PDA

View Full Version : Gemini Official Spam Thread ~


Pages : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Sum0
02-08-2007, 20:14
Originally posted by kamakazeegirl
hey cow we need to talk D=

no...we need 2 talk

kamakazeegirl
02-09-2007, 20:24
Originally posted by Sum0
no...we need 2 talk
No I do not think we need to talk but I do need to talk to cow

Sum0
02-09-2007, 20:52
Originally posted by kamakazeegirl
No I do not think we need to talk but I do need to talk to cow

NO u must talk to me ! :mad:

Legasis27
02-10-2007, 06:24
gotta catch em gotta catch em allllll pokemon o.o"

kamakazeegirl
02-10-2007, 17:08
Originally posted by Legasis27
gotta catch em gotta catch em allllll pokemon o.o"
Why do you gota catch em all?

Sum0
02-10-2007, 23:38
Originally posted by kamakazeegirl
Why do you gota catch em all?


Why are u asking this ? o.o"

Legasis27
02-11-2007, 08:48
Originally posted by kamakazeegirl
Why do you gota catch em all? to catch em is my real test, to train em is my cause? o.o'

Allie
02-11-2007, 13:06
Originally posted by Legasis27
to catch em is my real test, to train em is my cause? o.o'

POKEMON gotta catchem alll, IT IS MY DESTINY, POKEMON, YOU'LL TEACH ME AND ILL TEACH YOU, POOOOKEEEEEEMOOOOOON! =xx

kamakazeegirl
02-11-2007, 20:50
Originally posted by Legasis27
to catch em is my real test, to train em is my cause? o.o'
That doesn't sound like the right words in the right order oO

Sum0
02-11-2007, 23:08
Originally posted by kamakazeegirl
That doesn't sound like the right words in the right order oO


shhhh o.o

Allie
02-12-2007, 05:26
Originally posted by kamakazeegirl
That doesn't sound like the right words in the right order oO

I beleive the words are right :cool:

I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

I will travel across the land
searching far and wide
Each pokemon to understand
the power that's inside

Pokemon! its you and me
I know its my destiny,
Pokemon! Oh you're my best friend
in a world we must defend
Pokemon! a heart so true
Our courage will pull us through,

You teach me and I'll teach you,
Pokemon! gotto catch'em all

Every challenge allong the way
with courage I will face.
I will battle every day
to claim my rightful place.
Come with me,
the time is right,
there's no better team.
Arm in arm we'll win the fight!
It's always been our dream!
:p

kamakazeegirl
02-13-2007, 18:31
Still doesn't seem right ^^ and I'm sticking to that answer

Sum0
02-13-2007, 18:49
Originally posted by kamakazeegirl
Still doesn't seem right ^^ and I'm sticking to that answer

I dont like u anymore o.o"....ur not worty of being a ninja srry x_x!!!

kamakazeegirl
02-13-2007, 18:58
Originally posted by Sum0
I dont like u anymore o.o"....ur not worty of being a ninja srry x_x!!!
Your not even a ninja I am so you can't tell me if I can or can't be a ninja simple ^^

Sum0
02-13-2007, 20:28
Originally posted by kamakazeegirl
Your not even a ninja I am so you can't tell me if I can or can't be a ninja simple ^^

......I am a ninja ok ..plx dont mess with me or ima use my rape no jutsu on u :D

TearZ
02-13-2007, 22:28
Originally posted by Sum0
......I am a ninja ok ..plx dont mess with me or ima use my rape no jutsu on u :D

o.o and since when are you a ninja eh? :p

kamakazeegirl
02-14-2007, 15:37
Originally posted by Sum0
......I am a ninja ok ..plx dont mess with me or ima use my rape no jutsu on u :D
No, no you are not a ninja and your threats do not scare me =P

TearZ
02-15-2007, 09:56
Originally posted by kamakazeegirl
No, no you are not a ninja and your threats do not scare me =P

Teach me to be a ninja please *makes puppy eyes* i'll give you a cookie if you do :rolleyes:

kamakazeegirl
02-15-2007, 18:21
Originally posted by TearZ
Teach me to be a ninja please *makes puppy eyes* i'll give you a cookie if you do :rolleyes:
I already have cookies =o and being a good ninja hard thing to master...

Sum0
02-15-2007, 18:24
Originally posted by kamakazeegirl
I already have cookies =o and being a good ninja hard thing to master...

IM A BETTER NINJA !!!! >.<

TearZ
02-15-2007, 22:42
Originally posted by kamakazeegirl
I already have cookies =o and being a good ninja hard thing to master...

plx teach me =o if i become a good ninja i em i will fight against your enemies ._.
:rolleyes:

Ronny/Shim
02-16-2007, 18:31
Originally posted by Sum0
IM A BETTER NINJA !!!! >.<

bro tell to your friend darkshadow stop to bother me with you speedhack or you aimbot -.-
I'm really lazy to put his nick in filter everytime he cries alot -_-

kamakazeegirl
02-16-2007, 22:53
Originally posted by Sum0
IM A BETTER NINJA !!!! >.<
No, no your not

Ronny/Shim
02-17-2007, 05:07
Originally posted by kamakazeegirl
No, no your not

kamakazeegirl
02-18-2007, 12:28
Originally posted by Ronny/Shim

Glad you agree he is not :cool:

Ronny/Shim
02-18-2007, 16:32
Originally posted by kamakazeegirl
Glad you agree he is not :cool:

sure sure I'm not a liar =DDDDDDDDDDDDDDD
and btw I should not deny a friend (even if she's really right) hehe

TearZ
02-19-2007, 11:17
Originally posted by Ronny/Shim
sure sure I'm not a liar =DDDDDDDDDDDDDDD
and btw I should not deny a friend (even if she's really right) hehe

i also want to be a ninja :(

Ronny/Shim
02-19-2007, 13:03
Originally posted by TearZ
i also want to be a ninja :(

oh you are!!!!!!! you pro with photoshop =o!

kamakazeegirl
02-20-2007, 18:43
Originally posted by Ronny/Shim
oh you are!!!!!!! you pro with photoshop =o!
Well.... that doesn't really make her a ninja but we can work on that =o

Huertas
02-25-2007, 05:01
Originally posted by kamakazeegirl
Well.... that doesn't really make her a ninja but we can work on that =o

LOL

Ronny/Shim
02-25-2007, 07:55
Originally posted by kamakazeegirl
Well.... that doesn't really make her a ninja but we can work on that =o

I'd teach her to fb.. she pwnz me sometimes =o

kamakazeegirl
02-25-2007, 10:34
Originally posted by Ronny/Shim
I'd teach her to fb.. she pwnz me sometimes =o
It will take many moons of hard practise so I don't know if it will work... she has to be up to the challenge

Ronny/Shim
02-25-2007, 11:12
Originally posted by kamakazeegirl
It will take many moons of hard practise so I don't know if it will work... she has to be up to the challenge

hehe girls in game is scaring :-)

Ronny/Shim
02-25-2007, 20:27
Originally posted by Sum0
o.o "

sorry but you not ninja

TearZ
02-25-2007, 22:07
Originally posted by Sum0
o.o "

o.o it suppose to be funny? cause...i dont see whats funny about it

Ronny/Shim
02-26-2007, 05:15
Originally posted by TearZ
o.o it suppose to be funny? cause...i dont see whats funny about it

ninja =o

kamakazeegirl
02-27-2007, 15:03
Originally posted by Ronny/Shim
ninja =o
Ninjas are going to rule the world one day and will you be part of the ninjas?

Ronny/Shim
02-27-2007, 15:57
Originally posted by kamakazeegirl
Ninjas are going to rule the world one day and will you be part of the ninjas?

oh =o don't know I'm not a ninja ¬¬
I suck atm =(

kamakazeegirl
02-28-2007, 16:11
Originally posted by Ronny/Shim
oh =o don't know I'm not a ninja ¬¬
I suck atm =(
I guess we will have to work on that then...

Fiasco
02-28-2007, 16:17
Originally posted by kamakazeegirl
I guess we will have to work on that then... where've u been plx, ur on a lot but always afk :(

kamakazeegirl
02-28-2007, 16:25
Originally posted by Fiasco
where've u been plx, ur on a lot but always afk :(
Or so you think =O But dont' forget I am a ninja...

Legasis27
02-28-2007, 17:13
everybody was kungfu fighting
those cats were fast as lightning
in fact it was a little bit frightning
but they fought with expert timing

Ronny/Shim
02-28-2007, 18:21
Originally posted by kamakazeegirl
I guess we will have to work on that then...

no, I know I can't be good =(

kamakazeegirl
03-01-2007, 19:57
Originally posted by Ronny/Shim
no, I know I can't be good =(
I think with enough training I could make you great... =O

Legasis27
03-02-2007, 06:24
Originally posted by kamakazeegirl
I think with enough training I could make you great... =O im HongSing Wong..ur lil'ninja techniques r useless muhuhahahaha...MANTIS FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ronny/Shim
03-02-2007, 12:04
Originally posted by kamakazeegirl
I think with enough training I could make you great... =O

ok come to Brazil to teach me >.> jokes =P
then, lets work out xDD

kamakazeegirl
03-03-2007, 11:42
Originally posted by Ronny/Shim
ok come to Brazil to teach me >.> jokes =P
then, lets work out xDD
=O I duno I don't think that will work out to well o.o

TearZ
03-05-2007, 03:00
Originally posted by kamakazeegirl
=O I duno I don't think that will work out to well o.o

*Jumps off roof, does 3 backflips in a row, jump-kicks (fb ._.) a bad guy* =x can i be a ninja now pretty please? *makes puppy eyes* :p

kamakazeegirl
03-05-2007, 17:20
Originally posted by TearZ
*Jumps off roof, does 3 backflips in a row, jump-kicks (fb ._.) a bad guy* =x can i be a ninja now pretty please? *makes puppy eyes* :p
Interesting... I'll definatly take you into consideration

Ronny/Shim
03-12-2007, 18:45
Originally posted by kamakazeegirl
Interesting... I'll definatly take you into consideration

Told ya, she's pro >.>

kamakazeegirl
03-13-2007, 14:29
Originally posted by Ronny/Shim
Told ya, she's pro >.>
Well now now... I duno we will see o.o;

Ronny/Shim
03-14-2007, 05:22
Originally posted by kamakazeegirl
Well now now... I duno we will see o.o;

omg she got 125 so fast >.>

kamakazeegirl
03-14-2007, 11:26
Originally posted by Ronny/Shim
omg she got 125 so fast >.>
who did what and when?

Ronny/Shim
03-14-2007, 13:15
Originally posted by kamakazeegirl
who did what and when?

RoXy and yesterday, ain't so long she got reborn =o
cheater ;P

TearZ
03-15-2007, 01:23
Originally posted by Ronny/Shim
RoXy and yesterday, ain't so long she got reborn =o
cheater ;P

:( meanie i don't cheat, i TG :p

=^.^=

Ronny/Shim
03-15-2007, 06:48
Originally posted by TearZ
:( meanie i don't cheat, i TG :p

=^.^=

=D
imma get you.. almost almost =)

kamakazeegirl
03-15-2007, 11:54
Originally posted by TearZ
:( meanie i don't cheat, i TG :p

=^.^=
You only think you tg until when your not there and a ghost takes over control of your char and levels you extra fast =o

TearZ
03-15-2007, 11:59
Originally posted by kamakazeegirl
You only think you tg until when your not there and a ghost takes over control of your char and levels you extra fast =o

=o i should act like i'm not here and then spy on them o.o

kamakazeegirl
03-15-2007, 12:03
Originally posted by TearZ
=o i should act like i'm not here and then spy on them o.o
NO! They will know you are there and then... they will not do it so maybe just let the ghosts do their work K

TearZ
03-15-2007, 12:36
Originally posted by kamakazeegirl
NO! They will know you are there and then... they will not do it so maybe just let the ghosts do their work K

ok :p maby if i leave the ghost some cookies and milk they'll do it faster? =o

Ronny/Shim
03-15-2007, 16:14
Originally posted by TearZ
ok :p maby if i leave the ghost some cookies and milk they'll do it faster? =o

=x

kamakazeegirl
03-16-2007, 12:41
Originally posted by TearZ
ok :p maby if i leave the ghost some cookies and milk they'll do it faster? =o
Nope they can't eat it! No stomachs =D

Ronny/Shim
03-17-2007, 14:49
Originally posted by kamakazeegirl
Nope they can't eat it! No stomachs =D

hm so what do you give to your ghosts?

Legasis27
03-18-2007, 12:06
Originally posted by Ronny/Shim
hm so what do you give to your ghosts? gas? :S

Ronny/Shim
03-18-2007, 13:20
Originally posted by Legasis27
gas? :S

farting? lol


jokes =P

kamakazeegirl
03-18-2007, 14:01
Originally posted by Ronny/Shim
hm so what do you give to your ghosts?
=o Nothing they just sort of exist there...

Ronny/Shim
03-18-2007, 14:43
Originally posted by kamakazeegirl
=o Nothing they just sort of exist there...

so they addicted for the game? is that why? :-P

kamakazeegirl
03-19-2007, 17:45
Originally posted by Ronny/Shim
so they addicted for the game? is that why? :-P
Yes when they play the game it's just like eating for them they just like "eat" it up ;D

Ronny/Shim
03-19-2007, 18:02
Originally posted by kamakazeegirl
Yes when they play the game it's just like eating for them they just like "eat" it up ;D

ahh good good, can I buy one for me? I needit =P
or are they like that german kid playing? hope they not eat my pc too.

kamakazeegirl
03-21-2007, 16:10
Originally posted by Ronny/Shim
ahh good good, can I buy one for me? I needit =P
or are they like that german kid playing? hope they not eat my pc too.
Nope nope you don't buy them they just like... pick you if they like you =o

Legasis27
03-21-2007, 18:35
Originally posted by kamakazeegirl
Nope nope you don't buy them they just like... pick you if they like you =o ur post no. is so high :confused: ...SPAM QUEEN =O

Ronny/Shim
03-21-2007, 18:42
Originally posted by kamakazeegirl
Nope nope you don't buy them they just like... pick you if they like you =o

do we can see them? because I thinked it was like 3 or 4 playing over here and they sharing the time for ! .. they almost foght each other because they're so addicted =O!

<PrO>
03-22-2007, 15:08
Originally posted by Ronny/Shim
do we can see them? because I thinked it was like 3 or 4 playing over here and they sharing the time for ! .. they almost foght each other because they're so addicted =O!


Wierdos....k...just wierd

TearZ
03-22-2007, 15:56
Originally posted by <PrO>
Wierdos....k...just wierd

ja we love you to :p *hugs* =^-^=

Ronny/Shim
03-22-2007, 18:09
Originally posted by TearZ
ja we love you to :p *hugs* =^-^=

kamakazeegirl
03-22-2007, 18:43
Originally posted by Legasis27
ur post no. is so high :confused: ...SPAM QUEEN =O
Naw look my number of years with forum =o I'm low ^^

Ronny/Shim
03-23-2007, 04:29
Originally posted by kamakazeegirl
Naw look my number of years with forum =o I'm low ^^

lol I had one from 2003 =( but lost my pw ;~

kamakazeegirl
03-23-2007, 17:13
Originally posted by Ronny/Shim
lol I had one from 2003 =( but lost my pw ;~
Ahahaha XD Not good to lose the pass!

Ronny/Shim
03-24-2007, 04:57
Originally posted by kamakazeegirl
Ahahaha XD Not good to lose the pass!

lol a secret, I had 2 and lost both and now I wrote the pw in a paper and kept it well to not forget! LMAO!

DragonTrojan12
03-24-2007, 15:19
tdty

kamakazeegirl
03-24-2007, 21:12
Originally posted by Ronny/Shim
lol a secret, I had 2 and lost both and now I wrote the pw in a paper and kept it well to not forget! LMAO!
WELL.... don't lose the paper ^^

Ronny/Shim
03-24-2007, 22:18
Originally posted by kamakazeegirl
WELL.... don't lose the paper ^^

yea me good with hide and seek >.<

kamakazeegirl
03-25-2007, 16:44
Originally posted by Ronny/Shim
yea me good with hide and seek >.<
HAHA so if you lose it you will be good at seeking it then?

Ronny/Shim
03-26-2007, 05:06
Originally posted by kamakazeegirl
HAHA so if you lose it you will be good at seeking it then?

sure, where is the fun if not? AHAHAH

kamakazeegirl
03-26-2007, 17:40
Originally posted by Ronny/Shim
sure, where is the fun if not? AHAHAH
Do you count to 100 before you go searching for it? and say ready or not here I come?

Ronny/Shim
03-26-2007, 18:44
Originally posted by kamakazeegirl
Do you count to 100 before you go searching for it? and say ready or not here I come?

of course and when I find it I say tah tan! lol =D

Sum0
03-26-2007, 21:57
Originally posted by Ronny/Shim
of course and when I find it I say tah tan! lol =D

tah tan o.o'' found u !

Ronny/Shim
03-27-2007, 04:44
Originally posted by Sum0
tah tan o.o'' found u !

lol hahahaha <3

kamakazeegirl
03-27-2007, 18:18
Originally posted by Ronny/Shim
of course and when I find it I say tah tan! lol =D
If only that made sense D=

Ronny/Shim
03-27-2007, 18:23
Originally posted by kamakazeegirl
If only that made sense D=

lol because you not br ^^
mwhahaha xD

kamakazeegirl
03-27-2007, 18:30
Originally posted by Ronny/Shim
lol because you not br ^^
mwhahaha xD
Well that is not very nice then... =(

Ronny/Shim
03-27-2007, 18:37
Originally posted by kamakazeegirl
Well that is not very nice then... =(

haha tah tan means "when you successful get something" or "when you win something"..

kamakazeegirl
03-29-2007, 14:54
Originally posted by Ronny/Shim
haha tah tan means "when you successful get something" or "when you win something"..
Oh I will try to remember that then =o

Ronny/Shim
03-31-2007, 13:59
Originally posted by kamakazeegirl
Oh I will try to remember that then =o

lol, you need some br trickes rofl.. ;D

kamakazeegirl
03-31-2007, 14:51
Originally posted by Ronny/Shim
lol, you need some br trickes rofl.. ;D
NO.. I"M FINE I DON"T NEED THAT XD

Ronny/Shim
03-31-2007, 20:59
Originally posted by kamakazeegirl
NO.. I"M FINE I DON"T NEED THAT XD

meanie </3

kamakazeegirl
04-01-2007, 15:03
Originally posted by Ronny/Shim
meanie </3
WHAT NO!!!!!!!!!! =(

Ronny/Shim
04-01-2007, 16:02
Originally posted by kamakazeegirl
WHAT NO!!!!!!!!!! =(

no worry its ok I know I suck =(

kamakazeegirl
04-02-2007, 16:58
Originally posted by Ronny/Shim
no worry its ok I know I suck =(
NOOO YOU DON"T!

Ronny/Shim
04-03-2007, 01:38
Originally posted by kamakazeegirl
NOOO YOU DON"T!

=o kk

-TiaMoñas-
04-03-2007, 10:05
ronny are pro fber =o :p

DragonTrojan12
04-03-2007, 14:25
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Ronny/Shim
04-03-2007, 17:32
Originally posted by -TiaMoñas-
ronny are pro fber =o :p

no me are lucky! :o

DragonTrojan12
04-05-2007, 13:14
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Legasis27
04-05-2007, 15:03
Originally posted by DragonTrojan12
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:eek: :rolleyes:

kamakazeegirl
04-06-2007, 11:02
I CAN FINALLY GET ON FORUM! =o

Ronny/Shim
04-12-2007, 03:36
Originally posted by kamakazeegirl
I CAN FINALLY GET ON FORUM! =o

have been busy? =o

kamakazeegirl
04-12-2007, 16:02
Originally posted by Ronny/Shim
have been busy? =o
No it hadn't been working for a couple days for me =o

Ronny/Shim
04-12-2007, 17:32
Originally posted by kamakazeegirl
No it hadn't been working for a couple days for me =o

wahh meanie forum >.<

dArKqIaNg
04-13-2007, 12:37
Originally posted by kamakazeegirl
No it hadn't been working for a couple days for me =o

wahh u're still here =o

kamakazeegirl
04-13-2007, 13:25
Originally posted by dArKqIaNg
wahh u're still here =o
Where would I go =o

dArKqIaNg
04-13-2007, 13:27
Originally posted by kamakazeegirl
Where would I go =o

maybe the outer space! xD

kamakazeegirl
04-13-2007, 13:39
Originally posted by dArKqIaNg
maybe the outer space! xD
No that doesn't sound like to much fun

dArKqIaNg
04-13-2007, 20:12
Originally posted by kamakazeegirl
No that doesn't sound like to much fun

tell me somewhere thats fun plx :eek:

CraZyFroG
04-14-2007, 00:25
whahahahahaha!!!

dArKqIaNg
04-14-2007, 09:59
Originally posted by CraZyFroG
whahahahahaha!!!

lol hihi, long time no see sia... how're u? hows blizzard ;)

kamakazeegirl
04-14-2007, 10:52
Originally posted by dArKqIaNg
tell me somewhere thats fun plx :eek:
I don't know anywhere =(

dArKqIaNg
04-14-2007, 17:09
Originally posted by kamakazeegirl
I don't know anywhere =(

than think about it! :(

DragonTrojan12
04-14-2007, 17:25
kjhhjj

CraZyFroG
04-14-2007, 18:33
Originally posted by dArKqIaNg
lol hihi, long time no see sia... how're u? hows blizzard ;) haiz...start of this year i go to wildswan le ...rbed my fire and sold all items for dbs ...

dArKqIaNg
04-14-2007, 19:19
Originally posted by CraZyFroG
haiz...start of this year i go to wildswan le ...rbed my fire and sold all items for dbs ...
lol wth is wildswan? :confused:

CraZyFroG
04-15-2007, 10:16
a server at FairyTales Group?

WildSwan is players from
Dragon-Diamond-Neptune-WildSwan

kamakazeegirl
04-15-2007, 13:46
Originally posted by CraZyFroG
a server at FairyTales Group?

WildSwan is players from
Dragon-Diamond-Neptune-WildSwan
HAHA Dragon has so many servers that came from it that then had servers split off them XD and again it's guna split WHY DO PEOPLE STILL WANA PLAY THAT SERVER SO MUCH IT"S ALWAYS GETTING FULL SO FAST!

CraZyFroG
04-16-2007, 01:26
because the server name is dragon??? col name?? lol and noobs wil always start at dragon server as its the first on they see

dArKqIaNg
04-16-2007, 10:49
Originally posted by CraZyFroG
because the server name is dragon??? col name?? lol and noobs wil always start at dragon server as its the first on they see
than u should go back to dragon =x

kamakazeegirl
04-16-2007, 17:19
Originally posted by CraZyFroG
because the server name is dragon??? col name?? lol and noobs wil always start at dragon server as its the first on they see
It's probably the worst one to start on first >.>

*M4G1C*
04-16-2007, 23:16
So hows life for everyone? ;)

dArKqIaNg
04-16-2007, 23:20
Originally posted by *M4G1C*
So hows life for everyone? ;)

bad lol... having lesson in sch... boring :)

Huertas
04-17-2007, 01:48
Originally posted by *M4G1C*
So hows life for everyone? ;)


So busy

CraZyFroG
04-17-2007, 03:05
Originally posted by dArKqIaNg
bad lol... having lesson in sch... boring :) same...so sian!!

kamakazeegirl
04-17-2007, 18:45
Originally posted by *M4G1C*
So hows life for everyone? ;)
Not very nice =(

*M4G1C*
04-17-2007, 19:18
Originally posted by kamakazeegirl
Not very nice =( Aww, how come?

dArKqIaNg
04-17-2007, 22:28
Originally posted by *M4G1C*
Aww, how come?
becos its not nice :D

kamakazeegirl
04-18-2007, 19:20
Originally posted by *M4G1C*
Aww, how come?
Cus you know.. this and that and then that and this... and then it ends not being nice!

Legasis27
04-18-2007, 23:09
wut's da differeance between nicee & evil? :o...i see a comparison! DONT U? =O >:]

kamakazeegirl
04-19-2007, 21:07
Originally posted by Legasis27
wut's da differeance between nicee & evil? :o...i see a comparison! DONT U? =O >:]
I think you have just lost your mind!

CraZyFroG
04-20-2007, 02:23
Originally posted by kamakazeegirl
I think you have just lost your mind! o rly?

kamakazeegirl
04-20-2007, 15:55
Originally posted by CraZyFroG
o rly?
Uhm yea I"m pretty sure it's what I just said

CraZyFroG
04-21-2007, 05:07
ok..







+1

kamakazeegirl
04-21-2007, 10:36
Originally posted by CraZyFroG
ok..







+1
I thought I told you about how just saying +1 is goofy >.>

Legasis27
04-21-2007, 19:50
LOL...19th, Thursday's post? 1A.M? LOL i was drunk that night rofl.

dArKqIaNg
04-21-2007, 23:17
Originally posted by Legasis27
LOL...19th, Thursday's post? 1A.M? LOL i was drunk that night rofl.

19th of april was my b'day rofl.. did u celebrate with me that day =o

CraZyFroG
04-22-2007, 00:06
Originally posted by dArKqIaNg
19th of april was my b'day rofl.. did u celebrate with me that day =o never tell me....and
Happy Birthday!!:D

dArKqIaNg
04-22-2007, 01:05
Originally posted by CraZyFroG
never tell me....and
Happy Birthday!!:D

cos u nv ask? lol... thx thx :cool:

Ronny/Shim
04-22-2007, 05:35
there's no good spammer anymore....
where are you lovely alyssa?

kamakazeegirl
04-22-2007, 11:10
Originally posted by Ronny/Shim
there's no good spammer anymore....
where are you lovely alyssa?
HERE I AM! I try to keep this thread moving nicely but some people =o

Ronny/Shim
04-22-2007, 16:16
Originally posted by kamakazeegirl
HERE I AM! I try to keep this thread moving nicely but some people =o

HAHAHA well they are not good spammers :p

YouzY
04-24-2007, 05:38
what does eschke mean?


+1 :p

Legasis27
04-24-2007, 10:51
Originally posted by YouzY
what does eschke mean?


+1 :p

kamakazeegirl
04-24-2007, 16:40
+1 is the best way to ruin a conversation or anything in a thread -.-;! it's pointless!

Yuri ^^ Psyko
04-25-2007, 01:08
HEY I'M HERE!
CONQUER DELETED ALL MY POSTS O.o !
SO I NEED TO MAKE THEM BACK!!
I wonder how I'm gonna do it ...:rolleyes:

dArKqIaNg
04-25-2007, 05:52
Originally posted by Yuri ^^ Psyko
HEY I'M HERE!
CONQUER DELETED ALL MY POSTS O.o !
SO I NEED TO MAKE THEM BACK!!
I wonder how I'm gonna do it ...:rolleyes:

WHY DID THEY DELETE ALL UR POST?:eek:

Yuri ^^ Psyko
04-25-2007, 18:36
Originally posted by dArKqIaNg
WHY DID THEY DELETE ALL UR POST?:eek:
I HAVE NO IDEA!
I LOGGED ON MY FORUM ACC AND I HAD NO MORE POSTS :(

kamakazeegirl
04-25-2007, 21:33
Originally posted by Yuri ^^ Psyko
I HAVE NO IDEA!
I LOGGED ON MY FORUM ACC AND I HAD NO MORE POSTS :(
Did you log on the right forum account o.o;;

Zero18
04-25-2007, 22:17
+1

Yuri ^^ Psyko
04-26-2007, 10:27
Originally posted by kamakazeegirl
Did you log on the right forum account o.o;;

I have only one account :(

kamakazeegirl
04-26-2007, 17:40
Originally posted by Yuri ^^ Psyko
I have only one account :(
maybe you didn't log in so long they just got rid of it!

Yuri ^^ Psyko
04-27-2007, 19:15
Originally posted by kamakazeegirl
maybe you didn't log in so long they just got rid of it!
They should't have the power neither the guts to do that to someone =(

THEY SHOULD BE TAKING CARE OF THE CHEATORZ ON THE GAME :/

kamakazeegirl
04-28-2007, 20:45
Originally posted by Yuri ^^ Psyko
They should't have the power neither the guts to do that to someone =(

THEY SHOULD BE TAKING CARE OF THE CHEATORZ ON THE GAME :/
apparently not o.o;

CraZyFroG
04-29-2007, 00:18
Originally posted by kamakazeegirl
+1 is the best way to ruin a conversation or anything in a thread -.-;! it's pointless! ok well....then




-1

Cortana
04-29-2007, 00:59
Most spambot forum spam consists of links, with the dual goals of increasing search engine visibility in highly competitive areas such as weightloss, pharmaceuticals, gambling, pornography, real estate or loans, and generating more traffic for these commercial websites. Some of these links contain code to track the spambot's identity if a sale goes through, when the spammer behind the spambot works on commission.

Spam posts may contain anything from a single link, to dozens of links. Text content is minimal, usually innocuous and unrelated to the forum's topic.

Alternately, the spam links are posted in the user's signature, in which case the spambot will never post. The link sits quietly in the signature field, where it is most likely to be harvested by search engine spiders than discovered by forum administrators and moderators

dArKqIaNg
04-29-2007, 08:34
Originally posted by Cortana
Most spambot forum spam consists of links, with the dual goals of increasing search engine visibility in highly competitive areas such as weightloss, pharmaceuticals, gambling, pornography, real estate or loans, and generating more traffic for these commercial websites. Some of these links contain code to track the spambot's identity if a sale goes through, when the spammer behind the spambot works on commission.

Spam posts may contain anything from a single link, to dozens of links. Text content is minimal, usually innocuous and unrelated to the forum's topic.

Alternately, the spam links are posted in the user's signature, in which case the spambot will never post. The link sits quietly in the signature field, where it is most likely to be harvested by search engine spiders than discovered by forum administrators and moderators
this was indeed new to me :D

Yuri ^^ Psyko
04-30-2007, 00:23
Originally posted by kamakazeegirl
apparently not o.o;

I cry =(

Yuri ^^ Psyko
04-30-2007, 00:25
Originally posted by Cortana
Nobody cares about threats over the internet.Don't try to act hardcore with the keyboard.Fighting online is like racing in the special olympics;
even if you win, you're still retarded
that's meany kay

TearZ
04-30-2007, 02:15
eer *waves* hallo

Sum0
04-30-2007, 02:27
Originally posted by TearZ
eer *waves* hallo

hallo o.o <3

Cortana
04-30-2007, 05:18
Originally posted by Yuri ^^ Psyko
that's meany kay


but its true u cant deny that

dArKqIaNg
04-30-2007, 12:32
Originally posted by TearZ
eer *waves* hallo *WAVES WAVES WAVES* HIHIIIIHIHIHHI ;)

Yuri ^^ Psyko
04-30-2007, 20:34
Originally posted by Cortana
but its true u cant deny that
You've got a point =o

Originally posted by TearZ
eer *waves* hallo

HALLO! HEY YO! HERE! OVER HERE! *WAVES*

dArKqIaNg
05-01-2007, 08:23
yuri~ why didnt u waves to me? *SLAP* :cool:

Zero18
05-01-2007, 15:37
Originally posted by CraZyFroG
ok well....then




-1

+1 >_<

kamakazeegirl
05-01-2007, 16:25
Originally posted by dArKqIaNg
yuri~ why didnt u waves to me? *SLAP* :cool:
well if you slap him why would he want to wave to you

Cortana
05-01-2007, 17:41
*waves* ELLOOO EVERY ONE XD

Cortana
05-01-2007, 19:43
ITS PUTS THE LOTION ON!!!

Yuri ^^ Psyko
05-02-2007, 01:39
*WAVES AT EVERYONE*
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO O=

You can slap me k I like it ;O

CraZyFroG
05-02-2007, 06:06
Originally posted by Zero18
+1 >_<

noriko
05-02-2007, 12:37
hii all =D

Ronny/Shim
05-02-2007, 14:03
Originally posted by noriko
hii all =D

nuriahhhhhh =DDDDDDDD

Cortana
05-02-2007, 16:14
artillery *** shopper
blue-veined throbber
captain winky
cherry popper
dragon wang
eleventh finger
fur-seeking meat missile
Hump Master 3000
jills javelin
limpy stimpy
USS destroy her
vlad the impaler
zahmer bomber



:o i hope u all can guess what each of those is referring to XD


p.s. vald the impaler has to be my fav :p

Yuri ^^ Psyko
05-02-2007, 16:33
I have no idea :S

Hi nuria ;D

noriko
05-03-2007, 10:29
ronnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy and yuriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hi hi hi jejejeje

s2 all :p

Ronny/Shim
05-03-2007, 10:42
:D

dArKqIaNg
05-03-2007, 10:48
Originally posted by noriko
ronnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy and yuriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hi hi hi jejejeje

s2 all :p u forgot me cleanly :(

dArKqIaNg
05-03-2007, 10:49
Originally posted by Ronny/Shim
:D and bixa why did u MIA? (MISSING IN ACTION) i didnt talk to u for a long time already :( :(

Ronny/Shim
05-03-2007, 11:13
Originally posted by dArKqIaNg
and bixa why did u MIA? (MISSING IN ACTION) i didnt talk to u for a long time already :( :(

working alot lately :(
but I can post sometimes at forum ^^

dArKqIaNg
05-03-2007, 11:35
Originally posted by Ronny/Shim
working alot lately :(
but I can post sometimes at forum ^^ why? u need alot of $$ irl? hahaha need for marrying for gf huh? :p

Ronny/Shim
05-03-2007, 11:53
Originally posted by dArKqIaNg
why? u need alot of $$ irl? hahaha need for marrying for gf huh? :p

=x


:eek:

noriko
05-03-2007, 13:01
Originally posted by dArKqIaNg
u forgot me cleanly :(

ohhhhhhh nooooooooo :(
darkiiiiiiiiii love u to s2 :p

Zero18
05-03-2007, 18:12
+2

Tayce
05-03-2007, 18:52
Originally posted by Zero18
+2

Spamming cuz im new to the forums..... =]

Sum0
05-03-2007, 22:37
Originally posted by Tayce
Spamming cuz im new to the forums..... =]

where are u from.?

dArKqIaNg
05-03-2007, 23:21
Originally posted by noriko
ohhhhhhh nooooooooo :(
darkiiiiiiiiii love u to s2 :p aww <3333 s222 lol

dArKqIaNg
05-03-2007, 23:22
Originally posted by Tayce
Spamming cuz im new to the forums..... =] and who are u :eek:

DaRkTrO
05-03-2007, 23:24
Some RandY!

dArKqIaNg
05-03-2007, 23:25
Originally posted by Ronny/Shim
=x


:eek:

INVITE ME TO BRAZIL FOR UR WEDDING:cool:

Ronny/Shim
05-04-2007, 04:33
Originally posted by dArKqIaNg
INVITE ME TO BRAZIL FOR UR WEDDING:cool:

o.O kk

noriko
05-04-2007, 11:47
Originally posted by dArKqIaNg
aww <3333 s222 lol

=D

u know who is him? o0

dArKqIaNg
05-04-2007, 13:04
Originally posted by noriko
=D

u know who is him? o0 yesh! some peasant ;)

Zero18
05-04-2007, 14:36
Originally posted by Sum0
where are u from.?

She's from The Land of Make Believe.

Literally... :cool:

Tayce
05-04-2007, 14:52
Originally posted by dArKqIaNg
and who are u :eek: none of you guys know me... now I feel bad... i've been on this server a little while lol, im in CrimsonDragon... and @ sumo im from ohio

Tayce
05-04-2007, 14:56
Originally posted by Zero18
She's from The Land of Make Believe.

Literally... :cool: what do you mean..? who are you anyway... you post after everything i say

Ronny/Shim
05-04-2007, 14:57
Originally posted by Tayce
what do you mean..? who are you anyway... you post after everything i say

It calls love. ^^

Tayce
05-04-2007, 15:04
Originally posted by Ronny/Shim
It calls love. ^^ what do you mean lol? he loves me O.o? :confused:

Ronny/Shim
05-04-2007, 15:06
Originally posted by Tayce
what do you mean lol? he loves me O.o? :confused:

Exactly.

Zero18
05-04-2007, 15:11
Originally posted by Ronny/Shim
Exactly.

I know who this person is, and trust me, I dont love her, nor does Blizzard and some of Gemini server

:cool:

Ronny/Shim
05-04-2007, 15:18
Originally posted by Zero18
I know who this person is, and trust me, I dont love her, nor does Blizzard and some of Gemini server

:cool:

hahah just joking :D

Tayce
05-04-2007, 15:34
Originally posted by Zero18
I know who this person is, and trust me, I dont love her, nor does Blizzard and some of Gemini server

:cool: oh kay.. forums are weird.. see evryone in game.. or obviously not cause none of you guys know me lol, exept this zero guy i guess, i never have played on blizzard server either

Zero18
05-04-2007, 15:34
Originally posted by Ronny/Shim
hahah just joking :D

Too bad what I'm saying isnt a joke :cool:

Zero18
05-04-2007, 15:37
Originally posted by Tayce
oh kay.. forums are weird.. see evryone in game.. or obviously not cause none of you guys know me lol, exept this zero guy i guess, i never have played on blizzard server either

This "Zero" guy ****ed up both of your plans. Now, by talking to you, I'm gonna **** up your 3rd plan =D

Ronny/Shim
05-04-2007, 19:01
Originally posted by Zero18
Too bad what I'm saying isnt a joke :cool:

yea I understood very well ^^
I meant about myself, was joking =)

Zero18
05-04-2007, 19:30
Originally posted by Ronny/Shim
yea I understood very well ^^
I meant about myself, was joking =)

Nvm that, let's go back to pretending like we're stupid and thinking Tayce is new to this game and forums.

Lemme guess, Tayce, you're an fb god? No? How about, goddess?

:cool:

dArKqIaNg
05-04-2007, 23:46
Originally posted by Tayce
oh kay.. forums are weird.. see evryone in game.. or obviously not cause none of you guys know me lol, exept this zero guy i guess, i never have played on blizzard server either hi freya u're back again? whose ur innocent target? :( (dun aim me plx)


btw are u creating GeminiTayce? cos GeminiFreya is too obvious :(

Ronny/Shim
05-05-2007, 03:49
Originally posted by dArKqIaNg
hi freya u're back again? whose ur innocent target? :( (dun aim me plx)


btw are u creating GeminiTayce? cos GeminiFreya is too obvious :(

!!

Ronny/Shim
05-05-2007, 03:49
Originally posted by dArKqIaNg
hi freya u're back again? whose ur innocent target? :( (dun aim me plx)


btw are u creating GeminiTayce? cos GeminiFreya is too obvious :(

!!

dArKqIaNg
05-05-2007, 05:57
Originally posted by Ronny/Shim
!! i'm soooooooooo innocent :p

Zero18
05-05-2007, 12:14
Originally posted by dArKqIaNg
hi freya u're back again? whose ur innocent target? :( (dun aim me plx)


btw are u creating GeminiTayce? cos GeminiFreya is too obvious :(

Atleast I'm not the only one who knows. :cool:

Ronny/Shim
05-05-2007, 12:24
Originally posted by dArKqIaNg
i'm soooooooooo innocent :p

hHaha I said I knew who it was.. once "freya" told me her name was Taylor.. rofl.. the lies keep as same.

dArKqIaNg
05-05-2007, 13:42
Originally posted by Ronny/Shim
hHaha I said I knew who it was.. once "freya" told me her name was Taylor.. rofl.. the lies keep as same. she got owned badly :(

did u saw her on our forum anymore? lol... she cant even lie now.

kamakazeegirl
05-05-2007, 18:16
I like when new people to forum know how to make so many pretty colours so fast =( I didn't figure out the colour thing for a while especially with the pretty colours but =o Who knows ;D

dArKqIaNg
05-06-2007, 10:24
Originally posted by kamakazeegirl
I like when new people to forum know how to make so many pretty colours so fast =( I didn't figure out the colour thing for a while especially with the pretty colours but =o Who knows ;D u know i know i know u

kamakazeegirl
05-06-2007, 13:01
Originally posted by dArKqIaNg
u know i know i know u
Oh you do do you?

Sum0
05-06-2007, 15:47
And guess what class is that character Tayce??? ;OOOO....its a ....warrior O.O...no wonder :rolleyes:

Rubenato
05-07-2007, 01:24
haha freya got owned :P
nice job guys :P

dArKqIaNg
05-07-2007, 02:54
Originally posted by Rubenato
haha freya got owned :P
nice job guys :P she didnt appear again :(

and this was my 1000 post :D

YouzY
05-07-2007, 03:35
I saw a warrior named tayce in tc with yellow garment o0

Teejay
05-07-2007, 06:23
Originally posted by Tayce
oh kay.. forums are weird.. see evryone in game.. or obviously not cause none of you guys know me lol, exept this zero guy i guess, i never have played on blizzard server either

didnt read all post, but this sounds like our known scammer Freya^^


hurt me if im wrong:P

kamakazeegirl
05-07-2007, 16:13
Lol it's funny how everyone like pounced on this idea at the same time XD

Quickfire
05-07-2007, 16:14
BALLIN!

kamakazeegirl
05-07-2007, 16:29
Originally posted by Quickfire
BALLIN!
is that honestly the best you could come up with? :rolleyes:

Teejay
05-07-2007, 19:17
i dun see she responding, probably alrady deleted all her firends from msn and co already^^

and went on to another server where she can spread her shemale'ness

Tayce
05-07-2007, 19:51
Originally posted by Zero18
Nvm that, let's go back to pretending like we're stupid and thinking Tayce is new to this game and forums.

Lemme guess, Tayce, you're an fb god? No? How about, goddess?

:cool:

no i've never even used fb, and im not a trojan so if i was good with it i would pick trojan probably

Originally posted by dArKqIaNg
hi freya u're back again? whose ur innocent target? :( (dun aim me plx)


btw are u creating GeminiTayce? cos GeminiFreya is too obvious :(

whos freya.. what target, and what do you mean creating? my characters name in game is Tayce

Originally posted by Ronny/Shim
hHaha I said I knew who it was.. once "freya" told me her name was Taylor.. rofl.. the lies keep as same.

yeah my names taylor... so what ..? My grampas name is Ronny, I guess thats you....

Originally posted by dArKqIaNg
she got owned badly :(

did u saw her on our forum anymore? lol... she cant even lie now.

lie about what? all I said was i'm spamming becasue im new to these forums lol, what did I say that was a lie...

Originally posted by kamakazeegirl
I like when new people to forum know how to make so many pretty colours so fast =( I didn't figure out the colour thing for a while especially with the pretty colours but =o Who knows ;D

google search "html color wheel" hun and you can get the codes for any color you wish... sorry I have the wrong favorite color... plus, im new to this forum, not forums in general, im sorry that cute colors are still cute and i picked them. infact you even admitted they were pretty =o, and i used the ones that they give u most the time lol

Originally posted by Sum0
And guess what class is that character Tayce??? ;OOOO....its a ....warrior O.O...no wonder :rolleyes:

my character is an archer...

Originally posted by YouzY
I saw a warrior named tayce in tc with yellow garment o0
yep, i have a yellow garment... i guess thats somthing wrong... funny thing is plenty of people have those =\

Originally posted by Teejay
didnt read all post, but this sounds like our known scammer Freya^^


hurt me if im wrong:P

where do you want it boy!! :D

Originally posted by Teejay
i dun see she responding, probably alrady deleted all her firends from msn and co already^^

and went on to another server where she can spread her shemale'ness
i dont use msn, i still play conquer, and i stayed on this server..

if i cant do anythign to convince you... what did "freya" do that was wrong... i just wanna know what im being put to.

thanks

kamakazeegirl
05-07-2007, 21:47
THAT IS VERY INTERESTING!

TearZ
05-08-2007, 04:33
Drama? =X




:rolleyes:

Teejay
05-08-2007, 06:57
Still sounds like freya.......

Ronny/Shim
05-08-2007, 07:17
Originally posted by Teejay
Still sounds like freya.......

kamakazeegirl
05-08-2007, 17:56
Originally posted by TearZ
Drama? =X




:rolleyes:
YES IT COULD BE!

Teejay
05-08-2007, 19:30
actually by all those last post and responding me of all ppl the way she did..


It must be her:P

DaRkTrO
05-09-2007, 00:26
OMG ITS A NEW FREYA/ADKAVA/OGRE!!!!!! YAY!

CraZyFroG
05-09-2007, 04:52
nice new ava kama :cool:

DaRkTrO
05-09-2007, 06:21
i think we scared her off D=

Ronny/Shim
05-09-2007, 09:26
Originally posted by DaRkTrO
i think we scared her off D=

want a cookie? =P

Spoon
05-09-2007, 12:58
A B C
1 2 3

Ronny/Shim
05-09-2007, 14:44
Originally posted by Spoon
A B C
1 2 3

D E F
4 5 6

DaRkTrO
05-09-2007, 17:14
Originally posted by Ronny/Shim
want a cookie? =P

yes please D=

DaRkTrO
05-09-2007, 17:15
Originally posted by Ronny/Shim
D E F
4 5 6

G H I

7 8 9

CraZyFroG
05-10-2007, 04:35
Originally posted by DaRkTrO
G H I

7 8 9
what goes next...i failed my abc :mad: :confused:

Ronny/Shim
05-10-2007, 06:45
Originally posted by DaRkTrO
yes please D=

Asking to Alyssa... hold on



- Alyssa, give to him a magical cookie. Please? ^^

kamakazeegirl
05-10-2007, 15:19
Originally posted by CraZyFroG
nice new ava kama :cool:
WHY THANKS FOR NOTICING! =D

Ronny/Shim
05-10-2007, 18:45
Originally posted by kamakazeegirl
WHY THANKS FOR NOTICING! =D

May I have a Magical Cookie too? =O

Please please !! :D

kamakazeegirl
05-11-2007, 11:15
Originally posted by Ronny/Shim
May I have a Magical Cookie too? =O

Please please !! :D
Oh I guess... *gives cookie*