet

666
11-08-2008, 14:08
percocet

o_o

SpyBot
11-08-2008, 14:26
rawr?

~Weezy~
11-08-2008, 22:17
meow

JayJayTao
11-09-2008, 01:43
o.o spammage.......hello viking

Roberto~
11-09-2008, 16:30
bored

~Weezy~
11-09-2008, 16:58
bored

same.

Roberto~
11-10-2008, 00:24
same.

will ur *****ness entertain me?

~Weezy~
11-10-2008, 19:45
will ur *****ness entertain me?

no cause u didnt give me the soccer balls i ordered from ur company tht u made

SaphiraX
11-10-2008, 23:28
rascists
O_O
X=

Roberto~
11-11-2008, 11:07
rascists
O_O
X=

no.

SaphiraX
11-11-2008, 11:32
no.

kay s2
;)

Roberto~
11-11-2008, 12:49
kay s2
;)

yes! o.o

SaphiraX
11-13-2008, 10:23
yes! o.o

do not try the new quests s2 its a waste of time ^^

Roberto~
11-13-2008, 17:24
do not try the new quests s2 its a waste of time ^^

i finished them 3 hours and half after the patch

SaphiraX
11-13-2008, 23:21
i finished them 3 hours and half after the patch

im not even able to get 2-5 hits on that moronic green snake, there are always 10+ people waiting to get it, therefore its pointless to try.

:mad:

Roberto~
11-13-2008, 23:54
im not even able to get 2-5 hits on that moronic green snake, there are always 10+ people waiting to get it, therefore its pointless to try.

:mad:

was me, nate, blood boy and someone else i forgot when i did it o.o

SpyBot
11-14-2008, 17:25
there were slurries of slugs slipping and sliding up the slope.

He thrusts his fists against the posts, and still insists he sees the ghosts.

ArashÓdo
11-19-2008, 10:47
A numba 9?

Roberto~
12-20-2008, 02:07
bump the old thread o.o

aphrodit3
12-20-2008, 10:50
bump the old thread o.o

bump ur spam

SaphiraX
12-20-2008, 12:14
bump ur spam

luv your spam oke huni:D:cool:

aphrodit3
12-20-2008, 16:54
luv your spam oke huni:D:cool:

okeh <3

SpyBot
12-20-2008, 21:39
ooooooooooooooh babay!

666
12-20-2008, 23:03
ooooooooooooooh babay!

Want candy? ;)

JayJayTao
12-21-2008, 14:14
Want candy? ;)

yes gimme candy pls i been a good girl:D

DragonTrojan12
01-05-2009, 08:59
Aye

fawn1
01-05-2009, 18:06
spam moar

byebye bbl

Sum0
01-05-2009, 18:11
spam moar

byebye bbl

You shouldn't spam here o.o"!

fawn1
01-05-2009, 18:32
srsly
mass-spammerer

666
01-05-2009, 18:57
srsly
mass-spammerer

I'm the spammer on this server. >_<

shotcaller
01-05-2009, 18:58
I'm the spammer on this server. >_<

u rarely ever post any more so uve been taking over by bloodie now shhhhhh

~Weezy~
01-05-2009, 19:01
I'm the spammer on this server. >_<

i spam more than you

666
01-05-2009, 19:03
i spam more than you

change your location, you homo asian

~Weezy~
01-05-2009, 19:05
change your location, you homo asian

NO:D

666
01-05-2009, 19:06
NO:D

oi men whats behing mean anyways o_o

is that a asian code o.o

fawn1
01-05-2009, 19:17
I'm the spammer on this server. >_<

o hai der spammer

~Weezy~
01-05-2009, 19:33
oi men whats behing mean anyways o_o

is that a asian code o.o

it means, me, jason and james will rape the crap outta you :D

fawn1
01-05-2009, 19:44
it means, me, jason and james will rape the crap outta you :D

you geh men?

666
01-05-2009, 19:45
you geh men?

hes asian what you expect men o.o

fawn1
01-05-2009, 19:50
hes asian what you expect men o.o

azns are nice little funny people o_o

~Weezy~
01-05-2009, 19:51
azns are nice people o_o

fixed:cool:

666
01-05-2009, 19:52
azns are nice little funny people o_o

i agree on the little part o.o

Sum0
01-05-2009, 20:01
i agree on the little part o.o

in every aspect possible XD

fawn1
01-05-2009, 20:02
weezy are you little o_o

666
01-05-2009, 20:02
in every aspect possible XD

XDDDDDDDD

~Weezy~
01-05-2009, 20:06
in every aspect possible XD
i r beated u in the nudge game mensssss
weezy are you little o_o
bigger than a viking
XDDDDDDDD

...ur just ***

666
01-05-2009, 20:09
i r beated u in the nudge game mensssss

bigger than a viking


...ur just ***

your the one that wants to be behind a man ;D

~Weezy~
01-05-2009, 20:13
your the one that wants to be behind a man ;D

u told me to go there

BlooDie-BoY
01-05-2009, 20:26
off to bed...night all.

This forum requires that you wait 60 seconds between posts. Please try again in -534905834093 seconds.

~Weezy~
01-05-2009, 20:27
off to bed...night all.

This forum requires that you wait 60 seconds between posts. Please try again in -534905834093 seconds.

good bye.

fawn1
01-05-2009, 20:30
your the one that wants to be behind a man ;D

u told me to go there

hug eachother? love eachother!
take pikshorz o_o

~Weezy~
01-05-2009, 20:32
hug eachother? love eachother!
take pikshorz o_o

and give it to you?

BlooDie-BoY
01-05-2009, 20:32
good bye.

stupid chin k in our countrey we say good night to ppl that go to bed......*shakes head*

~Weezy~
01-05-2009, 20:33
stupid chin k in our countrey we say good night to ppl that go to bed......*shakes head*

learn to spell

666
01-05-2009, 20:33
hug eachother? love eachother!
take pikshorz o_o

i sell pikshorz o.o

fawn1
01-05-2009, 20:33
GN SPAMMOR <3

~Weezy~
01-05-2009, 20:34
i sell pikshorz o.o

how much menz

fawn1
01-05-2009, 20:35
and give it to you?

yes men
unless you dont wan give em up? is they speshul pikshorz?

i sell pikshorz o.o

i dont pay >_<

Trooge14
01-05-2009, 20:35
night mens dont let the momos come behind you in ur sleep :eek:

666
01-05-2009, 20:36
yes men
unless you dont wan give em up? is they speshul pikshorz?



i dont pay >_<

k mens i give free o.o

only asians shall have to pay o.o

~Weezy~
01-05-2009, 20:40
k mens i give free o.o

only asians shall have to pay o.o

james XD

fawn1
01-05-2009, 20:49
FAWN IS REP ALL YOU SPAMMORS AND GET NONE BACK >_<

666
01-05-2009, 20:51
FAWN IS REP ALL YOU SPAMMORS AND GET NONE BACK >_<

I shall rep plix men <3

fawn1
01-05-2009, 20:54
I shall rep plix men <3

okai ty :)

anath
01-05-2009, 21:28
Sweet Dreams snookums. Here's a lullaby for you:
http://www.youtube.com/watch?v=Pdf1Q5__uvg

Sum0
01-05-2009, 21:29
U SHOULD HAVE SAID " ok guys im gai " XD

anath
01-05-2009, 21:32
Lol.
This forum requires that you wait 60 seconds between posts. Please try again in 17 seconds.
**** they should make it 30 or even 15 seconds.

~Weezy~
01-05-2009, 21:33
okai ty :)

I ONLY REP PEOPLE WHO REP ME TWICE MENS

666
01-05-2009, 21:34
I ONLY REP PEOPLE WHO REP ME TWICE MENS

shut your asian ass up _|_

~Weezy~
01-05-2009, 21:36
shut your asian ass up _|_

make me...wanna take this to msn?

666
01-05-2009, 21:37
make me...wanna take this to msn?

its on like donkey kong O_O

fawn1
01-05-2009, 21:48
I ONLY REP PEOPLE WHO REP ME TWICE MENS

i giff you a lot of rep bro ok o_o

~Weezy~
01-05-2009, 21:49
i giff you a lot of rep bro ok o_o

OK MENS

fawn1
01-05-2009, 21:56
OK MENS

how much dd you get from me?

666
01-05-2009, 21:57
how much dd you get from me?

o.o you gave me like 300k or something <3 ;D

~Weezy~
01-05-2009, 21:58
how much dd you get from me?

idk..probably not much.. 147727585 point(s) total

fawn1
01-05-2009, 22:00
o.o you gave me like 300k or something <3 ;D

XD i expected more but <3

idk..probably not much.. 147727585 point(s) total

we is about the same :cool:

~Weezy~
01-05-2009, 22:01
XD i expected more but <3



we is about the same :cool:

yay...<3

666
01-05-2009, 22:03
XD i expected more but <3



we is about the same :cool:

could have been more i dont pay attention o.o

fawn1
01-05-2009, 22:20
U SHOULD HAVE SAID " ok guys im gai " XD

LMAO I MISSED THAT ONE XD

Sum0
01-05-2009, 22:24
LMAO I MISSED THAT ONE XD

O_O

666
01-05-2009, 22:25
LMAO I MISSED THAT ONE XD

O_O

fawn1
01-05-2009, 22:28
O_O

O_O

U IS TWINZ??

666
01-05-2009, 22:29
U IS TWINZ??

you didnt notice o.o how else we think alike? ;D

fawn1
01-05-2009, 22:32
you didnt notice o.o how else we think alike? ;D

:cool: you guys are fun :)

666
01-05-2009, 22:40
:cool: you guys are fun :)

i know d=

fawn1
01-05-2009, 23:10
WILL SPAM YOU GEMINI PERSONS

moar

666
01-05-2009, 23:12
WILL SPAM YOU GEMINI PERSONS

moar

good <3 o.o

spamming is a addicted drug for me plix

fawn1
01-05-2009, 23:16
good <3 o.o

spamming is a addicted drug for me plix

drugz? :D halp mi

666
01-05-2009, 23:19
drugz? :D halp mi

i shall halp o.o

fawn1
01-05-2009, 23:29
i shall halp o.o

my new best friend :D
does you deliver :confused:

666
01-05-2009, 23:34
my new best friend :D
does you deliver :confused:

yes o.o

fawn1
01-05-2009, 23:40
yes o.o

come over :cool:
bring a russie w/ you too :p

666
01-05-2009, 23:41
come over :cool:
bring a russie w/ you too :p

k o.o mens

anath
01-05-2009, 23:45
and fun-nae right now. :cool:
Been laughing so much tonight.:D

~Weezy~
01-05-2009, 23:45
come over :cool:
bring a russie w/ you too :p

and not the asian :mad:

666
01-05-2009, 23:47
and not the asian :mad:

leave my spam thread >_<

fawn1
01-05-2009, 23:47
and not the asian :mad:

leave my spam thread >_<

k o.o mens

bring the lil azn too XD
we can get him drunk and spin him in circles :D :confused:

fawn1
01-05-2009, 23:49
and fun-nae right now. :cool:
Been laughing so much tonight.:D

NITE NITE fawn is going too
BB GEMINI WAS FUN ^_^ SORRY TO THE MOD FOR 6000 SPAMZ XD

666
01-05-2009, 23:50
bring the lil azn too XD
we can get him drunk and spin him in circles :D :confused:

how about we just tie him up on a tree and use him as a pinata o.o

~Weezy~
01-05-2009, 23:51
bring the lil azn too XD
we can get him drunk and spin him in circles :D :confused:

tht seems fun

fawn1
01-06-2009, 00:09
tht seems fun

LOL cant help it 1 more spam then to the bar o_o

666
01-06-2009, 00:10
LOL cant help it 1 more spam then to the bar o_o


LOL ftw D=

have fun at bar plx o.o

Sum0
01-06-2009, 00:11
LOL cant help it 1 more spam then to the bar o_o


PWN TEH **** OUTTA THAT LIL ONE XD

~Weezy~
01-06-2009, 00:18
LOL cant help it 1 more spam then to the bar o_o


good thing i didnt rep u yet

Jizzus
01-06-2009, 05:53
I vote we sticky this thread, after all, it IS retarded!

RipKiLLxD
01-06-2009, 06:46
I vote we sticky this thread, after all, it IS retarded!

;O

fawn1
01-06-2009, 07:04
PWN TEH **** OUTTA THAT LIL ONE XD

4REEL XD

good thing i didnt rep u yet

:mad: fawn sorreh

BlooDie-BoY
01-06-2009, 14:04
I vote we sticky this thread, after all, it IS retarded!

<3s XD

666
01-06-2009, 16:36
4REEL XD



:mad: fawn sorreh

o.o

fawn1
01-06-2009, 17:47
o.o

Hai Der :cool:

666
01-06-2009, 17:49
Hai Der :cool:

hai men o.o

fawn1
01-06-2009, 18:00
i need to eat so i can get fat and warm o_o brb

666
01-06-2009, 18:02
i need to eat so i can get fat and warm o_o brb

no being a asian plx o.o

~Weezy~
01-06-2009, 19:15
no being a asian plx o.o

u mean no being a drei..hes a fat panda o.o

666
01-06-2009, 19:17
u mean no being a drei..hes a fat panda o.o

shut up pedo wannabe o.o

~Weezy~
01-06-2009, 19:18
shut up pedo wannabe o.o

no one wants to be a pedo exept james... and fawn

666
01-06-2009, 19:19
no one wants to be a pedo exept james... and fawn

no o.o

fawn1
01-06-2009, 19:22
no one wants to be a pedo exept james... and fawn

u moar

~Weezy~
01-06-2009, 19:22
no o.o

yes o.o

666
01-06-2009, 19:29
u moar

hai men o.o

fawn1
01-06-2009, 19:32
hai men o.o

hai der again viking is u drunkeded?

666
01-06-2009, 19:34
hai der again viking is u drunkeded?

not yet o.o

fawn1
01-06-2009, 19:36
not yet o.o

u okai

drink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111oneone

666
01-06-2009, 19:38
u okai

drink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111oneone

drink with me k o.o

fawn1
01-06-2009, 19:42
drink with me k o.o

OKAI <:-P
(parteh hat man)

666
01-06-2009, 19:43
OKAI <:-P
(parteh hat man)

:cool:

Sum0
01-06-2009, 20:36
WAYNE SHUT DA ** UP BEFORE ME N NATE MOLEST U WITH A LEAD PIPE =o =D

666
01-06-2009, 20:37
WAYNE SHUT DA ** UP BEFORE ME N NATE MOLEST U WITH A LEAD PIPE =o =D

two lead pipes =D

fawn1
01-06-2009, 22:02
s and p and a and m

and uh

fawn was here?

666
01-06-2009, 22:06
s and p and a and m

and uh

fawn was here?

o_o

fawn1
01-06-2009, 22:09
o_o

GOOOOOOD VikinG!

666
01-06-2009, 22:12
GOOOOOOD VikinG!

hai o.o

~Weezy~
01-06-2009, 22:14
Balls

666
01-06-2009, 22:15
Balls

you wish you had balls plix o.o

fawn1
01-06-2009, 22:16
PINATA TIME LIL AZN XD

get up der o_o

666
01-06-2009, 22:20
PINATA TIME LIL AZN XD

get up der o_o

XDDDDDDDDD

~Weezy~
01-06-2009, 22:48
PINATA TIME LIL AZN XD

get up der o_o

i r report you mensss

fawn1
01-06-2009, 22:52
i r report you mensss

<3 ?

Sum0
01-06-2009, 23:07
Report Me Little ***** Ill Take Ur Rice And Noodlez Away Ull Have To Eat Mice O_o . :(

fawn1
01-06-2009, 23:38
why iz he bloodie o_O?

~Weezy~
01-06-2009, 23:50
Report Me Little ***** Ill Take Ur Rice And Noodlez Away Ull Have To Eat Mice O_o . :(

i can always make more ****

fawn1
01-06-2009, 23:54
i can always make more ****

can i hart u

~Weezy~
01-07-2009, 00:01
can i hart u

yea u can heart me

fawn1
01-07-2009, 00:04
yea u can heart me

this azn is okai drei :)

Sum0
01-07-2009, 00:05
this azn is okai drei :)

that azn just said he'd jack me off if i gave him my gear XD

fawn1
01-07-2009, 00:10
that azn just said he'd jack me off if i gave him my gear XD

=O

Sum0
01-07-2009, 00:16
=O

Omg 2k posts :D

fawn1
01-07-2009, 00:18
Omg 2k posts :D

1.8k in the last 3 weeks kekeke XD

Sum0
01-07-2009, 00:23
why iz he bloodie o_O?

u is blondie? o.o

fawn1
01-07-2009, 00:32
u is blondie? o.o

NO >_<

Sum0
01-07-2009, 00:36
NO >_<

YUSH O_O

666
01-07-2009, 00:36
that azn just said he'd jack me off if i gave him my gear XD

me too men o.o

Sum0
01-07-2009, 00:37
me too men o.o

dirty azn o.o ...than when he said he needs to go PSSHHHSHHSHHHHSHHHHH im like take ur brothers to teh ricebowl? he's like yea jason and momo ** them LOL

666
01-07-2009, 00:38
dirty azn o.o ...than when he said he needs to go PSSHHHSHHSHHHHSHHHHH im like take ur brothers to teh ricebowl? he's like yea jason and momo ** them LOL

LOL XD

666
01-07-2009, 00:40
NO >_<

hhhhhhhhhhhhh blonde o.o

fawn1
01-07-2009, 00:51
hhhhhhhhhhhhh blonde o.o

U LIE TOO VIKING
LOOK @ PIKSHOR IZ THIZ BLONDE? >_<

666
01-07-2009, 00:52
U LIE TOO VIKING
LOOK @ PIKSHOR IZ THIZ BLONDE? >_<

could be o.o D=

Sum0
01-07-2009, 00:53
U LIE TOO VIKING
LOOK @ PIKSHOR IZ THIZ BLONDE? >_<

photoshoped o.o!!!!

fawn1
01-07-2009, 01:12
could be o.o D=

LIURR >_<

photoshoped o.o!!!!

LIURR 2 >_<

666
01-07-2009, 01:13
LIURR >_<



LIURR 2 >_<

nao mens o.o

Mero
01-07-2009, 01:41
hi!

finkz
01-07-2009, 09:39
hi!

HI!

AzNViRuZ
01-07-2009, 10:43
:cool:

fawn1
01-07-2009, 13:58
IZ IT LEGAL TO SPAM HERE O_O

Fudges-Archer
01-07-2009, 14:00
IZ IT LEGAL TO SPAM HERE O_O

NO! YOU GET BANZORD! :(

fawn1
01-07-2009, 14:04
NO! YOU GET BANZORD! :(

mod infracted fawn for sp@m >_<

Fudges-Archer
01-07-2009, 14:07
mod infracted fawn for sp@m >_<

Who? “_”

fawn1
01-07-2009, 14:08
Who? “_”

dark rage noob :(