PDA

View Full Version : Gemini Official Spam Thread ~


Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Legasis27
12-07-2006, 08:03
Originally posted by Ronny/Shim
FIND THE Y

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

ouch there're many =p wtf...i can't find it:(

TearZ
12-07-2006, 11:58
Originally posted by Ronny/Shim
FIND THE Y

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

ouch there're many =p

:rolleyes:

kamakazeegirl
12-07-2006, 19:14
Originally posted by Ronny/Shim
FIND THE Y

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

ouch there're many =p
That was really goofy lol..

Legasis27
12-08-2006, 06:18
Originally posted by kamakazeegirl
That was really goofy lol.. BREADFRUIT!

kamakazeegirl
12-08-2006, 07:56
Originally posted by Legasis27
BREADFRUIT!
If I happen to look in another thread and see you saying that you won't like it >=|

Legasis27
12-08-2006, 16:51
Originally posted by kamakazeegirl
If I happen to look in another thread and see you saying that you won't like it >=| UH OH =O...BREADFRUIT!:eek:

kamakazeegirl
12-09-2006, 10:26
Originally posted by Legasis27
UH OH =O...BREADFRUIT!:eek:
You saw what happens when you say that word... no matter how hard you try to convince me to rev you I shall not! EVER

TearZ
12-09-2006, 13:28
anyone here like drawing or painting?

Legasis27
12-09-2006, 15:34
Originally posted by TearZ
anyone here like drawing or painting? i used to draw kick 4$$ anime...painting? bleh :p

Legasis27
12-09-2006, 15:45
Originally posted by kamakazeegirl
You saw what happens when you say that word... no matter how hard you try to convince me to rev you I shall not! EVER :(

kamakazeegirl
12-10-2006, 14:34
Originally posted by Legasis27
:(
You are now learning the hard way you shall not cross me!!! XD

Legasis27
12-10-2006, 17:12
Originally posted by kamakazeegirl
You are now learning the hard way you shall not cross me!!! XD lmao:p ....TEACH ME MORE MASTOR =O

Demodras
12-10-2006, 21:16
If anyone would like 1000 DB's you may have to do a special favor for me :/

Legasis27
12-11-2006, 07:14
Originally posted by Demodras
If anyone would like 1000 DB's you may have to do a special favor for me :/ =O...wut favor

TearZ
12-11-2006, 08:59
Originally posted by Legasis27
=O...wut favor

make him full -7, 2socket, super +9 gear o_o? :o

kamakazeegirl
12-11-2006, 15:30
Originally posted by Legasis27
lmao:p ....TEACH ME MORE MASTOR =O
No if your ever guna learn anything it shall be the hard way >=|

Demodras
12-11-2006, 15:47
Originally posted by TearZ
make him full -7, 2socket, super +9 gear o_o? :o

you forgot more, a sdg in each socket then you will receive the 1000DB :)

Legasis27
12-11-2006, 16:43
Originally posted by TearZ
make him full -7, 2socket, super +9 gear o_o? :o done :cool:
Originally posted by kamakazeegirl
No if your ever guna learn anything it shall be the hard way >=| =O
Originally posted by Demodras
you forgot more, a sdg in each socket then you will receive the 1000DB :) okies ^^

TearZ
12-11-2006, 23:35
Originally posted by Demodras
you forgot more, a sdg in each socket then you will receive the 1000DB :)

:( i was close k :p

Legasis27
12-12-2006, 07:38
Originally posted by TearZ
:( i was close k :p CLOSE BUT NOT THERE =O....U COULD BE FIRST IN POSITION AND "CLOSE" TO THE FINISH LINE TO =D....wont win HA!...i rock :cool:

TearZ
12-12-2006, 07:56
Originally posted by Legasis27
CLOSE BUT NOT THERE =O....U COULD BE FIRST IN POSITION AND "CLOSE" TO THE FINISH LINE TO =D....wont win HA!...i rock :cool:

meanie!!! :mad:

Legasis27
12-12-2006, 08:07
Originally posted by TearZ
meanie!!! :mad: me? :( ...I LOVE U k?:rolleyes:

TearZ
12-12-2006, 08:44
Originally posted by Legasis27
me? :( ...I LOVE U k?:rolleyes: :p

kamakazeegirl
12-12-2006, 17:45
Originally posted by Legasis27
me? :( ...I LOVE U k?:rolleyes:
Don't lie we all know that's a lie!

Legasis27
12-12-2006, 18:02
Originally posted by kamakazeegirl
Don't lie we all know that's a lie! haha too bad for u but she wants my luv =D

TearZ
12-12-2006, 22:36
Originally posted by Legasis27
haha too bad for u but she wants my luv =D

says who :o

Legasis27
12-13-2006, 07:44
Originally posted by TearZ
says who :o says you!:mad:

TearZ
12-13-2006, 09:45
Originally posted by Legasis27
says you!:mad:

:eek:

Legasis27
12-13-2006, 11:14
Originally posted by TearZ
:eek: :eek:

kamakazeegirl
12-13-2006, 15:21
You guys need to improve your spam skills to make some more intesting random conversations than just the faces or did toos and says who

Legasis27
12-13-2006, 16:22
Originally posted by kamakazeegirl
You guys need to improve your spam skills to make some more intesting random conversations than just the faces or did toos and says who spam skills? xD...teach me! D=

Demodras
12-13-2006, 19:16
anybody want some black love???




















because i'm not black :/

kamakazeegirl
12-14-2006, 17:51
Originally posted by Legasis27
spam skills? xD...teach me! D=
No it takes time you have to learn it yourself GOSH!

TearZ
12-20-2006, 08:45
Originally posted by kamakazeegirl
No it takes time you have to learn it yourself GOSH!

you being meanie ;___; we want learn to be good at spam please :(



:rolleyes:

Demodras
12-20-2006, 16:06
Yes, teach us the 1337 way of spamming.

kamakazeegirl
12-20-2006, 17:02
It all starts with choosing the right words to say and the right amount of them!

Demodras
12-20-2006, 18:38
I am teh leet master.

Is that correct master?

kamakazeegirl
12-21-2006, 13:52
Nope please try again good attempt but there was a little something missing

dArKqIaNg
12-22-2006, 17:46
oh noes, after so long.... SPAM THREAD STILL NO IMPROVEMENT? :(

Demodras
12-23-2006, 08:46
What about...

I like to eat teh cheese with taters.

kamakazeegirl
12-23-2006, 13:42
Originally posted by Demodras
What about...

I like to eat teh cheese with taters.
another good attempt but avoid the word teh unless you must use it!

Sum0
12-24-2006, 02:17
o.o merry christmas Hoo~! HOO~!! HOOOOOOOOO~!!!!!!!!



Santa Claus o.o

TearZ
12-24-2006, 12:02
Originally posted by Sum0
o.o merry christmas Hoo~! HOO~!! HOOOOOOOOO~!!!!!!!!



Santa Claus o.o

if your Santa 0_0, can i have super -7 2 sock troj armour +9 with 2 super draggies pls pls? ^^ :p

Sum0
12-24-2006, 12:41
Originally posted by TearZ
if your Santa 0_0, can i have super -7 2 sock troj armour +9 with 2 super draggies pls pls? ^^ :p


o.o Im santa k not the GM o.o . . . + this year santa is kinda broke so don't expect too much from him =P

TearZ
12-24-2006, 13:01
Originally posted by Sum0
o.o Im santa k not the GM o.o . . . + this year santa is kinda broke so don't expect too much from him =P

*cries*

eh...

how can santa be broke? lol :rolleyes:

Legasis27
12-24-2006, 16:40
Originally posted by TearZ
*cries*

eh...

how can santa be broke? lol :rolleyes: gasoline for the deers, wasted money on crack for children, wife's bling, new beard and wig, rent and bills? :confused:

Demodras
12-24-2006, 17:39
Originally posted by Legasis27
gasoline for the deers, wasted money on crack for children, wife's bling, new beard and wig, rent and bills? :confused:

nice xD

kamakazeegirl
12-24-2006, 21:41
Originally posted by Sum0
o.o Im santa k not the GM o.o . . . + this year santa is kinda broke so don't expect too much from him =P
Santa is never broke no lies pls!

Legasis27
12-24-2006, 22:12
Originally posted by kamakazeegirl
Santa is never broke no lies pls! u never like lies....not even jokes :(....if i said i was straight ud say i was lieing to :o....IM STRAIGHT K? o_o"...lol!

TearZ
12-24-2006, 23:10
Originally posted by Legasis27
u never like lies....not even jokes :(....if i said i was straight ud say i was lieing to :o.... IM STRAIGHT K? o_o"...lol!


you sure about that part? :p


















j/k :rolleyes:

Legasis27
12-25-2006, 10:00
Originally posted by TearZ
you sure about that part? :p


















j/k :rolleyes: if ur not sure...gimme the keys to ur house and open ur bedroom door and i'll show ya ;)....lol!

TearZ
12-25-2006, 10:09
Originally posted by Legasis27
if ur not sure...gimme the keys to ur house and open ur bedroom door and i'll show ya ;)....lol!

=0_____________0= if you try anything i'll hit you with a pan!:mad:

Legasis27
12-25-2006, 11:44
Originally posted by TearZ
=0_____________0= if you try anything i'll hit you with a pan!:mad: bwahahahaha....just dont hit george k? ;)

kamakazeegirl
12-25-2006, 11:57
Originally posted by Legasis27
if ur not sure...gimme the keys to ur house and open ur bedroom door and i'll show ya ;)....lol!
I'm sure you'd show her a piece of paper with a straight line on it wouldn't you :rolleyes:

Legasis27
12-25-2006, 12:11
Originally posted by kamakazeegirl
I'm sure you'd show her a piece of paper with a straight line on it wouldn't you :rolleyes: haha :p....straight line? hmmmmm:rolleyes: ....damn i love christmas xD

kamakazeegirl
12-26-2006, 09:17
Originally posted by Legasis27
haha :p....straight line? hmmmmm:rolleyes: ....damn i love christmas xD
Oh really and why is that!

Legasis27
12-26-2006, 09:36
Originally posted by kamakazeegirl
Oh really and why is that! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

TearZ
12-27-2006, 08:14
*sings* i am bored i am bored and don't know what to do :(

kamakazeegirl
12-27-2006, 14:18
Originally posted by TearZ
*sings* i am bored i am bored and don't know what to do :(
YOu can go and sing christmas songs even though christmas has passed... ?

TearZ
12-28-2006, 03:08
Originally posted by kamakazeegirl
YOu can go and sing christmas songs even though christmas has passed... ?

i could and i would if i liked christmas? =0.0=



I....
got...
an...
IDEA...!

Lets go find Santa's home, kidnap Rudolf, hold him for ransom and make Santa give us presants? :cool:

kamakazeegirl
12-28-2006, 08:30
Originally posted by TearZ
i could and i would if i liked christmas? =0.0=



I....
got...
an...
IDEA...!

Lets go find Santa's home, kidnap Rudolf, hold him for ransom and make Santa give us presants? :cool:
No way that is a horrible thing to do! Poor Rudolf... gah!

TearZ
12-28-2006, 08:36
Originally posted by kamakazeegirl
No way that is a horrible thing to do! Poor Rudolf... gah!

We wont be meen to Rudolf! we make him all happy, so after we get the presants he dun wanna go back, and we can keep as pet k? :rolleyes:

Legasis27
12-28-2006, 08:55
Originally posted by TearZ
We wont be meen to Rudolf! we make him all happy, so after we get the presants he dun wanna go back, and we can keep as pet k? :rolleyes: omg...RAPE? D=

TearZ
12-28-2006, 09:06
Originally posted by Legasis27
omg...RAPE? D=

You got a sick mind!!!!!!!!!!!! *slaps*:( :( :( :( :(

-__________-!!!!!!!!!

we give him special raindeer candy and a nice bed and anything he wants. that does NOT involve anything like what you just mensiond!

Legasis27
12-28-2006, 09:12
Originally posted by TearZ
You got a sick mind!!!!!!!!!!!! *slaps*:( :( :( :( :(

-__________-!!!!!!!!!

we give him special raindeer candy and a nice bed and anything he wants. that does NOT involve anything like what you just mensiond! ok:( ...but wat do u think santa does to get those deers to fly btw? :confused:

TearZ
12-28-2006, 09:15
Originally posted by Legasis27
ok:( ...but wat do u think santa does to get those deers to fly btw? :confused:

....

in that case we'll be saving them!!! :D :D :D

kamakazeegirl
12-29-2006, 09:24
Originally posted by Legasis27
ok:( ...but wat do u think santa does to get those deers to fly btw? :confused:
I'm sure he doesn't do what you think he does... -.-;;

TearZ
12-29-2006, 11:59
Originally posted by kamakazeegirl
I'm sure he doesn't do what you think he does... -.-;;

what does santa do ? :confused:

Demodras
12-29-2006, 14:16
Santa feeds Chinese slaves to his deer...

kamakazeegirl
12-30-2006, 09:39
Originally posted by TearZ
what does santa do ? :confused:
He gives them reindeer pellets or w/e and then they are all happy and stuff and want to fly!

Demodras
01-01-2007, 21:13
That makes more sense than mine :p

kamakazeegirl
01-02-2007, 12:31
Yep it took me a couple hours to think it up but when I figured it out I knew it was the one =P

Legasis27
01-04-2007, 07:44
AIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII CHIWAWA!!! =O

kamakazeegirl
01-04-2007, 10:27
Originally posted by Legasis27
AIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII CHIWAWA!!! =O
That doesn't impress me nope not at all

Legasis27
01-04-2007, 17:52
Originally posted by kamakazeegirl
That doesn't impress me nope not at all hmmm maybe bcuz ur evil...andddddd...u hate me? :eek: :cool:

kamakazeegirl
01-05-2007, 10:34
Originally posted by Legasis27
hmmm maybe bcuz ur evil...andddddd...u hate me? :eek: :cool:
Haha I don't hate you XD =P

TearZ
01-06-2007, 03:30
Originally posted by kamakazeegirl
Haha I don't hate you XD =P

ofcourse you dont :p you just absalutely adore him dont you :rolleyes:

Sum0
01-06-2007, 05:49
*singing* lalalalaalalalaal o.o"

kamakazeegirl
01-06-2007, 10:34
Originally posted by TearZ
ofcourse you dont :p you just absalutely adore him dont you :rolleyes:
That's going a little to far... well way to far =P

Demodras
01-06-2007, 15:42
I like all teh pirates in the ocean of mist O.o

Is that a good one?

kamakazeegirl
01-07-2007, 10:12
Originally posted by Demodras
I like all teh pirates in the ocean of mist O.o

Is that a good one?
That's interesting.... very interesting indeed haha

BlueThunder
01-07-2007, 11:07
+1

Sum0
01-07-2007, 22:15
Originally posted by BlueThunder
+1

Puff Daddy O.O~!

BlueThunder
01-08-2007, 08:47
Sum0 O.O~!

Sum0
01-08-2007, 08:54
What server are u from? D=

Fiasco
01-08-2007, 09:45
o.o

noriko
01-08-2007, 10:05
Originally posted by Fiasco
o.o

o0

:p

Fiasco
01-08-2007, 10:10
Originally posted by noriko
o0

:p
O_O

:eek:

noriko
01-08-2007, 10:15
Originally posted by Fiasco
O_O

:eek:

o.O

;)

TearZ
01-08-2007, 10:29
Originally posted by noriko
o.O

;)

o.0 0.o o.o ._. lol start something interesting to talk about? :rolleyes:

noriko
01-08-2007, 10:43
Originally posted by TearZ
o.0 0.o o.o ._. lol start something interesting to talk about? :rolleyes:

like what nee.san?
<3

kamakazeegirl
01-08-2007, 15:38
YOu guys... making faces is really bad spam say something interesting or something but don't just make faces =X

noriko
01-08-2007, 15:44
Originally posted by kamakazeegirl
YOu guys... making faces is really bad spam say something interesting or something but don't just make faces =X

=o

i dun know what say :p

Legasis27
01-08-2007, 19:46
Originally posted by noriko
=o

i dun know what say :p say u want hamburgers??:rolleyes: just made some:cool: :p

YouzY
01-09-2007, 02:28
Originally posted by kamakazeegirl
YOu guys... making faces is really bad spam say something interesting or something but don't just make faces =X . <-- i can make a face with eyebrows o.o

TearZ
01-09-2007, 03:49
"hallo, kyk maar net wie verstaan almal dit" <- just curious how many here can understand that, Without using a translator? :rolleyes:

noriko
01-09-2007, 05:13
Originally posted by Legasis27
say u want hamburgers??:rolleyes: just made some:cool: :p

lol i hate hamburgers :eek:

u want some? i made for u :p
<3

noriko
01-09-2007, 05:15
Originally posted by TearZ
"hallo, kyk maar net wie verstaan almal dit" <- just curious how many here can understand that, Without using a translator? :rolleyes:

i dun understand nee.san :(

Legasis27
01-09-2007, 15:27
Originally posted by noriko
i dun understand nee.san :( i understand well....but not telling anyone =o...btw that's french right?:rolleyes:

kamakazeegirl
01-09-2007, 15:29
Originally posted by TearZ
"hallo, kyk maar net wie verstaan almal dit" <- just curious how many here can understand that, Without using a translator? :rolleyes:
Well I sure don't XD

TearZ
01-10-2007, 08:40
Originally posted by kamakazeegirl
Well I sure don't XD

*cries* :( almost no one here does :p

noriko
01-10-2007, 19:35
Originally posted by Legasis27
i understand well....but not telling anyone =o...btw that's french right?:rolleyes:

french.... i will think that isnt ;)

jejejej

noriko
01-10-2007, 19:37
Originally posted by TearZ
*cries* :( almost no one here does :p


*huggs* dun cry nee.san

I understand perfectly ;)

kamakazeegirl
01-11-2007, 20:54
Originally posted by Legasis27
i understand well....but not telling anyone =o...btw that's french right?:rolleyes:
Rofl if it was french I could probably understand XD

Legasis27
01-12-2007, 18:33
Originally posted by kamakazeegirl
Rofl if it was french I could probably understand XD pouvez vous parler francais? o.o"

kamakazeegirl
01-13-2007, 14:14
Originally posted by Legasis27
pouvez vous parler francais? o.o"
Oui un peu mais je ne pense pas tu parles francais That sentence looked translatorish oO

Legasis27
01-13-2007, 15:02
Originally posted by kamakazeegirl
Oui un peu mais je ne pense pas tu parles francais That sentence looked translatorish oO yea i do speak french and yea that was translated xD, but french sux to me now ^.^...SPANISH FTW! =O

TearZ
01-13-2007, 23:57
Originally posted by Legasis27
i understand well....but not telling anyone =o...btw that's french right?:rolleyes:

Dis regtig nie Frans nie =x,

It aint french lol

Legasis27
01-14-2007, 09:33
Originally posted by TearZ
Dis regtig nie Frans nie =x,

It aint french lol is it dutch? =o

kamakazeegirl
01-14-2007, 10:43
Originally posted by Legasis27
yea i do speak french and yea that was translated xD, but french sux to me now ^.^...SPANISH FTW! =O
Noooo not spanish neeevar!

Legasis27
01-14-2007, 20:40
Originally posted by kamakazeegirl
Noooo not spanish neeevar! I SAID SPANISH FTW! >.<...bow b4 its might!

kamakazeegirl
01-15-2007, 15:21
Originally posted by Legasis27
I SAID SPANISH FTW! >.<...bow b4 its might!
HAHAHAH NO... ENGLISH THEN FRENCH ^^

noriko
01-16-2007, 10:47
Originally posted by Legasis27
I SAID SPANISH FTW! >.<...bow b4 its might!

we want Japan, right?

noriko
01-16-2007, 10:48
Originally posted by TearZ
Dis regtig nie Frans nie =x,

It aint french lol

nee.san

ek is lief vir jou klein sussie :p


its right?

TearZ
01-16-2007, 12:12
Originally posted by Legasis27
is it dutch? =o

close :p but no

Originally posted by noriko
nee.san

ek is lief vir jou klein sussie :p


its right?

:p yehhhhh its right!

:D

kamakazeegirl
01-16-2007, 16:27
Originally posted by noriko
we want Japan, right?
LOL how did Japan get into this?

noriko
01-16-2007, 21:02
Originally posted by kamakazeegirl
LOL how did Japan get into this?

well... i dun know but..
Lega is my teacher
he do class of japan :p

Legasis27
01-16-2007, 21:40
konnichiwa mina xD

noriko
01-16-2007, 22:07
Originally posted by Legasis27
konnichiwa mina xD

=O

Deftones
01-16-2007, 23:01
hello :D

Sum0
01-16-2007, 23:17
Originally posted by Deftones
hello :D

My bixa loka fdp no bollas that <3 yuri XD

kamakazeegirl
01-17-2007, 10:37
Originally posted by Deftones
hello :D
oO You love yuri that seems a little odd o.o

noriko
01-17-2007, 10:42
Originally posted by Deftones
hello :D

=o what u do here? o0

really u love yuri? =o i didnt know o0

i miss u :( =*

Deftones
01-17-2007, 11:09
Originally posted by noriko
=o what u do here? o0

really u love yuri? =o i didnt know o0

i miss u :( =*


D= miss you too =*
and yes I love yuri xD ... he is one of my best friends =P

Sumoooooooo <3 minha putinhaaaaaaa tb te amo

noriko
01-17-2007, 18:11
Originally posted by Deftones
D= miss you too =*
and yes I love yuri xD ... he is one of my best friends =P

Sumoooooooo <3 minha putinhaaaaaaa tb te amo

=o

and u dont love me :( :( :( :( :(





;)

Deftones
01-18-2007, 02:50
Originally posted by noriko
=o

and u dont love me :( :( :( :( :(





;)

lol of course I love ema master =D
<3 ^^

:p

noriko
01-18-2007, 06:11
Originally posted by Deftones
lol of course I love ema master =D
<3 ^^

:p

:D i love u too :p :p

<3 =**

TearZ
01-18-2007, 06:24
Originally posted by noriko


*hugs* i'm hungry =x

Sum0
01-18-2007, 14:28
Originally posted by TearZ
*hugs* i'm hungry =x

Send me that pic and some others and ima make a ftw~er avatar for u =P <333



..PS : Deffy te estupro uheauhea xD fdp <3

kamakazeegirl
01-18-2007, 18:04
Originally posted by Deftones
D= miss you too =*
and yes I love yuri xD ... he is one of my best friends =P

Sumoooooooo <3 minha putinhaaaaaaa tb te amo
Well I'm sorry but you can't have him simple as that...

noriko
01-18-2007, 18:30
Originally posted by TearZ
*hugs* i'm hungry =x

nee.sannnnnnnnnn
*hugs* love u :D

i will cook something for u, dun worry <3

Sum0
01-18-2007, 20:02
Originally posted by noriko
nee.sannnnnnnnnn
*hugs* love u :D

i will cook something for u, dun worry <3

something for me 2 bls o.o"

Deftones
01-18-2007, 22:27
Originally posted by kamakazeegirl
Well I'm sorry but you can't have him simple as that...

want to start a fight >< ... xD
yuri is gonna be all mine Muhahahah =X
<3 u Ally :*

Deftones
01-18-2007, 22:29
[i] ..PS : Deffy te estupro uheauhea xD fdp <3 [/B]

your my lover forever kk
<3

Deftones
01-18-2007, 22:30
Originally posted by noriko
:D i love u too :p :p

<3 =**


lol lies kk D=
you would punch my face everyday if you could
=~ ahuahuaha :P

Deftones
01-18-2007, 22:33
Originally posted by noriko
nee.sannnnnnnnnn
*hugs* love u :D

i will cook something for u, dun worry <3

your not good cooking =X
better I cook k cus Im pro xD

noriko
01-19-2007, 06:54
Originally posted by Deftones
lol lies kk D=
you would punch my face everyday if you could
=~ ahuahuaha :P

Originally posted by Deftones
your not good cooking =X
better I cook k cus Im pro xD

lol then ok i will punch ur face ;)
jejeje

and for my lil sis i will cook all the things
cos u dont taste my food but is delicious =o :D

jejeje

=* :p

noriko
01-19-2007, 06:56
Originally posted by Sum0
something for me 2 bls o.o"

oh right
for u too i cook something =*

:p

Legasis27
01-19-2007, 07:42
anyone want curry&rice with chopped up puppy balls? :)

noriko
01-19-2007, 08:04
Originally posted by Legasis27
anyone want curry&rice with chopped up puppy balls? :)

u cook it? :confused:

=* <3

Deftones
01-19-2007, 11:12
Originally posted by noriko
lol then ok i will punch ur face ;)
jejeje

and for my lil sis i will cook all the things
cos u dont taste my food but is delicious =o :D

jejeje

=* :p

see ... I knew that you love hurting me D= ... now Im scared =~

oh and about your delicious food I have to taste to see if its good BUT I bet I cook better xD ... rofl jk jk =*

noriko
01-19-2007, 11:23
Originally posted by Deftones
see ... I knew that you love hurting me D= ... now Im scared =~

oh and about your delicious food I have to taste to see if its good BUT I bet I cook better xD ... rofl jk jk =*

u scared? hahahaha
can stay relax i cannot hurt u :D

and my food is delicious... i think:confused:
ALL the ppl that taste say it :p :p :p

well... i supose then that is delicious :s

<3 =*

Deftones
01-19-2007, 11:27
Originally posted by noriko
u scared? hahahaha
can stay relax i cannot hurt u :D

and my food is delicious... i think:confused:
ALL the ppl that taste say it :p :p :p

well... i supose then that is delicious :s

<3 =*

huahuahuaa kk then ... now I believe u,
now cook some food plx! xD

kamakazeegirl
01-19-2007, 13:54
Originally posted by Deftones
huahuahuaa kk then ... now I believe u,
now cook some food plx! xD
Your such a little spammer you posted like four times in a row.. GEEZ -.-;

Sum0
01-19-2007, 16:57
Originally posted by Deftones
huahuahuaa kk then ... now I believe u,
now cook some food plx! xD


Deffy wants me to go to Brasil ....and he said that he will take me in the basement and rape me when i come o.o" . . . . . . .Molest0r3r D=:eek:

aLaNza0
01-19-2007, 17:45
Originally posted by Sum0
Deffy wants me to go to Brasil ....and he said that he will take me in the basement and rape me when i come o.o" . . . . . . .Molest0r3r D=:eek:

WTF that was a secret D=
<3 =X


(posted by Deftones)

aLaNza0
01-19-2007, 17:48
Originally posted by kamakazeegirl
Your such a little spammer you posted like four times in a row.. GEEZ -.-;

its the spam thread isnt it =X
ahuahuhauaha ^^ <3

(Posted by Deftones)

noriko
01-19-2007, 18:55
Originally posted by Deftones
huahuahuaa kk then ... now I believe u,
now cook some food plx! xD

hahaha can come here and later i cook for u....

well for all the ppl that want taste :p

noriko
01-19-2007, 18:58
Originally posted by Sum0
Deffy wants me to go to Brasil ....and he said that he will take me in the basement and rape me when i come o.o" . . . . . . .Molest0r3r D=:eek:

=o
he love do it for guys :D

Deftones
01-19-2007, 23:53
Originally posted by noriko
=o
he love do it for guys :D


hauhauhauha ema always making fun of me D=
you really hate me =~
but i still wanna taste your food kk ahuhauhauaha <3

noriko
01-20-2007, 06:26
Originally posted by Deftones
hauhauhauha ema always making fun of me D=
you really hate me =~
but i still wanna taste your food kk ahuhauhauaha <3

=o i dun make fun... he said it =o
and i know that u love do =o

hahahhaha =*
*cooking food for u* hahahahha
:p

kamakazeegirl
01-20-2007, 10:43
Originally posted by Deftones
hauhauhauha ema always making fun of me D=
you really hate me =~
but i still wanna taste your food kk ahuhauhauaha <3
Your in trouble I need to yell at you later -.-;

Sum0
01-21-2007, 12:33
Originally posted by kamakazeegirl
Your in trouble I need to yell at you later -.-;


o.o" violent.

Deftones
01-21-2007, 23:12
Originally posted by Sum0
o.o" violent.

she hates me D=

Deftones
01-21-2007, 23:13
Originally posted by noriko
=o i dun make fun... he said it =o
and i know that u love do =o

hahahhaha =*
*cooking food for u* hahahahha
:p

weeeee :D

what are you cooking btw =o
im starving plx xD

Deftones
01-21-2007, 23:19
oh and and ... you guys have to tell me
is the new deftones owner cool or not? =o

noriko
01-22-2007, 09:30
Originally posted by Deftones
oh and and ... you guys have to tell me
is the new deftones owner cool or not? =o

isnt cool like u -.-
hahahhah






:x i dun play can't know :p

kamakazeegirl
01-22-2007, 15:50
Originally posted by Deftones
she hates me D=
I don't hate you! You just give me reason to get mad at you alot ^^

Sum0
01-22-2007, 16:52
Originally posted by kamakazeegirl
I don't hate you! You just give me reason to get mad at you alot ^^

......... mad at ppl a lot o.o"....aggressive...rawr xD

Allie
01-22-2007, 21:04
Hi.

Sum0
01-22-2007, 21:06
Originally posted by Allie
Hi.

Im stalking yuh o.o " <3

Allie
01-22-2007, 21:08
Originally posted by Sum0
Im stalking yuh o.o " <3 o.o

Sum0
01-22-2007, 21:36
Originally posted by Allie
o.o
o.o

Deftones
01-23-2007, 01:15
Originally posted by noriko
isnt cool like u -.-
hahahhah






:x i dun play can't know :p

auahhuauhaha its true ... oh and you didnt answer what your gonna cook for me ><

Deftones
01-23-2007, 01:16
Originally posted by kamakazeegirl
I don't hate you! You just give me reason to get mad at you alot ^^


but Im cool D= ... why get mad at me :(

noriko
01-23-2007, 07:51
Originally posted by Allie
Hi.

=o HI :p

noriko
01-23-2007, 07:52
Originally posted by Deftones
auahhuauhaha its true ... oh and you didnt answer what your gonna cook for me ><

hmn.. i dunno :confused:
i have alot of time for think about :D

Sum0
01-23-2007, 09:14
Originally posted by noriko
hmn.. i dunno :confused:
i have alot of time for think about :D

Don't cook for deffy plx....he wants to rape me irl....o.o" . . .

Deftones
01-23-2007, 10:20
Originally posted by Sum0
Don't cook for deffy plx....he wants to rape me irl....o.o" . . .

D=

noriko
01-23-2007, 12:08
Originally posted by Sum0
Don't cook for deffy plx....he wants to rape me irl....o.o" . . .

hmn.. =o
i dun cook then for him :p

Sum0
01-23-2007, 13:30
Originally posted by noriko
hmn.. =o
i dun cook then for him :p

yay! punish him irl plx o.o"

noriko
01-23-2007, 14:04
Originally posted by Sum0
yay! punish him irl plx o.o"

lol hmn
he rape u irl :p

<3 deftones hahahaha

Deftones
01-23-2007, 14:06
Originally posted by noriko
lol hmn
he rape u irl :p

<3 deftones hahahaha

huahuahuahua I wont rape anyone Im an angel kk xD
you know that Nuria <3
hauhauaha ^^

Sum0
01-23-2007, 14:08
Originally posted by noriko
lol hmn
he rape u irl :p

<3 deftones hahahaha

.......so u suport a rapist...:o ....are u a rapist too? x.x

noriko
01-23-2007, 14:11
Originally posted by Sum0
.......so u suport a rapist...:o ....are u a rapist too? x.x

lol nooooo
but i dun lik punsh nobody too
:s

i protect u :p

noriko
01-23-2007, 14:12
Originally posted by Deftones
huahuahuahua I wont rape anyone Im an angel kk xD
you know that Nuria <3
hauhauaha ^^

angel? o.0
i thought that the angel isnt red :x
hahahah <3

Deftones
01-23-2007, 14:14
Originally posted by noriko
angel? o.0
i thought that the angel isnt red :x
hahahah <3

hahahaha omggg
you are saying Im a devil D=
bad nuria hahahaa

noriko
01-23-2007, 14:21
Originally posted by Deftones
hahahaha omggg
you are saying Im a devil D=
bad nuria hahahaa

hmn... u are devil u know it :p
and.. i bad? hmn... no ;)
hahaha <3

Deftones
01-23-2007, 14:36
Originally posted by noriko
hmn... u are devil u know it :p
and.. i bad? hmn... no ;)
hahaha <3

hauhauahuah it was my secret D=
but its ok time to everyone know that
and YES your a evil too Muhahaha <3

noriko
01-23-2007, 14:43
Originally posted by Deftones
hauhauahuah it was my secret D=
but its ok time to everyone know that
and YES your a evil too Muhahaha <3

i am not evil :(
i am the best angel in the world =o
hahhahaah :p

Deftones
01-23-2007, 14:45
Originally posted by noriko
i am not evil :(
i am the best angel in the world =o
hahhahaah :p

yea SUUURE =X
lol jk ... I know ur an angel
and Im evil D=

noriko
01-23-2007, 14:52
Originally posted by Deftones
yea SUUURE =X
lol jk ... I know ur an angel
and Im evil D=

hahahhaha :p
evil -.-

kamakazeegirl
01-23-2007, 15:41
Originally posted by Deftones
but Im cool D= ... why get mad at me :(
Because you do alot of not so cool things to me all the time that leave me angry.. ONE EXAMPLE IS DISSAPEARING IN THE MIDDLE OF A CONV..

Sum0
01-23-2007, 15:49
Originally posted by kamakazeegirl
Because you do alot of not so cool things to me all the time that leave me angry.. ONE EXAMPLE IS DISSAPEARING IN THE MIDDLE OF A CONV..


violent again o.o"

kamakazeegirl
01-23-2007, 15:54
Originally posted by Sum0
violent again o.o"
careful or your next..

Sum0
01-23-2007, 16:09
Originally posted by kamakazeegirl
careful or your next..

U cant hate me o.o"

TearZ
01-23-2007, 22:03
Originally posted by Sum0
U cant hate me o.o"

its ... its...*points* its Sum0 =x

noriko
01-24-2007, 06:57
LoL :x

:p

Sum0
01-24-2007, 09:55
Originally posted by TearZ
its ... its...*points* its Sum0 =x



O.O....nope Andrei isn't here x=

Studdly1
01-24-2007, 14:51
SPAM FTW...

kamakazeegirl
01-24-2007, 16:42
Originally posted by Studdly1
SPAM FTW...
No.... that's not how we do it

Legasis27
01-24-2007, 17:26
Originally posted by kamakazeegirl
No.... that's not how we do it With hard&painful training in the mountains these past months, i have learned the art of spam...o0

Sum0
01-24-2007, 18:31
Originally posted by kamakazeegirl
No.... that's not how we do it

This is how we do : ....

kama's chillin in da crib with ma bro / shez movin gently n slow /he getz 3 lap dancez in a row / hez alrdy snappin n hez rdy 2 blow / da chain hangz low / She aint no hoe / Shez da gurl yall bow / N now im askin my bro if hez feelin ma flo ^^ XD

Legasis27
01-24-2007, 19:56
Originally posted by Sum0
This is how we do : ....

kama's chillin in da crib with ma bro / shez movin gently n slow /he getz 3 lap dancez in a row / hez alrdy snappin n hez rdy 2 blow / da chain hangz low / She aint no hoe / Shez da gurl yall bow / N now im askin my bro if hez feelin ma flo ^^ XD lmfao

Sum0
01-24-2007, 20:33
Originally posted by Legasis27
lmfao

XD

TearZ
01-25-2007, 05:19
0.0 what would you do, if someone stole all your cookies? :(

noriko
01-25-2007, 05:37
Originally posted by TearZ
0.0 what would you do, if someone stole all your cookies? :(

nee.san i say that i cook cos u was with ungry :( but i cook food only

TearZ
01-25-2007, 05:40
Originally posted by noriko
nee.san i say that i cook cos u was with ungry :( but i cook food only

you make food ^^ and i'll make the cookies, ok? :D

noriko
01-25-2007, 05:41
Originally posted by TearZ
you make food ^^ and i'll make the cookies, ok? :D

oki :p

what food u like, nee.san?

TearZ
01-25-2007, 05:43
Originally posted by noriko
oki :p

what food u like, nee.san?

hmm how about pizza? #00

what cookies you like? ^^

noriko
01-25-2007, 05:48
Originally posted by TearZ
hmm how about pizza? #00

what cookies you like? ^^

hmn... pizza? I loveeeeee :D

i like chocolate #00 :p

TearZ
01-25-2007, 05:51
Originally posted by noriko
hmn... pizza? I loveeeeee :D

i like chocolate #00 :p

pizza and chocolate cookies yummy #16


what music band do you like most? =o

noriko
01-25-2007, 05:56
Originally posted by TearZ
pizza and chocolate cookies yummy #16


what music band do you like most? =o

hmn.. i like all music nee.san :( and u? :p

kamakazeegirl
01-25-2007, 14:06
Originally posted by Sum0
This is how we do : ....

kama's chillin in da crib with ma bro / shez movin gently n slow /he getz 3 lap dancez in a row / hez alrdy snappin n hez rdy 2 blow / da chain hangz low / She aint no hoe / Shez da gurl yall bow / N now im askin my bro if hez feelin ma flo ^^ XD
Oh don't you feel so clever :rolleyes:

Sum0
01-25-2007, 16:32
Originally posted by kamakazeegirl
Oh don't you feel so clever :rolleyes:


Asked yuri n he said dat hes feelin it xDDD

Deftones
01-26-2007, 09:36
hi

Sum0
01-26-2007, 11:03
Originally posted by Deftones
hi


o.o . . . . . . quero comer buceta LOL

kamakazeegirl
01-26-2007, 13:45
Originally posted by Sum0
Asked yuri n he said dat hes feelin it xDDD
If there is one thing that annoys me it's when people say stuff like that -.-;;

Sum0
01-26-2007, 14:58
Originally posted by kamakazeegirl
If there is one thing that annoys me it's when people say stuff like that -.-;;

Stuff like what? o.o"

noriko
01-26-2007, 17:04
Originally posted by Deftones
hi

Hi doido ;)

Legasis27
01-26-2007, 17:49
Originally posted by Sum0
o.o . . . . . . quero comer buceta LOL lmfao

kamakazeegirl
01-27-2007, 10:04
Originally posted by Legasis27
lmfao
it's not that funny o.o;

noriko
01-27-2007, 10:27
lol =x hahahahhaha :p

Sum0
01-27-2007, 11:34
Originally posted by kamakazeegirl
it's not that funny o.o;


o.o" can i?

Legasis27
01-27-2007, 11:36
Originally posted by kamakazeegirl
it's not that funny o.o; in english it's not....but i said "SPANISH FTW" =o

kamakazeegirl
01-28-2007, 09:50
Originally posted by Legasis27
in english it's not....but i said "SPANISH FTW" =o
Sure you did :rolleyes:

Legasis27
01-28-2007, 15:25
Originally posted by kamakazeegirl
Sure you did :rolleyes: livin'da vida loca :cool:

noriko
01-28-2007, 16:28
Originally posted by Legasis27
livin'da vida loca :cool:

tu eres lokoooooooo :D

Sum0
01-28-2007, 20:15
Originally posted by noriko
tu eres lokoooooooo fdp o.o"

har har har O.O

kamakazeegirl
01-29-2007, 09:45
Originally posted by Sum0
har har har O.O
You messed up her quote by getting rid of the [ in her bold thing

Sum0
01-29-2007, 10:51
Originally posted by kamakazeegirl
You messed up her quote by getting rid of the [ in her bold thing

what are u talking about :p

TearZ
01-29-2007, 23:11
Originally posted by Sum0
what are u talking about :p

She is talking about YOU yes YOU Mister messing up Nuria's quote because YOU removed some eh thingy lol :( :mad:







:p

Deftones
01-30-2007, 00:58
hello my friends ... how is conquer going? :cool:

kamakazeegirl
01-30-2007, 10:16
Originally posted by Deftones
hello my friends ... how is conquer going? :cool:
It would be better with you around to help me out with THE YOU KNOW WHAT I'm working on... :(

Allie
01-30-2007, 16:44
Originally posted by Sum0
what are u talking about :p

kamakazeegirl
01-31-2007, 10:40
Gosh dang cow dissapeared on me for like the third time this week without a goodbye!

Demodras
01-31-2007, 19:00
ill trade 2 gallons of gas for 500cp...

TearZ
02-01-2007, 01:52
Originally posted by Demodras
ill trade 2 gallons of gas for 500cp...

:o got a better idea, lets make little home made bomb things with the gas =x

Demodras
02-01-2007, 20:04
that is much better, 10 lbs of bombs for 500cp?

kamakazeegirl
02-01-2007, 21:09
BAD IDEAS WE SHALL HAVE NONE OF THAT~!

TearZ
02-01-2007, 21:43
Originally posted by kamakazeegirl
BAD IDEAS WE SHALL HAVE NONE OF THAT~!

MEANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE muhahaha and you can't stop me though

:rolleyes:

Demodras
02-02-2007, 15:45
How about I trade a lv 130 2nd reborn for 60000 cp?

kamakazeegirl
02-03-2007, 11:25
Originally posted by Demodras
How about I trade a lv 130 2nd reborn for 60000 cp?
THAT"S ALOT OF CP I WISH I HAD MORE THAN 2!

Sum0
02-03-2007, 15:39
Originally posted by kamakazeegirl
THAT"S ALOT OF CP I WISH I HAD MORE THAN 2!

hey o.o are u sexy?

Demodras
02-03-2007, 20:17
I'm interested in someone selling a super 2 soc club msg me in game :)

Anyone seen the movie called Groundhogs Day?

kamakazeegirl
02-04-2007, 10:12
Originally posted by Sum0
hey o.o are u sexy?
That just seems like a very odd question to ask someone

Sum0
02-04-2007, 10:32
Originally posted by kamakazeegirl
That just seems like a very odd question to ask someone

who cares....answer pls o.o"

Droryx
02-04-2007, 11:56
It's a very odd question to ask kama.. we all know the answer. She's a sexy beast.

Deftones
02-04-2007, 14:04
Originally posted by Droryx
It's a very odd question to ask kama.. we all know the answer. She's a sexy beast.

LOL

<3 u Carl

kamakazeegirl
02-05-2007, 15:38
Originally posted by Droryx
It's a very odd question to ask kama.. we all know the answer. She's a sexy beast.
Lol why thanks for answering that for me :rolleyes:

noriko
02-05-2007, 18:03
=o

Demodras
02-05-2007, 19:13
is it worth more to trade your db for cps and go lottery, or sell for 25kk?

Deftones
02-06-2007, 01:04
Originally posted by noriko
=o

=x

Deftones
02-06-2007, 01:05
Originally posted by kamakazeegirl
Lol why thanks for answering that for me :rolleyes:

hello sexy beast

kamakazeegirl
02-06-2007, 17:36
Originally posted by Deftones
hello sexy beast
HEY calm down there dude!

Deftones
02-07-2007, 01:17
Originally posted by kamakazeegirl
HEY calm down there dude!

xD

Sum0
02-07-2007, 11:07
Originally posted by Deftones
xD

o.o no stalking plx ><

Deftones
02-08-2007, 15:04
Originally posted by Sum0
o.o no stalking plx ><

=X MUhahahahha

Sum0
02-08-2007, 15:19
Originally posted by Deftones
=X MUhahahahha

>.<

kamakazeegirl
02-08-2007, 18:35
Originally posted by Deftones
=X MUhahahahha
hey cow we need to talk D=